Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-08
Kraków: Serwis i konserwacje oraz naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
Numer ogłoszenia: 111007 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie , ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6190516.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i konserwacje oraz naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na 2 części: Część nr 1 - Przeglądy serwisowe i konserwacja oraz bieżące naprawy urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych i eksploatowanych w serwerowniach obiektów Poczty Polskiej w regionie obsługiwanym przez Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie Część nr 2 - Przeglądy serwisowe i konserwacja oraz bieżące naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zamontowanych i eksploatowanych w obiektach Poczty Polskiej w regionie obsługiwanym przez Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- część nr 1 - Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości brutto zamówienia polegających na powtórzeniu czynności objętych umową gdy zaistnieje konieczność objęcia serwisem i konserwacją nowych urządzeń przekazanych do eksploatacji w serwerowniach. Zamówienia te będą udzielane na podstawie odrębnej umowy. część nr 2 - Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości brutto umowy polegających na powtórzeniu czynności objętych umową gdy zaistnieje konieczność objęcia serwisem i konserwacją nowych urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach pocztowych obsługiwanych przez Zamawiającego. Zamówienia te będą udzielane na podstawie odrębnej umowy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca wykonał należycie min. 1 usługę serwisowo - konserwacyjną różnych urządzeń klimatyzacyjnych i/lub wentylacyjnych o wartości brutto co najmniej 15 000,00 zł. Wykonawca sporządzi wykaz zawierający następujące informacje: LP, Przedmiot usługi, Data wykonania usługi, Podmiot na rzecz którego świadczona była usługa, wartość zrealizowanej usługi, Rodzaj załączonego dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie wskazanych usług.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna wykazanie, iż wykonawca dysponuje min. 1 osobą posiadającą: aktualne świadectwo kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych, aktualne uprawnienia energetyczne grupa I - eksploatacja E. Dokumenty wydane przez uprawnione do tego podmioty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Podpisany formularz oferty - zgodny z załącznikiem nr 1. 2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2a i/lub 2b - sposób obliczenia ceny oferty. 3. Zamawiający żąda, aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 4. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu, o którym mowa w ust. 3, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wartości umowy w przypadku, gdy w trakcie jej obowiązywania zostaną zlikwidowane (wyłączone) z eksploatacji urządzenia klimatyzacyjne.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poczta Polska S.A. CIOR w Krakowie ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków pok. 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.04.2011 godzina 11:00, miejsce: Poczta Polska S.A. CIOR w Krakowie ul. Bronowicka 44, 30-093 Kraków pok. 213.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.05.2011.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy serwisowe i konserwacja oraz bieżące naprawy urządzeń klimatyzacyjnych zamontowanych i eksploatowanych w serwerowniach obiektów Poczty Polskiej w regionie obsługiwanym przez Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1 1. Przeglądy serwisowe i konserwacje 29 szt. urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich instalacja chłodniczą obejmują obowiązkowe wykonanie m.in. następujących czynności: Czyszczenie filtrów powietrza i wymiana zużytych na nowe, Sprawdzenie prawidłowego działania cylindrów nawilżania oraz ich odkamienienie preparatem chemicznym np. Lapex - dotyczy urządzeń gdzie występują, Sprawdzenie drożności i czyszczenie instalacji doprowadzającej wodę do układu nawilżania, czyszczenie oraz mycie ciśnieniowe, a także chemiczne zewnętrznych wymienników ciepła, Zastosowanie środka grzybobójczego w jednostkach wewnętrznych - dezynfekcja układu, Sprawdzenie parametrów pracy urządzenia, pomiary: ciśnienia skraplania i parowania czynnika ziębniczego, wydajności (mocy) chłodniczej określenie rzeczywistego współczynnika COP - dotyczy szaf klimatyzacyjnych, Sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń prądowych.Sprawdzenie stopnia zawilgocenia układu ziębniczego - ewentualne usunięcie wilgoci z układu jeżeli zostaną przekroczone wartości wynikające z DTR. Sprawdzenie poprawności napełnienia układu chłodniczego czynnikiem ziębniczym, i w razie jego ubytku konieczność dopełnienia układu - okres ważności tego punktu wydłuża się do 1 miesiąca od daty protokołu z wykonaniu przeglądu serwisowego. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje także wykonywanie niezbędnych napraw i usuwanie awarii urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich instalacją chłodniczą, z podjęciem interwencji od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego w ciągu tzw. czasu reakcji który wynosi 6 lub 12 godzin. Powyższe incydenty (awarie) zgłaszane będą całodobowo telefonicznie. 2. Przeglądy serwisowe wraz z konserwacją wykonywane będą co 4 miesiące w terminach i godzinach ustalonych z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. 3. Usunięcie zgłoszonej pisemnie awarii urządzenia klimatyzacyjnego nastąpi nie później niż: - w ciągu 24 godzin licząc od daty zgłoszenia - w przypadku awarii niewymagającej wymiany części zamiennych, - w ciągu 72 godzin licząc od daty zgłoszenia - w przypadku awarii wymagającej wymiany części zamiennych. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wartości umowy w przypadku, gdy w trakcie jej obowiązywania zostaną zlikwidowane (wyłączone) z eksploatacji urządzenia klimatyzacyjne wyszczególnione w załączniku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglądy serwisowe i konserwacja oraz bieżące naprawy urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych zamontowanych i eksploatowanych w obiektach Poczty Polskiej w regionie obsługiwanym przez Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Krakowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 1. Przeglądy serwisowe i konserwacje 37 szt. urządzeń klimatyzacyjnych wraz z ich instalacja chłodniczą obejmują obowiązkowe wykonanie między innymi następujących czynności: Czyszczenie filtrów powietrza i wymiana zużytych na nowe. Czyszczenie oraz mycie ciśnieniowe, a także chemiczne zewnętrznych wymienników ciepła. Zastosowanie środka grzybobójczego w jednostkach wewnętrznych - dezynfekcja układu. Sprawdzenie parametrów pracy urządzenia, pomiary: ciśnienia skraplania i parowania czynnika ziębniczego, temperatury czynnika ziębniczego na ssaniu i tłoczeniu sprężarki.Sprawdzenie styków połączeń elektrycznych zasilania i sterowania. Sprawdzenie poprawności działania zabezpieczeń prądowych. Sprawdzenie szczelności instalacji ziębniczej, a w razie wystąpienia nieszczelności jej lokalizacja i likwidacja. Sprawdzenie poprawności napełnienia układu chłodniczego czynnikiem ziębniczym, i w razie jego ubytku konieczność dopełnienia układu - okres ważności tego punktu wydłuża się do 1 miesiąca od daty protokołu z wykonaniu przeglądu serwisowego. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje także wykonywanie niezbędnych napraw i usuwanie awarii przedmiotowych urządzeń wraz z ich instalacją chłodniczą, z podjęciem interwencji w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. 2. Przeglądy serwisowe wraz z konserwacją wykonywane będą co 6 miesięcy w terminach i godzinach ustalonych z upoważnionym przedstawicielem Zamawiającego. 3. Usunięcie zgłoszonej pisemnie awarii przedmiotowych urządzeń nastąpi nie później niż: - w ciągu 36 godzin licząc od daty zgłoszenia - w przypadku awarii niewymagającej wymiany części zamiennych, - w ciągu 96 godzin licząc od daty zgłoszenia - w przypadku awarii wymagającej wymiany części zamiennych. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wartości umowy w przypadku, gdy w trakcie jej obowiązywania zostaną zlikwidowane (wyłączone) z eksploatacji urządzenia wyszczególnione w załączniku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa akcesoriów medycznych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Usługa polegająca na poborze, przygotowaniu i prowadzeniu akredytowanych badań odpadów kierowanych do termicznego przekształcenia w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie usługi tworzenia kopii zapasowej cloud-to-cloud dla danych przechowywanych w tenancie Microsoft 365 Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone
- Samochód typu bus, 9 osobowy, z rampą dla osób z niepełnosprawnością ruchową
- Dostawa materiałów promocyjnych z logo Krajowego Funduszu Szkoleniowego
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych toalet obsługowych przy ul. Prądnickiej i w Parku Krakowskim w Krakowie
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pogotowia technicznego i konserwacji na dworcach i Punktach Obsługi Klienta
- Wykonanie okresowych przeglądów i zabiegów konserwacyjnych central klimatyzacyjno - wentylacyjnych w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- Usługi w zakresie przeglądu, usuwania awarii (pogotowie serwisowe) i utrzymania w pełnej sprawności technicznej urządzeń klimatyzacyjnych oraz central wentylacji mechanicznej, w obiektach CBA
- Wykonanie modernizacji instalacji wody lodowej, obsług. chłodzenie pom., w budynku biur., w ramach zadania inwest. pn.: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi"
- Usługa serwisowa systemów chłodniczych systemu Proteus 235 (DZP.260.12.2025)
- ZP 9/25 Usługa okresowych przeglądów urządzeń klimatyzacji oraz przeglądów z wymianą filtrów central wentylacyjnych, wentylatorów i nawiewników
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.