Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-03
Polkowice: Budowa 3 budynków wielorodzinnych przy ul. Borówkowej
Numer ogłoszenia: 111018 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., Rynek 6, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 749 33 74, fax 076 749 33 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ptbs.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego - 100% własność Gminy Polkowice.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa 3 budynków wielorodzinnych przy ul. Borówkowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3 budynki mieszkalne po 20 mieszkań każdy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 17.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 80 000 PLN (słownie osiemdziesiąt tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Przedsiębiorcy składający ofertę wspólną przedstawią do oferty umowę o solidarnej odpowiedzialności oraz o wyznaczeniu spośród siebie strony wiodącej tj. Lidera, który będzie reprezentował zawiązane konsorcjum przed Zamawiającym, Jeżeli wykonawca zamierza powierzyć część zadania podwykonawcom, to będzie miał obowiązek: 1) zawrzeć umowę przedwstępną z podwykonawcą, 2) przedstawić uprawnienia lub kwalifikacje podwykonawcy do wykonania części zadania powierzonego, jeżeli takie są wymagane. 3. Posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia: 1) Kierownik budowy - uprawnienia w specjalności ogólnobudowlanej i doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające wymaganiom przepisów Prawa budowlanego. 2) Kierownicy robót branżowych - uprawnienia stosowne do kierowania rodzajami robót odpowiadające wymaganiom jw. 4. Dysponują niezbędną wiedzą, doświadczeniem, potencjałem ekonomicznym i technicznym gwarantującym wykonanie zamówienia, w tym względzie: 1) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat (2002-2007) min. 1 zadanie o zakresie i wartości zbliżonej do przedmiotu zamówienia (min. 1 budynek wielorodzinny o 30 lub więcej lokalach mieszkalnych), 2) dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót, 3) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia (wszystkich branż). 5. Posiadają sytuację finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie, w tym względzie: 1) posiadają własne lub udokumentują dostęp do środków finansowych zapewniających ciągłość robót przez cały okres ich trwania, (informacja z banku o stanie posiadanych środków lub dostępności kredytu (wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem wyznaczonym na składanie ofert) w wysokości co najmniej 1,00 mln. zł 2) środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień, 3) udokumentują uzyskanie w okresie ostatnich 2 lat obrotu z działalności gospodarczej o wartości nie mniejszej niż 5 mln. w każdym roku, 4) wyrażą zgodę na warunki zapłaty określone w rozdziale III pkt. 5. 6. Po zakończeniu robót uporządkują teren, sporządzą dokumentację powykonawczą. 7. Nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ust. 1 ustawy Pzp. 8. Niezależnie od rękojmi za wady wykonanych robót, udzielą gwarancji jakości na okres pięciu lat, licząc od zakończenia i oddania obiektu do użytkowania. 9. Wykonają roboty budowlane zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 sierpnia 2002 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003r. Nr 120 poz. 1126). 10. Ubezpieczą budowę od odpowiedzialności cywilnej do wysokości wartości umownej i dokonają cesji polisy ubezpieczeniowej na Bank Gospodarstwa Krajowego. 11. Zamówienie wykonają w terminie do 31.12.2008 r. 12. Złożą do oferty dokumenty czytelne, bez przeróbek i skreśleń. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w niniejszym rozdziale na podstawie złożonych do oferty przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Oceny spełniania warunków dokona komisja przetargowa powołana do oceny ofert. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na zasadzie: spełnia/nie spełnia. Wykonawca, który nie udokumentuje spełnianie wymienionych wymagań, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta odrzucona.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz OFERTA 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej uprawniające do występowania w obrocie prawnym (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Dodatkowo: 1) - spółki cywilne i spółki jawne - umowę spółki, 2) - spółki z ograniczona odpowiedzialnością - uchwałę wspólników - dotyczącą zadania objętego zamówieniem - uprawniającą do zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego lub umowę spółki, kiedy złożenie takiej uchwały jest zbędne (art. 230 Ksh) 3) - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. konsorcja - umowę o konsorcjum na zadanie objęte zamówieniem) zawierającą: - zakres solidarnej odpowiedzialności, - czas trwania umowy, - wyznaczenie lidera, - nazwę Zamawiającego, - przedmiot zamówienia. 3. Oświadczenia o: - sposobie realizacji zamówienia tj. wyłącznie siłami własnymi lub przy użyciu podwykonawców, - złożeniu oferty równoważnej, jeżeli wykonawca składa ofertę równoważną, - uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, - sporządzeniu dokumentacji powykonawczej, - ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej do wysokości wartości umownej i dokonaniu cesji polisy ubezpieczeniowej na Bank Gospodarstwa Krajowego, - wykonaniu robót budowlanych zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120 poz. 1126), - wykonaniu robót w terminie do 31.12.2008r., - dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem (tu należy podać datę odbytej wizji lokalnej), 4. Informację Banku /lub Spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej/ prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy potwierdzającą wysokość posiadanych środków oraz wykazanych obrotów na rachunku za okres ostatnich 6 miesięcy oraz zawierającą dane o stanie środków własnych lub dostępności kredytu - z podaniem wysokości kwoty kredytu (tj. zdolności kredytowej wykonawcy) wskazującą na możliwość wykonania zadania - zgodnie z pkt.5 rozdz. V. Informacja musi być wydana nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert i zawierać klauzulę, że bank na podstawie oceny posiadanych dokumentów dotyczących klienta stwierdza zdolność kredytową o wysokości nie mniejszej niż 1 000 000,00zł . 5. Zaświadczenia o nie zaleganiu, zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne wystawione przez właściwy terenowo oddział Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert. 6. Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4 - 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy licząc od daty wystawienia do dnia składania ofert, dotyczące: a) osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm), b) urzędujących członków władz osób prawnych, c) podmiotów zbiorowych. 7. Opinie inwestorów, użytkowników obiektów, które wymieniono w wykazie - zał. Nr 4. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, 5 i 6, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6 lub równoważnych zaświadczeń właściwego organu sądowego lub administracyjnego wykonawca przedkłada dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Wypełnione następujące załączniki: nr 2 - oświadczenie w trybie art. 24 uPzp nr 3 - oświadczenie w trybie art.22 ust.1 uPzp, nr 4 - wykaz zrealizowanych podobnych robót, nr 5 - oświadczenie finansowe, nr 6 - wykaz sprzętu planowanego do wykonania zamówienia, nr 7 - informacja o stanie zatrudnienia, 9. Informacje o wykonawcy robót określające doświadczenie w zakresie objętym zamówieniem, główne wykonane roboty, wyróżnienia nagrody, inne informacje oraz co najmniej jedna referencja wystawiona przez inwestora potwierdzająca wykonanie budynku mieszkalnego, wielorodzinnego, o co najmniej 30 lokalach. 10. Sprawozdania finansowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, jeżeli podlegało badaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do składania sprawozdań finansowych inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za 2005 i 2006r. 11. Wykaz zatrudnionych podwykonawców. Do wykazu należy dołączyć umowę przedwstępną z wyspecyfikowanym zakresem czynności wykonywanych przez podwykonawcę. Umowa przedwstępna z podwykonawcą zawierać musi wymagania określone w pkt. 2 rozdz. V. 12. Umowy o dzierżawę, najem lub leasing sprzętu niezbędnego do wykonywania zamówienia, a którego składający ofertę nie jest właścicielem. 13. Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonych przedmiarów robót oraz dokumentacji projektowej. 14. Polisę ubezpieczeniową wykonawcy potwierdzającą ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 15. Kopię dowodu wniesienia wadium. 16. Wykaz kadry kierowniczej wraz z niezbędnymi uprawnieniami w tym kadry kierowniczej uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego. 17. Jeżeli wykonawca zamierza zastosować materiały lub urządzenia równoważne - do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające równoważność innych urządzeń lub materiałów niż przyjęte w dokumentacji projektowej - zgodnie z postanowieniami określonymi w rozdz. III pkt. 3. 18. Harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania zamówienia opracowany na podstawie załączonego wzoru 19. Każda z firm wspólnie składających ofertę złoży następujące dokumenty : 1) zaświadczenie uprawniające do występowania w obrocie prawnym, 2) załączniki Nr: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 3) informacje z KRK o niekaralności osób z kierownictwa firmy (reprezentacja wg rejestru sądowego lub wg zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i podmiotu zbiorowego), 4) zaświadczenia o nie zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne (US, ZUS), 5) polisę ubezpieczeniową potwierdzająca ubezpieczenie od OC w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ptbs.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2007 godzina 10:00, miejsce: Polkowice, Rynek 6, pok. 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Przewozy zawodników i trenerów na zawody i zgrupowania sportowe."
- "Koszenie boisk wiejskich oraz osiedlowych zarządzanych przez Polkowickie Przedsiębiorstwo Komunalne"
- "Zakup sprzętu, oprogramowania i urządzeń na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach" w ramach realizacji projektu "Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa Powiatu Polkowickiego"
- Przebudowa wraz zrozbudową drogi powiatowej nr 1151D na odcinku od skrzyżowania dróg powiatowychnr 1018D, 1151D i 1153 do skrzyżowania z S3
- Interwencyjne naprawy, konserwacje i remonty bieżące mienia
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Szansa dla wszystkich" - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbudowa mostu ul. Martwa (powódź wrzesień 2024)"
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- Dokończenie robót remontowych w lokalach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
- Zagospod. poscalen. wsi Wola Przemykowska, gm. Szczurowa - budowa i moderni. dróg D-3, D-7, D-8, D-12, D-15, D-16, D-19, D-22, D-26, D-27, D-29, D-35 oraz dojazdów (zjazdów, przepus.) roboty melior.
- Roboty budowlane 3 cz.: Naprawa i konserwacja pomieszczeń i instalacji w budynku nr 9 w Gliwicach; Naprawa pomieszczeń Sali Tradycji w budynku nr 1 w Lublińcu; Naprawa dachu Klubu Wojskowego w Bytomiu
- Wykonanie remontu 13 łazienek w segmencie 3 i 4 budynku Wydziału Biochemii Biofizyki i Biotechnologii UJ.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.