Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-08
Koszalin: Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin
Numer ogłoszenia: 111069 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3488807, faks 94 3488765.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z koncepcją podziału i zagospodarowania działki położonej przy ul. Skowronków oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 47 działką ewidencyjną nr 65 o pow. 0,7394 ha, Nr księgi wieczystej 28227, forma zarządzania: trwały zarząd ZDM. Podział nieruchomości zgodnie z koncepcją podziału i zagospodarowania działki nr 65 położonej przy ul. Skowronków. W wyniku podziału powstanie 9 nowowydzielnych działek ewidencyjnych. Podział w/w działki nastąpi na podstawie art. 94 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Zadanie nr 2 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Śródmieście oraz projektem zagospodarowania terenu (wydzielenie terenu pod przepompownię ścieków) nieruchomości położonej w Koszalinie przy ul. Jarosława Dąbrowskiego. Nieruchomości oznaczone: nr działki 22 obręb 20 powierzchnia 0,2999 ha, Nr księgi wieczystej 26806, forma zarządzania: zarządzanie oraz nr działki 19 obręb 20 powierzchnia 0,5986 ha, Nr księgi wieczystej 27310, forma zarządzania: trwały zarząd. W wyniku podziału powstanie 5 nowowydzielonych działek ewidencyjnych. Podział w/w działki nastąpi na podstawie art. 93 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Zadanie nr 3 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina oraz w obszarze zawartym między ulicami: Batalionów Chłopskich, Al. Monte Cassino, Al. Armii Krajowej oraz torami kolejowymi w Koszalinie. Działki ewidencyjnie oznaczone ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 15 oznaczone ewidencyjnie: 604/9 (powierzchnia 0,1639 ha, KW nr 26721, położonie: Aleja Monte Cassino, forma władania: GMK); 604/6 (powierzchnia 0,3998 ha, KW nr 26721, forma władania: GMK); 604/7 (powierzchnia 0,0296 ha, KW nr 26721, forma władania: GMK); 604/5 (powierzchnia 0,5471ha, KW nr 26721, położonie: Jarosława Dąbrowskiego, forma władania: GMK); 604/1 (powierzchnia 0,7208 ha, KW nr 26721, położonie: Papiernicza, forma władania: GMK); 604/2 (powierzchnia 0,1059 ha, KW nr 26721, położonie: Papiernicza, forma władania: GMK); 104/21 (powierzchnia 0,3862 ha, KW nr 37494, położonie: Papiernicza, forma władania: GMK); 144/4 (powierzchnia 0,9305 ha, KW nr 26721, położonie: Jarosława Dąbrowskiego, forma władania: GMK); 165/2 (powierzchnia 0,4783 ha, KW nr 27337, forma władania: GMK); 165/1 (powierzchnia 0,0948 ha, KW nr 27337, położonie: Aleja Armii Krajowej, forma władania: GMK); 176 (powierzchnia 0,0841 ha, KW nr 26721, położonie: Aleja Armii Krajowej, forma władania: GMK); 167/1 (powierzchnia 0,0516 ha, KW nr 25283, położonie: Jarosława Dąbrowskiego, forma władania: współużytkowanie wieczyste); 132/8 (powierzchnia 0,0129 ha, KW nr 36714, położonie: Franciszkańska 18a, forma władania: współużytkowanie wieczyste); 132/9 (powierzchnia 0,1490 ha, KW nr 36714, położonie: Franciszkańska 18; forma władania: współużytkowanie wieczyste); 138/5 (powierzchnia 0,2041 ha, KW nr 27264, położonie: Franciszkańska 7b, forma władania: użytkowanie wieczyste). Podział wyżej wymienionych działek ewidencyjnych następuje zgodnie z zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz w celu poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości istniejących. W wyniku podziału powstanie 46 nowowydzielonych działek ewidencyjnych. Podział w/w działek nastąpi na podstawie art. 93 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Zadanie nr 4 - Dokonanie podziału nieruchomości położonej w Koszalinie przy ul. Promykowej oraz Ferdynanda Ruszczyca zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny elementarne w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Rokosowo Północ oraz wydzieleniem działek na poszerzenie nieruchomości istniejących. Nieruchomości oznaczone ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 19 działkami ewidencyjnymi: nr 721 o powierzchni 0,1215 ha, Nr księgi wieczystej 27260, położona przy ulicy Promykowej, forma zarządzania: zarządzanie oraz nr 716/2 o powierzchni 0,7285 ha, Nr księgi wieczystej 27260, położona przy ulicy Ferdynanda Ruszczyca, forma zarządzania: trwały zarząd. W wyniku podziału powstanie 7 nowowydzielonych działek ewidencyjnych. Zadanie nr 5 - Dokonanie połączenia działek a następnie podziału nieruchomości zgodnie z koncepcją zagospodarowania i podziału terenu przy ul. Batalionów Chłopskich na odcinku pomiędzy nr 15-49 i korytem rzeki (dz.84/1, 84/7, 68/1, 58/33, 46/12, 110/9 w obr. 20) oraz liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu na podstawie miejscowego planu zagospodarowania zespołu mieszkalno - usługowego Podgórna - Batalionów Chłopskich w dwóch etapach. Nieruchomości oznaczone ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 20 działkami ewidencyjnymi nr, nr: 84/10, 84/1, 110/9, 84/7, 84/4, 84/6, 68/1, 68/2, 67, 58/32, 58/33, 46/12 o łącznej powierzchni 3,3583 ha wpisane do KW nr KO1K/00034303/5 oraz działkami nr, nr: 15, 68/3, 55/6, 123 o o łącznej powierzchni 2,8612 ha wpisane do KW nr KO1K/00037732/2. I. Etap - Dokonanie połączenia działek ewidencyjnych nr, nr: 84/7, 110/9, 84/4, 84/6, 68/1, 68/2, 67, 58/32, 58/33, 46/12 w jedną działkę ewidencyjną. II. Etap - podział nieruchomości nowopowstałej działki oraz niżej wymienionych działek ewidencyjnych zgodnie z koncepcją podziału oraz liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w planach zagospodarowania przestrzennego: - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zespołu mieszkalno-usługowego Podgórna-Batalionów Chłopskich, - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina. W wyniku podziału powstanie 24 nowowydzielonych działek ewidencyjnych. III. Etap - połączenie działek ewidencyjnych po podziale w 3 nowe działki ewidencyjne. Podział w/w działek nastąpi na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późniejszymi zmianami). Zadanie nr 6 - Wykonanie z urzędu podziału nieruchomości gruntowej, oznaczonej w obrębie ewidencyjnym nr 19 miasta Koszalina działką ewidencyjną nr 1479/14 o powierzchni 0,8559 ha (podział na 3 działki). Wydzielenie działek następuje pod pas drogowy ulicy Mieczysława Karłowicza - zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu zawartego pomiędzy ulicami: Zwycięstwa, Marszałka Józefa Piłsudskiego, lasem i osiedlem Rokosowo Północ w Koszalinie ( kolor zielony na załączniku graficznym) ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Druk wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, b) oświadczenie , że osoby o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt. 3 lit. a SIWZ posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia państwowe do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 5 do SIWZ, c) oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty: a) oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Treść oświadczenia określa zał. nr 4 do SIWZ, b) oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. c) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. d) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych prze nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. e) Oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia państwowe do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl-Zamówienia publiczne-Wydział Nieruchomości-2011-Usługi na roboty geodezyjne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie w Wydziale Nieruchomości, Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 230 w godzinach pracy Urzędu (pn. - pt. 7:45-15:45).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, Wydział Nieruchomości, pokój 230..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z koncepcją podziału i zagospodarowania działki położonej przy ul. Skowronków oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 47 działką ewidencyjną nr 65 o pow. 0,7394 ha, Nr księgi wieczystej 28227, forma zarządzania: trwały zarząd ZDM. Podział nieruchomości zgodnie z koncepcją podziału i zagospodarowania działki nr 65 położonej przy ul. Skowronków. W wyniku podziału powstanie 9 nowowydzielnych działek ewidencyjnych. Podział w/w działki nastąpi na podstawie art. 94 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Śródmieście oraz projektem zagospodarowania terenu (wydzielenie terenu pod przepompownię ścieków) nieruchomości położonej w Koszalinie przy ul. Jarosława Dąbrowskiego. Nieruchomości oznaczone: nr działki 22 obręb 20 powierzchnia 0,2999 ha, Nr księgi wieczystej 26806, forma zarządzania: zarządzanie oraz nr działki 19 obręb 20 powierzchnia 0,5986 ha, Nr księgi wieczystej 27310, forma zarządzania: trwały zarząd. W wyniku podziału powstanie 5 nowowydzielonych działek ewidencyjnych. Podział w/w działki nastąpi na podstawie art. 93 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina oraz w obszarze zawartym między ulicami: Batalionów Chłopskich, Al. Monte Cassino, Al. Armii Krajowej oraz torami kolejowymi w Koszalinie. Działki ewidencyjnie oznaczone ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 15 oznaczone ewidencyjnie: 604/9 (powierzchnia 0,1639 ha, KW nr 26721, położonie: Aleja Monte Cassino, forma władania: GMK); 604/6 (powierzchnia 0,3998 ha, KW nr 26721, forma władania: GMK); 604/7 (powierzchnia 0,0296 ha, KW nr 26721, forma władania: GMK); 604/5 (powierzchnia 0,5471ha, KW nr 26721, położonie: Jarosława Dąbrowskiego, forma władania: GMK); 604/1 (powierzchnia 0,7208 ha, KW nr 26721, położonie: Papiernicza, forma władania: GMK); 604/2 (powierzchnia 0,1059 ha, KW nr 26721, położonie: Papiernicza, forma władania: GMK); 104/21 (powierzchnia 0,3862 ha, KW nr 37494, położonie: Papiernicza, forma władania: GMK); 144/4 (powierzchnia 0,9305 ha, KW nr 26721, położonie: Jarosława Dąbrowskiego, forma władania: GMK); 165/2 (powierzchnia 0,4783 ha, KW nr 27337, forma władania: GMK); 165/1 (powierzchnia 0,0948 ha, KW nr 27337, położonie: Aleja Armii Krajowej, forma władania: GMK); 176 (powierzchnia 0,0841 ha, KW nr 26721, położonie: Aleja Armii Krajowej, forma władania: GMK); 167/1 (powierzchnia 0,0516 ha, KW nr 25283, położonie: Jarosława Dąbrowskiego, forma władania: współużytkowanie wieczyste); 132/8 (powierzchnia 0,0129 ha, KW nr 36714, położonie: Franciszkańska 18a, forma władania: współużytkowanie wieczyste); 132/9 (powierzchnia 0,1490 ha, KW nr 36714, położonie: Franciszkańska 18; forma władania: współużytkowanie wieczyste); 138/5 (powierzchnia 0,2041 ha, KW nr 27264, położonie: Franciszkańska 7b, forma władania: użytkowanie wieczyste). Podział wyżej wymienionych działek ewidencyjnych następuje zgodnie z zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz w celu poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości istniejących. W wyniku podziału powstanie 46 nowowydzielonych działek ewidencyjnych. Podział w/w działek nastąpi na podstawie art. 93 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Dokonanie podziału nieruchomości położonej w Koszalinie przy ul. Promykowej oraz Ferdynanda Ruszczyca zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny elementarne w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Rokosowo Północ oraz wydzieleniem działek na poszerzenie nieruchomości istniejących. Nieruchomości oznaczone ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 19 działkami ewidencyjnymi: nr 721 o powierzchni 0,1215 ha, Nr księgi wieczystej 27260, położona przy ulicy Promykowej, forma zarządzania: zarządzanie oraz nr 716/2 o powierzchni 0,7285 ha, Nr księgi wieczystej 27260, położona przy ulicy Ferdynanda Ruszczyca, forma zarządzania: trwały zarząd. W wyniku podziału powstanie 7 nowowydzielonych działek ewidencyjnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Dokonanie połączenia działek a następnie podziału nieruchomości zgodnie z koncepcją zagospodarowania i podziału terenu przy ul. Batalionów Chłopskich na odcinku pomiędzy nr 15-49 i korytem rzeki (dz.84/1, 84/7, 68/1, 58/33, 46/12, 110/9 w obr. 20) oraz liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu na podstawie miejscowego planu zagospodarowania zespołu mieszkalno - usługowego Podgórna - Batalionów Chłopskich w dwóch etapach. Nieruchomości oznaczone ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 20 działkami ewidencyjnymi nr, nr: 84/10, 84/1, 110/9, 84/7, 84/4, 84/6, 68/1, 68/2, 67, 58/32, 58/33, 46/12 o łącznej powierzchni 3,3583 ha wpisane do KW nr KO1K/00034303/5 oraz działkami nr, nr: 15, 68/3, 55/6, 123 o o łącznej powierzchni 2,8612 ha wpisane do KW nr KO1K/00037732/2. I. Etap - Dokonanie połączenia działek ewidencyjnych nr, nr: 84/7, 110/9, 84/4, 84/6, 68/1, 68/2, 67, 58/32, 58/33, 46/12 w jedną działkę ewidencyjną. II. Etap - podział nieruchomości nowopowstałej działki oraz niżej wymienionych działek ewidencyjnych zgodnie z koncepcją podziału oraz liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w planach zagospodarowania przestrzennego: - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zespołu mieszkalno-usługowego Podgórna-Batalionów Chłopskich, - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina. W wyniku podziału powstanie 24 nowowydzielonych działek ewidencyjnych. III. Etap - połączenie działek ewidencyjnych po podziale w 3 nowe działki ewidencyjne. Podział w/w działek nastąpi na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późniejszymi zmianami)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Wykonanie z urzędu podziału nieruchomości gruntowej, oznaczonej w obrębie ewidencyjnym nr 19 miasta Koszalina działką ewidencyjną nr 1479/14 o powierzchni 0,8559 ha (podział na 3 działki). Wydzielenie działek następuje pod pas drogowy ulicy Mieczysława Karłowicza - zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu zawartego pomiędzy ulicami: Zwycięstwa, Marszałka Józefa Piłsudskiego, lasem i osiedlem Rokosowo Północ w Koszalinie ( kolor zielony na załączniku graficznym) ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych dla Sądu Rejonowego w Koszalinie
- "Wywozu odcieków przemysłowych z RZOO w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni Ścieków w Jamnie w ilości do 13000 m3 w 2025 roku" .
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych i z powrotem w roku szkolnym 2024/2025 przez Miasto Koszalin
- 34/TP1/SZP-2/2024 Zakup subskrypcji do kolekcji książek elektronicznych w wersji pełnotekstowej na platformie internetowej.
- Zarządzanie Projektem pt.: Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 163 na odcinku Kołobrzeg - Pyszka
- Modernizacja kompleksów sportowych "Moje Boisko - ORLIK 2012" (...)
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie prac geodezyjnych na terenie miasta Żory w 2025 roku.
- Przebudowa skrzyżowania ulic: Kostrzyńskiej, Włościańskiej, Dargomyskiej i Poziomkowej w Dębnie wraz z przebudową zjazdu z ul. Włościańskiej na ul. Pileckiego.
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji "Budowa przychodni lekarskiej w Redzikowie na działce nr 43/66 oraz 358/3"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi gminnej Nr 104369L wraz z uzyskaniem dla tej drogi ostatecznej decyzji o realizacji inwestycji ZRID.
- Wykonanie pomiarów elektrycznych i odgromowych w obiektach administrowanych przez 12. WOG (Garnizon Toruń i Inowrocław).
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.