eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaRemont przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 1624L w miejscowości Andrzejów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Włodawa: Remont przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 1624L w miejscowości Andrzejów
Numer ogłoszenia: 111003 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Lubelska 60/6, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 082 5723018, faks 082 5725513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.wlodawa.elbi.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 1624L w miejscowości Andrzejów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont przepustu trzyrurowego o długości 12m i średnicy 3X150 cm wraz ze ściankami czołowymi z betonu B30 i umocnieniem wlotów oraz odtworzeniem nawierzchni. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy oferent przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 400,00 zł do dnia 4.08.2009r do godz. 10:00. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi być złożone w formie oryginału. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w formie pieniężnej, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem Remont przepustu w ciągu drogi powiatowej Nr 1624L w miejscowości Andrzejów na następujące konto: Bank Spółdzielczy w Parczewie 56 8042 0006 0550 1632 2000 0040.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki ogólne: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5.Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający minimalne warunki szczegółowe określone poniżej. Informacje potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach stanowiących załączniki do oferty: 1.Dysponowanie osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy dla branży mostowej, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w tej specjalności oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. 2.Wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat, przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 robót branży mostowej odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania w/w warunków dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawach zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy otrzymają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia proszeni są o przesłanie faksem 082/57-25-513 lub pocztą elektroniczną na adres: zdp.wlodawa@wp.pl krótkiej informacji zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej). Wykonawcy którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienie zawiadamiani będą o zapytaniach i wyjaśnieniach dotyczących SIWZ, protestach dotyczących SIWZ i rozstrzygnięciach tych protestów, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert itp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa ofertę na formularzu wg załączonego wzoru. Do oferty należy dołączyć: 1.Dokument uprawniający Wykonawcę do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osoby podpisujące ofertę, w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osoby, które nie są wymienione w odpisie albo zaświadczeniu. 2.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 pkt.1-4 oraz, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych zwanej dalej Ustawą (załącznik 2). 4.Kosztorys ofertowy (załącznik 1). 5.Wykaz 3 wykonanych zamówień branży mostowej o podobnym charakterze wykonanych w ostatnich 5-ciu latach wraz z referencjami (załącznik 3). 6.Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia (załącznik 4) wraz z kopią uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności mostowej osoby przewidzianej do pełnienia funkcji kierownika budowy wraz z kopią aktualnych zaświadczeń odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej (kopie potwierdzone za zgodność z oryginałem). 7.Zaakceptowany (podpisany) wzór umowy. 8.Dowód wniesienia wadium. 9.Pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu i podpisania umowy (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o zamówienie). W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpwlodawa.elbi.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zdpwlodawa.elbi.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zarządu Dróg Powiatowych, ul. Lubelska 60, 22-200 Włodawa, pokój nr 6 - Sekretariat. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego (świetlica) w dniu 04.08.2009r o godz. 10:45.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.