eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzgówŚwiadczenie usług transportowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola w Gminie Rzgów oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy do Ośrodków Specjalnych w Koninie w roku szkolnym 2016/2017.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-30

Rzgów: Świadczenie usług transportowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola w Gminie Rzgów oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy do Ośrodków Specjalnych w Koninie w roku szkolnym 2016/2017.
Numer ogłoszenia: 110985 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół , ul. Konińska 8, 62-586 Rzgów, woj. wielkopolskie, tel. 063 2419006.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola w Gminie Rzgów oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy do Ośrodków Specjalnych w Koninie w roku szkolnym 2016/2017..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: rzedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych wraz z opieką w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola w Gminie Rzgów oraz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy do Ośrodków Specjalnych w Koninie w roku szkolnym 2016/2017. Na wszystkich trasach dowozy będą się odbywać przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, ferii, przerw świątecznych i dodatkowych dni wolnych od nauki ustalonych przez dyrektorów szkół. Przedmiot zamówienia obejmuje 6 tras: Trasa Nr 1. Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej w Grabienicach.(Kurów-Sp Grabienice; Bożatki, Witnica, Ludwikowo, Bobrowo - SP Grabienice). Dowóz na godz. 8,00.;Odwóz po skończonych zajęciach - 2 kursy. Przewidywana ilość uczniów ok. 42. Długość trasy około 62 km dziennie. Trasa Nr 2. Dowóz uczniów do Gimnazjum w Rzgowie. ( Bobrowo, Moglibogowice, Błonice, Witnica, Bożatki, Grabienice - szkoła, Mądroszki, Grabienice - gimnazjum Rzgów ). Dowóz na godz. 8,00 . Odwozy po skończonych zajęciach - 2 kursy. Przewidywana ilość uczniów ok. 41. Długość trasy około 67 km dziennie. Trasa Nr 3. Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Sławsku. (1 kurs Modła,SP Osiecza, DK w Osieczy, Sławsk I, Sławsk II, Kowalewek-Struga, DK Kowalewek, ZS w Sławsku, 2 kurs : Branno -ZS w Sławsku) Dowóz na godz. 8,00 . Odwozy po skończonych zajęciach -2 kursy. Przewidywana ilość 45 (pozostali uczniowie ujęci przy trasie nr4). Długość trasy około 68 km dziennie. Trasa Nr 4. Dowóz uczniów do Szk. Podstawowej w Osieczy. (1 kurs :Barłogi / remiza OSP/, SP Osiecza,; 2 kurs : Zarzew, Zarzewek (2 przystanki), Osiecza II, SP Osiecza). Dowóz na godz. 8,00 . Odwozy po skończonych zajęciach - 2 kursy. Przewidywana ilość uczniów ok. 30 SP Osiecza + 40 ZS Slawsk + 15 Gimnazjum w Rzgowie. Długość trasy około 88 km dziennie. Trasa Nr 5. Dowóz uczniów do Gimnazjum i Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Rzgowie. (1 kurs - DK w Osieczy, SP w Osieczy, Babia,Zastruże - ZSP i Gimnazjum Rzgów; 2 kurs: Józefowo- ZSP i Gimnazjum Rzgów. Dowóz na godz, 8,00 . Odwozy po skończonych zajęciach - 2 kursy. Przewidywana ilość uczniów ok.36. Długość trasy około 45 km dziennie. Trasa Nr 6. - / Bus / Dowóz uczniów niepełnosprawnych do SOSW Konin. (Bożatki, Świątniki, Rzgów,Zastruże, Zarzew, Osiecza, Osiecza38A, - SOSW Konin) Dowóz na godz. 8,00. Odwóz po skończonych zajęciach ok.14,30./ kończy się w miejscowości Świątniki / . Przewidywana ilość uczniów 10 . Długość trasy około 90 km dziennie...

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 85.31.21.20 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna , że Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie objętym zamówieniem publicznym

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie wg. formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone do oferty dokumenty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie wg. formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone do oferty dokumenty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie wg. formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone do oferty dokumenty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie wg. formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o załączone do oferty dokumenty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wszystkie załączniki do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - termin płatności - 3

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, z uwagi na zaistniałe okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia postępowania.Zmiany nastąpią w formie aneksów do umów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.rzgow.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Ekonomiczno-Admninistracyjny Szkół w Rzgowie, 62-586 Rzgów, ulica Konińska 8...

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2016 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Ekonomiczno-Admninistracyjny Szkół w Rzgowie, 62-586 Rzgów, ulica Konińska 8...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.