Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 11104 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Puławy: Usługa fizycznej ochrony obiektów i terenu szpitala dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 366788-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
43120573100000, ul.
ul. Bema
1,
24100
Puławy, państwo
Polska, woj.
lubelskie, tel.
81 45 02 223, faks
, e-mail
jkowalczyk@man.pulawy.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitalpulawy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa fizycznej ochrony obiektów i terenu szpitala dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Puławach
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZM 45/230/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zamawiający powierza pracownikom Wykonawcy swoje uprawnienia porządkowe odnoszące się do własnych pracowników oraz interesantów, gości, dzierżawców i innych osób wykonujących czynności zawodowe i służbowe na terenie obiektu. 2. Pracownicy ochraniający obiekt podlegają bezpośrednio Wykonawcy. 3. Zamawiający lub uprawniony przez niego przedstawiciel mogą wydawać polecenia pracownikom ochrony mieszczące się w granicach prawa i nie mogące wpływać ujemnie na stan bezpieczeństwa chronionego mienia. Polecenia takie winny być odnotowane w książce służby. 4. Organizacja ochrony: 4.1 czas pracy obiektu / użyteczności publicznej / Zamawiającego - praca w ruchu ciągłym, całodobowo, wszystkie dni tygodnia; 4.2 czas pełnienia służby ochronnej: - wartownia przy bramie głównej - służba całodobowa, posterunek jednoosobowy - obiekty oraz teren szpitala - służba nocna od godz. 19:00 do 07:00 jednoosobowa 4.3 wzmocnienie służby ochronnej - stosownie do zagrożenia / wsparcie ilościowe i siłowe w ciągu kilku minut / na wezwanie pracownika pełniącego służbę ochronną; wsparcie w sytuacjach zagrożenia takich jak: atak terrorystyczny, bombowy i inny zagrażający ludziom i obiektom 4.4 udzielanie pomocy personelowi Szpitala w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa spowodowanego agresywnością pacjentów. 5.Obsługa systemu parkingowego z przyjmowaniem opłat za wjazdy i parkowanie pojazdów na terenie szpitala zgodnie z regulaminem wjazdu i parkowania oraz rozliczanie się raz w miesiącu z otrzymanej gotówki na podstawie wydruku miesięcznego kasy fiskalnej w kasie szpitala. 5.1 kierowanie pojazdów na wyznaczone miejsca parkingowe na terenie szpitala 5.2 egzekwowanie zakazu parkowania samochodów poza miejscem wyłącznie do tego przeznaczonym zarówno przez pracowników jak i pozostałe osoby 5.3 utrzymanie porządku w portierni, bramie wjazdowej oraz parkingu przy budynku tlenowni (łącznie z odśnieżaniem) 6.Przeprowadzanie czterech obchodów w godzinach 1900-0700 z kontrolą najważniejszych punktów na terenie n/w punktów na terenie szpitala, sprawdzenie stanu zabezpieczeń, prowadzenie rejestru obchodów i odnotowanie w niej wszystkich dokonanych czynności: - Pawilon A - klatki schodowe, korytarze, okna, drzwi, windy, łącznik z pawilonem B. - Pawilon B - klatki schodowe, korytarze, okna, drzwi, winda. - Pawilon C - klatki schodowe, korytarze, okna, drzwi - Pawilon D - drzwi, okna - Budynek administracji - drzwi, okna - Hala napraw samochodów - drzwi, okna - Pralnia - drzwi, okna - Kotłownia - drzwi, okna - Rejon zewnętrzny szpitala, parkingi oraz zaparkowane samochody. 7.Natychmiastowe reagowanie i przeciwdziałanie zauważonym zagrożeniom wraz z powiadomieniem odpowiednich służb państwowych, służb własnej grupy interwencyjnej oraz Dyrektora Szpitala i Kierownika Działu Technicznego Szpitala. 8.Wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń upoważnionym osobom wraz z prowadzeniem ewidencji. 9.Od godziny 1900 obchód terenu szpitala - zamykanie i sprawdzanie zamknięcia drzwi wejściowych do pomieszczeń i budynków użytkowanych do godziny 1505. 10.Otwieranie i zamykanie drzwi szatni głównej o ściśle ustalonych godzinach. 11.Ochrona majątku Szpitala przed włamaniem, kradzieżą, napadem rabunkowym, wandalizmem i chuligaństwem, aktem terrorystycznym, niewłaściwym zachowaniem osób będących po spożyciu alkoholu lub środków odurzających, przypadkami naruszenia prawa i porządku osób przebywających na terenie Szpitala. 12.Pracownicy ochrony zapobiegają blokowaniu dróg dojazdowych do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz dróg ewakuacyjnych, placu przed magazynami Apteki przez pojazdy parkujące i inne zapory ruchome, udzielają pierwszeństwa przejazdu dla karetek pogotowia a w szczególności tym znajdującym się w akcji. 13. Pracownicy ochrony dokonują kontroli celowości wjazdów samochodów które posiadają pozwolenie na bezpłatny wjazd na teren Szpitala, oraz dokonują kontroli pod kątem zgodności wwożonych i wywożonych towarów i materiałów z dokumentem przewozowym i upoważnieniem wyjazdu. W uzasadnionych przypadkach - mogą żądać dokumentów na przewożone towary i rzeczy oraz dokumentów zezwalających na wyjazd pojazdu służbowego i sprawdzać nazwiska dokumentu. 14. Pracownicy ochrony zwracają uwagę na stan trzeźwości personelu a o ujawnionych przypadkach informują przedstawiciela Zamawiającego. 15. Pracownicy ochrony są upoważnieni, w uzasadnionych przypadkach, do kontroli i legitymowania osób postronnych na terenie szpitala a w szczególności osoby nietrzeźwe, narkomanów, nieletnich a także podejmują uzasadnione interwencje w stosunku do osób zakłócających ład i porządek publiczny. 16.Pracownicy ochrony zobowiązani są do: - zapisywania przebiegu służby w dzienniku służb oraz w rejestrze obchodów, - przyjmowania i zdawania służby następnej zmianie wraz z potwierdzeniem w dzienniku służb, - charakteryzować się wysoką kulturą osobistą, - przestrzegać tajemnicę służbową, - być sprawnym pod względem fizycznym i psychofizycznym, 17. Wyposażenie pracowników ochrony: - umundurowanie służbowe przewidziane regulaminem wewnętrznym Wykonawcy i uzgodnione z Zamawiającym. - środki łączności bezprzewodowej zapewnione przez Wykonawcę. - środki przymusu bezpośredniego - zgodne z odpowiednimi przepisami i posiadanymi uprawnieniami uzgodnione z Zamawiającym w oparciu o aktualny stan bezpieczeństwa obiektu 18 Do wykonania przedmiotu Umowy będą kierowani wyłącznie pracownicy zatrudnieni na podstawie umów o pracę, w liczbie zapewniającej odpowiednie wykonywanie usługi. Na wykonawcy ciąży zapewnienie odpowiedniej obsady zgodnie z założeniami niniejszego SIWZ. 19. Wykonawca będzie obowiązany, do złożenia oświadczenia, że osoby wykonujące usługę ochrony osób i mienia w obiektach Szpitala w Puławach, są zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę . Postanowienia te dotyczą także podwykonawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79710000-4
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT139941.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 188774.49 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z PUŁAW
- Dostawa odczynników dla Zakładu Gleboznawstwa i Analiz Środowiskowych IUNG-PIB Puławy w podziale na 2 części zamówienia
- Budowa wydzielonych linii oświetlenia drogowego na terenie gminy Puławy
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ LEKÓW DO POGRAMU LEKOWEGO CIĘŻKIEJ POSTACI OSTEOPOROZY POMENOPAUZALNEJ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2536L - III etap
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- Modernizacja rampy załadunkowej przy budynku G26.
więcej: przetargi w Puławach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.