eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iłowo-OsadaREMONT BUDYNKU REMIZY ORAZ GARAŻU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W NARZYMIU

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-24

Ogłoszenie nr 110976 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.

Iłowo-Osada: REMONT BUDYNKU REMIZY ORAZ GARAŻU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W NARZYMIU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 542967-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Iłowo-Osada, krajowy numer identyfikacyjny 130378120, ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 23 654 14 60, 23 654 10 14, faks 23 654 10 14, e-mail sekretariat@ugilowo-osada.pl
Adres strony internetowej (URL): https://biuletyn.net/ilowo-osada/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT BUDYNKU REMIZY ORAZ GARAŻU OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W NARZYMIU

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RI.271.7.2017.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu robót budowlanych w zakresie: "Remontu budynku remizy oraz garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Narzymiu" 1. Przedmiot zamówienia obejmuje do wykonania prace w następującym zakresie: a) Instalacja elektryczna i odgromowa: W zakresie szczegółowym roboty obejmować będą wykonanie przedmiotowego zadania w oparciu o dokumentację techniczną: Remont budynku OSP w Narzymiu - instalacja elektryczna i odgromowa stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ, SST załącznik nr 1a do SIWZ oraz przedmiar robót załącznik nr 1b do SIWZ. Zamawiający wymaga przedłożenia jako dokumentu odbiorowego stosownych badań elektrycznych związanych z wykonanymi robotami. Po demontażu istniejących elementów instalacji elektrycznej należy w miejscach glazury ściennej, tynków dokonać zaślepienia istniejących gniazd, miejsc po puszkach elektrycznych. Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i przedmiarze robót, który stanowi formę pomocniczą i poglądową do sporządzenia oferty. Ponadto należy uwzględnić uzupełnienie masą asfaltową rozebranych elementów obecnego dojścia do budynku od strony ulicy Dworcowej.- rozbiórka niezbędna w celu wykonania zakresu robót instalacji odgromowej. b) wykonanie elewacji i pokrycia dachowego: W zakresie szczegółowym roboty obejmować będą wykonanie przedmiotowego zadania w oparciu o dokumentację techniczną: Projekt remontu budynku remizy oraz garażu ochotniczej straży pożarnej w Narzymiu stanowiącą załącznik nr 2-2e do SIWZ. Zgodnie z dokumentacją stanowiącą załącznik nr 2-2e do SIWZ przewidziano wykonanie docieplenia dachów płaskich styropapą. Zamawiający wymaga wykonania elementów ze styropappy na połaciach jednospadowych, a następnie ułożenia łacenia i pokrycia ich blachodachówką wraz z obróbkami. Wymagane: - demontaż pokrycia z eternitu, ułożenie go na drewnianych paletach dostarczonych przez Wykonawcę robót wraz z przygotowaniem go do odbioru, utylizacji (foliowanie, palety zostają na miejscu wraz ze złożonym pokryciem azbestowym ) - pokrycie z blachy dachówkopodobnej wraz z obróbkami w kolorze czerwonym, grubość blach min. 0,5. - wymiana uszkodzonego deskowania przegniłego w skutek przecieków dachu, - deskowanie niezbędne do wyrobienia okapów i zainstalowania ewentualnych desek czołowych, - foliowanie, - łacenie, Ponadto przewidziano zaizolowanie stropodachu warstwą wełny mineralnej gr. 20 cm z membranami paroszczelnymi od strony sufitu i paroprzepuszczalnymi od strony dachu. Wykonanie stelażu z płyt OSB. Elewacje wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. c) roboty malarskie: Opis stanu istniejącego - lamperia do wys. 1,5m w pomieszczeniach numer 2-3, glazura do wys. 1,5m w pomieszczeniach numer 1, 4, 5. Wysokość pomieszczeń 3,10m. Wymagane: Odświeżenie istniejących pomieszczeń zgodnie ze stanem obecnym m.in. roboty przygotowawcze, skrobanie, gipsowanie, malowanie. Lamperia oraz malowanie farbą emulsyjną zmywalną sufitów powyżej lamperii i glazury. Malowanie rurek instalacji c.o., ościeżnic i skrzydeł drzwiowych farba olejną. Z uwagi na obecny stan pomieszczeń ilość wymaganych krotności malowań zależna od potrzeb poszczególnych pomieszczeń. Wykonawca przewidzi demontaż, zdjęcie przesunięcie istniejącego umeblowania pomieszczeń oraz jego zabezpieczenie. Zabezpieczenie wymagane jest również dla stolarki okiennej i drzwiowej. Wykonawca dokona wymiany istniejących kratek wentylacyjnych i wentylatorów. Wymagane przygotowanie podłoży poprzez skrobanie, gruntowanie, dokonanie gipsowania w miejscach uzupełnień rys, spękań, drobnych odparzonych miejsc. Wymagane ewentualne wklejenie siatki na rysy oraz uzupełnienia masą akrylową. Należy wykonać również parapety wewnętrzne z konglomeratu marmurowego. Wszystkie materiały nie nadające się do użytku Wykonawca zabierze na własny koszt we własne miejsce składowania. Kolory pomieszczeń do uzgodnienia z Zamawiającym. Wymiary pomieszczeń wskazano załącznikiem nr 2f do SIWZ. d) roboty instalacyjne: Dostarczenie i montaż instalacji i materiałów wyposażenia w zakresie robót branży c.o. - rury z kształtkami, grzejniki o parametrach nie gorszych niż ogrzewacz gazowy EU5T -TERM-GAZ - odprowadzenie spalin bezpośrednio przez ścianę obiektu .Zakres prac uwzględnia wykonanie wszystkich niezbędnych prac budowlanych koniecznych do wykonania w zakresie instalacji (wykucia, przekucia, bruzdy, zaprawianie i zatynkowanie bruzd i przekuć). - ilość urządzeń 6 szt. Należy przewidzieć wymianę wylotów wyprowadzających spaliny przez ścianę budynku. e) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej: - wymiana "starych - drewnianych skrzynkowych okien dwuszybowych wyeksploatowanych i nieszczelnych okien budynku na właściwe z pełnym montażem systemowym: szczeliny dylatacyjne obwodowe 10-30 mm; montaż mechaniczny (kotwy lub dyble w rozstawie wg ITB); izolacje przeciwwilgociowe - membrana paroizolacyjna od wewnątrz - paro przepuszczalna od zewnątrz; izolacje cieplne -pianka PUR między izolacjami. Okna powinny być wyposażone w nawiewniki okienne (w górnej części ram). Ze względu na wymagania jednakowych struktur całego obiektu należy zachować pierwotny styl stolarki. Nawiewniki umieścić w górnej części okna (środek skrzydła) z dyszą kierującą strumień napływającego powietrza pod sufit. Powinny być wyposażone min. w : daszek zewn. filtr -(ochrona przed kurzem, brudem i hałasem); kratkę z regulacją wielkości strumienia nawiewanego. okna o wsp. przenik. U = 1,1 W/m2K Proponowany materiał ram: PCV wielokomorowe. Wymiana "starych pełnych PCV drzwi wejściowych do budynku na właściwe z pełnym montażem systemowym: szczeliny dylatacyjne obwodowe 10-30 mm; montaż mechaniczny (kotwy lub dyble w rozstawie wg ITB); izolacje przeciwwilgociowe - membrana paroizolacyjna od wewnątrz - paro przepuszczalna od zewnątrz; izolacje cieplne -pianka PUR między izolacjami. o wsp. przenik. U = 1,1 W/m2K Przewidzianą stolarkę do wymiany wskazuje załącznik nr 3 do SIWZ. f) roboty dotyczące garażu OSP: - rozebranie pokrycia dachowego z papy na dachu betonowym wraz z obróbkami - montaż nowych rynien, rur i obróbek blacharskich. - ułożenie pokrycia z blachy - wykonanie docieplenia budynku gr. styropianu 15cm wraz z wyprawą elewacyjną. - demontaż starych i montaż nowych drzwi garażowych rozwieralnych w kolorze czerwonym o wym. otworu wys. 2,72m szer. 2,90m. Wrota otwieralne wraz z drzwiami umożliwiającymi wejście do środka bez otwierania całych wrót. - demontaż starych stalowych drzwi o wym. 83x210cm i 160x210cm i montaż nowych ocieplonych drzwi. - montaż parapetu przy istniejącym oknie o wym. wys. 60cm i długość 100cm. Opis obiektu: Budynek murowany z dachem betonowym jednospadowym - ściany szczytowe - wys. 2,70m w niższym miejscu 3,20m wyższym - długość budynku 12,00 x 4,60m Obiekt wskazuje załącznik nr 2g. Robotom podlegają dwie ściany szczytowe i jedna frontowa. Uwaga: Wymagana wizja w zakresie robót oraz dokonanie sprawdzenia wymiarów obiektu celem weryfikacji wielkości i zakresu robót. Wymagane dokonanie zabezpieczenia w obrębie wykonywanych robót oraz prawidłowe jego oznakowanie. Wszystkie materiały nie nadające się do użytku Wykonawca zabierze na własny koszt we własne miejsce składowania. Zamawiający wymaga złożenia rozebranego pokrycia dachowego na drewnianych paletach. Po czym palety z pokryciem należy ofoliować celem zabezpieczenia. UWAGA: Dopuszcza się składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że przedmiot oferty jest co najmniej identyczny w parametrach technicznych, funkcjonalności, konstrukcji, materiałów z jakich jest wykonany i możliwe zbliżony pod względem rozmiarów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składowanie ofert równoważnych o parametrach technicznych, eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, poddane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający wymaga aby Wykonawca robót zapewnił osobę pełniącą funkcję kierownika budowy/robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowalnej. Uwaga: Zamawiający wymaga aby w ofercie zostało ujęte wywiezie materiałów rozbiórkowych we własne miejsce składowania. Wykonawca ma obowiązek zabezpieczenia i utrzymania terenu robót. 2. Przedmiot zamówienia w zakresie szczegółowym określa dokumentacja projektowa dla robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę tj. a) Załącznik nr 1; 2-2d SIWZ: Projekt budowlany, b) Załącznik nr 1b; 3a SIWZ: Przedmiar robót, stanowiący formę poglądową i uzupełniającą przedmiotu zamówienia. c) Załącznik nr 1a; 2e SIWZ: Specyfikacja Techniczna Odbioru i Wykonania Robót Budowlanych, d) Załącznik nr 3 SIWZ stolarka okiennej i drzwiowej przewidziana do wymiany; załącznik 2f wymiary pomieszczeń Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i przedmiarze robót, który stanowi formę pomocniczą do sporządzenia oferty.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45261200-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający informuje, iż działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164) unieważnia przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 17.07.2017r. do godz. 11.00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania na ww. podstawie prawnej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.