Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-30
Rzgów: Świadczenie usług transportowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola w Gminie Rzgów oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy do Ośrodków Specjalnych w Koninie w roku szkolnym 2016/2017.
Numer ogłoszenia: 110985 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół , ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2419006.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola w Gminie Rzgów oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy do Ośrodków Specjalnych w Koninie w roku szkolnym 2016/2017..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: rzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola w Gminie Rzgów oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy do Ośrodków Specjalnych w Koninie w roku szkolnym 2016/2017. Na wszystkich trasach dowozy będą się odbywać przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, ferii, przerw świątecznych i dodatkowych dni wolnych od nauki ustalonych przez dyrektorów szkół. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 tras: Trasa Nr 1. Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Grabienicach.(Kurów-Sp Grabienice; Bożatki, Witnica, Ludwikowo, Bobrowo - SP Grabienice). Dowóz na godz. 8,00.;Odwóz po skończonych zajęciach - 2 kursy. Przewidywana ilość uczniów ok. 42. Długość trasy około 62 km dziennie. Trasa Nr 2. Dowóz uczniów do Gimnazjum w Rzgowie. ( Bobrowo, Moglibogowice, Błonice, Witnica, Bożatki, Grabienice - szkoła, Mądroszki, Grabienice - gimnazjum Rzgów ). Dowóz na godz. 8,00 . Odwozy po skończonych zajęciach - 2 kursy. Przewidywana ilość uczniów ok. 41. Długość trasy około 67 km dziennie. Trasa Nr 3. Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Sławsku. (1 kurs Modła,SP Osiecza, DK w Osieczy, Sławsk I, Sławsk II, Kowalewek-Struga, DK Kowalewek, ZS w Sławsku, 2 kurs : Branno -ZS w Sławsku) Dowóz na godz. 8,00 . Odwozy po skończonych zajęciach -2 kursy. Przewidywana ilość 45 (pozostali uczniowie ujęci przy trasie nr4). Długość trasy około 68 km dziennie. Trasa Nr 4. Dowóz uczniów do Szk. Podstawowej w Osieczy. (1 kurs :Barłogi / remiza OSP/, SP Osiecza,; 2 kurs : Zarzew, Zarzewek (2 przystanki), Osiecza II, SP Osiecza). Dowóz na godz. 8,00 . Odwozy po skończonych zajęciach - 2 kursy. Przewidywana ilość uczniów ok. 30 SP Osiecza + 40 ZS Slawsk + 15 Gimnazjum w Rzgowie. Długość trasy około 88 km dziennie. Trasa Nr 5. Dowóz uczniów do Gimnazjum i Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rzgowie. (1 kurs - DK w Osieczy, SP w Osieczy, Babia,Zastruże - ZSP i Gimnazjum Rzgów; 2 kurs: Józefowo- ZSP i Gimnazjum Rzgów. Dowóz na godz, 8,00 . Odwozy po skończonych zajęciach - 2 kursy. Przewidywana ilość uczniów ok.36. Długość trasy około 45 km dziennie. Trasa Nr 6. - / Bus / Dowóz uczniów niepełnosprawnych do SOSW Konin. (Bożatki, Świątniki, Rzgów,Zastruże, Zarzew, Osiecza, Osiecza38A, - SOSW Konin) Dowóz na godz. 8,00. Odwóz po skończonych zajęciach ok.14,30./ kończy się w miejscowości Świątniki / . Przewidywana ilość uczniów 10 . Długość trasy około 90 km dziennie...
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 85.31.21.20 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna , że Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie objętym zamówieniem publicznym
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie wg. formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone do oferty dokumenty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie wg. formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone do oferty dokumenty
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie wg. formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone do oferty dokumenty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie wg. formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone do oferty dokumenty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wszystkie załączniki do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - termin płatności - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, z uwagi na zaistniałe okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia postępowania.Zmiany nastąpią w formie aneksów do umów.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rzgow.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno-Admninistracyjny Szkół w Rzgowie, 62-586 Rzgów,
ulica Konińska 8...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno-Admninistracyjny Szkół w Rzgowie, 62-586 Rzgów, ulica Konińska 8...
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI RZGÓW
więcej: przetargi RZGÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Realizacja usługi transportu sanitarnego (2)"
- Świadczenie usług kierowcy w transporcie sanitarnym
- Transport słuchaczy Studium Podyplomowego "Energetyka Jądrowa"na Politechnice Warszawskiej w dniach pomiędzy 06.12.2024 a 08.12.2024 dla ITC MEiL PW
- Usługi prokuratorskiego przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Toruniu i prokuratur rejonowych okręgu toruńskiego.
- "Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025" - III postępowanie
- Usługi prokuratorskiego przewozu zwłok na zlecenie Prokuratury Okręgowej w Toruniu i prokuratur rejonowych okręgu toruńskiego.
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.