eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OświęcimPrzygotowywanie i wydawanie gorących posiłków klientom MOPS w Oświęcimiu w roku 2012

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-11

Oświęcim: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków klientom MOPS w Oświęcimiu w roku 2012
Numer ogłoszenia: 11099 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu , ul. Sobieskiego 15B, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 33 8479000, faks 33 8479001.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-oswiecim.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków klientom MOPS w Oświęcimiu w roku 2012.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowywanie i wydawanie gorących posiłków klientom MOPS w Oświęcimiu w roku 2012, zgodnie z poniższymi wytycznymi Wartość kaloryczna posiłku min. 800 kcal. Posiłki będą przygotowywane wg zróżnicowanych jadłospisów przez kolejne tygodnie. W przypadku gdy wykonawca świadczy ogólnie dostępne usługi, możliwe jest zastąpienie posiłku z jadłospisu dla osób korzystających z pomocy zamawiającego posiłkiem z ogólnodostępnego jadłospisu. W sytuacji gdy cena wybranego posiłku z ogólnodostępnego jadłospisu jest wyższa niż wartość posiłku dla osób objętych pomocą Zamawiającego, klient uiści stosowną dopłatę. Wykonawca zapewni posiłki 6 dni w tygodniu. Posiłki będą wydawane klientom na podstawie bonów obiadowych, których wzór stanowi załącznik do umowy. Ilość posiłków w 2012 roku wynosi nie więcej niż 14.830 posiłków. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługę w lokalach zlokalizowanych na terenie miasta Oświęcim.( z wyłączeniem Gminy Oświęcim) Zamawiający wymaga, aby lokal, lokale wykonawcy, w którym, będzie świadczyć usługę był zlokalizowany, w odległości nie większej niż 1 km od przystanku komunikacji miejskiej. Przedmiotowe zamówienie należy zrealizować, wykonać zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami oraz postanowieniami umowy, której wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ i w której są również zawarte warunki płatności..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy oświadczą, że prowadzili działalność usługową w zakresie przygotowywania i wydawania gorących posiłków w okresie ostatniego roku przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. 6 ppkt. 6.1 SIWZ. Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą oświadczyć, że warunek określony w pkt. 5 ppkt 5.1. ust. 2 SIWZ spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: dysponują lokalem bądź lokalami, w którym lub w których będą świadczone usługi, zlokalizowanymi na terenie Miasta Oświęcim, z wyłączeniem Gminy Oświęcim, w odległości nie większej niż 1 km od przystanku komunikacji miejskiej, , posiadają odpowiedni potencjał techniczny co oznacza, że kuchnia jej zaplecze lub wydawalnia posiłków oraz jadalnia są wyposażone w niezbędny sprzęt i urządzenia. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. 6 ppkt. 6.1. SIWZ. Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą oświadczyć, że warunek określony w pkt. 5 ppkt 5.1. ust.3 SIWZ spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają zdolności do przygotowywania i wydawania gorących posiłków, co oznacza, że dysponują osobą bądź osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt. 6 ppkt. 6.1. SIWZ. Uwaga : Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą oświadczyć, że warunek określony w pkt. 5 ppkt 5.1. ust.3 SIWZ spełnia przynajmniej jeden z wykonawców albo łącznie wszyscy wykonawcy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu,o którym mowa w art.22 ust.1 ustawy p.z.p. formularz ofertowy, stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zmiany nie mogą naruszyć postanowień zawartych w art. 144 ustawy p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie, załącznik nr 2 do SIWZ, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy: ceny netto określone w ofercie pozostają niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT), od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do dotychczasowych cen netto. Zmiany mogą dotyczyć również takich kwestii jak: termin realizacji zamówienia, warunki płatności, godziny wydawania posiłków, częstotliwość wydawania posiłków, kaloryczność posiłków oraz miejsce realizacji zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-oswiecim.pl, zakładka BIP
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, ul.Sobieskiego 15B, 32-600 Oświęcim, sekretariat - pokój nr 1..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2012 godzina 11:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu, ul.Sobieskiego 15B, 32-600 Oświęcim, sekretariat - pokój nr 1..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wszystkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie w języku polskim. Zamawiający dopuszcza również przekazanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji faksem na nr: (33) 847-90-02 Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub inne informacje za pomocą faksu, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania (art. 27 ust. 2 ustawy p.z.p.). Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z wykonawcami są: Beata Wądra - Kierownik Działu Kadr i Administracji Telefon kontaktowy: 33/847 90 05 Faks: 33/847 90 02 e-mail beata.wadra@oswiecim.biz Wszelkie kontakty z Zamawiającym mogą odbyć się w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w poniedziałek, środę, czwartek w godzinach od 8.00 do 14.00, we wtorek od 8.00 do 16.00 oraz w piątek od 8.00 do 12.00. Wyjaśnienia dotyczące treści SIWZ udzielane będą z zachowaniem zasad określonych w art. 38 ust. 1 - 3 ustawy p.z.p. Zamawiający nie przewiduje zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.