eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinWykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-08

Koszalin: Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin
Numer ogłoszenia: 111069 - 2011; data zamieszczenia: 08.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Wydział Nieruchomości , Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3488807, faks 94 3488765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót geodezyjnych na potrzeby Gminy Miasto Koszalin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z koncepcją podziału i zagospodarowania działki położonej przy ul. Skowronków oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 47 działką ewidencyjną nr 65 o pow. 0,7394 ha, Nr księgi wieczystej 28227, forma zarządzania: trwały zarząd ZDM. Podział nieruchomości zgodnie z koncepcją podziału i zagospodarowania działki nr 65 położonej przy ul. Skowronków. W wyniku podziału powstanie 9 nowowydzielnych działek ewidencyjnych. Podział w/w działki nastąpi na podstawie art. 94 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Zadanie nr 2 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Śródmieście oraz projektem zagospodarowania terenu (wydzielenie terenu pod przepompownię ścieków) nieruchomości położonej w Koszalinie przy ul. Jarosława Dąbrowskiego. Nieruchomości oznaczone: nr działki 22 obręb 20 powierzchnia 0,2999 ha, Nr księgi wieczystej 26806, forma zarządzania: zarządzanie oraz nr działki 19 obręb 20 powierzchnia 0,5986 ha, Nr księgi wieczystej 27310, forma zarządzania: trwały zarząd. W wyniku podziału powstanie 5 nowowydzielonych działek ewidencyjnych. Podział w/w działki nastąpi na podstawie art. 93 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Zadanie nr 3 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina oraz w obszarze zawartym między ulicami: Batalionów Chłopskich, Al. Monte Cassino, Al. Armii Krajowej oraz torami kolejowymi w Koszalinie. Działki ewidencyjnie oznaczone ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 15 oznaczone ewidencyjnie: 604/9 (powierzchnia 0,1639 ha, KW nr 26721, położonie: Aleja Monte Cassino, forma władania: GMK); 604/6 (powierzchnia 0,3998 ha, KW nr 26721, forma władania: GMK); 604/7 (powierzchnia 0,0296 ha, KW nr 26721, forma władania: GMK); 604/5 (powierzchnia 0,5471ha, KW nr 26721, położonie: Jarosława Dąbrowskiego, forma władania: GMK); 604/1 (powierzchnia 0,7208 ha, KW nr 26721, położonie: Papiernicza, forma władania: GMK); 604/2 (powierzchnia 0,1059 ha, KW nr 26721, położonie: Papiernicza, forma władania: GMK); 104/21 (powierzchnia 0,3862 ha, KW nr 37494, położonie: Papiernicza, forma władania: GMK); 144/4 (powierzchnia 0,9305 ha, KW nr 26721, położonie: Jarosława Dąbrowskiego, forma władania: GMK); 165/2 (powierzchnia 0,4783 ha, KW nr 27337, forma władania: GMK); 165/1 (powierzchnia 0,0948 ha, KW nr 27337, położonie: Aleja Armii Krajowej, forma władania: GMK); 176 (powierzchnia 0,0841 ha, KW nr 26721, położonie: Aleja Armii Krajowej, forma władania: GMK); 167/1 (powierzchnia 0,0516 ha, KW nr 25283, położonie: Jarosława Dąbrowskiego, forma władania: współużytkowanie wieczyste); 132/8 (powierzchnia 0,0129 ha, KW nr 36714, położonie: Franciszkańska 18a, forma władania: współużytkowanie wieczyste); 132/9 (powierzchnia 0,1490 ha, KW nr 36714, położonie: Franciszkańska 18; forma władania: współużytkowanie wieczyste); 138/5 (powierzchnia 0,2041 ha, KW nr 27264, położonie: Franciszkańska 7b, forma władania: użytkowanie wieczyste). Podział wyżej wymienionych działek ewidencyjnych następuje zgodnie z zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz w celu poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości istniejących. W wyniku podziału powstanie 46 nowowydzielonych działek ewidencyjnych. Podział w/w działek nastąpi na podstawie art. 93 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.). Zadanie nr 4 - Dokonanie podziału nieruchomości położonej w Koszalinie przy ul. Promykowej oraz Ferdynanda Ruszczyca zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny elementarne w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Rokosowo Północ oraz wydzieleniem działek na poszerzenie nieruchomości istniejących. Nieruchomości oznaczone ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 19 działkami ewidencyjnymi: nr 721 o powierzchni 0,1215 ha, Nr księgi wieczystej 27260, położona przy ulicy Promykowej, forma zarządzania: zarządzanie oraz nr 716/2 o powierzchni 0,7285 ha, Nr księgi wieczystej 27260, położona przy ulicy Ferdynanda Ruszczyca, forma zarządzania: trwały zarząd. W wyniku podziału powstanie 7 nowowydzielonych działek ewidencyjnych. Zadanie nr 5 - Dokonanie połączenia działek a następnie podziału nieruchomości zgodnie z koncepcją zagospodarowania i podziału terenu przy ul. Batalionów Chłopskich na odcinku pomiędzy nr 15-49 i korytem rzeki (dz.84/1, 84/7, 68/1, 58/33, 46/12, 110/9 w obr. 20) oraz liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu na podstawie miejscowego planu zagospodarowania zespołu mieszkalno - usługowego Podgórna - Batalionów Chłopskich w dwóch etapach. Nieruchomości oznaczone ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 20 działkami ewidencyjnymi nr, nr: 84/10, 84/1, 110/9, 84/7, 84/4, 84/6, 68/1, 68/2, 67, 58/32, 58/33, 46/12 o łącznej powierzchni 3,3583 ha wpisane do KW nr KO1K/00034303/5 oraz działkami nr, nr: 15, 68/3, 55/6, 123 o o łącznej powierzchni 2,8612 ha wpisane do KW nr KO1K/00037732/2. I. Etap - Dokonanie połączenia działek ewidencyjnych nr, nr: 84/7, 110/9, 84/4, 84/6, 68/1, 68/2, 67, 58/32, 58/33, 46/12 w jedną działkę ewidencyjną. II. Etap - podział nieruchomości nowopowstałej działki oraz niżej wymienionych działek ewidencyjnych zgodnie z koncepcją podziału oraz liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w planach zagospodarowania przestrzennego: - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zespołu mieszkalno-usługowego Podgórna-Batalionów Chłopskich, - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina. W wyniku podziału powstanie 24 nowowydzielonych działek ewidencyjnych. III. Etap - połączenie działek ewidencyjnych po podziale w 3 nowe działki ewidencyjne. Podział w/w działek nastąpi na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późniejszymi zmianami). Zadanie nr 6 - Wykonanie z urzędu podziału nieruchomości gruntowej, oznaczonej w obrębie ewidencyjnym nr 19 miasta Koszalina działką ewidencyjną nr 1479/14 o powierzchni 0,8559 ha (podział na 3 działki). Wydzielenie działek następuje pod pas drogowy ulicy Mieczysława Karłowicza - zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu zawartego pomiędzy ulicami: Zwycięstwa, Marszałka Józefa Piłsudskiego, lasem i osiedlem Rokosowo Północ w Koszalinie ( kolor zielony na załączniku graficznym) ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium w przedmiotowym postępowaniu

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty oświadczenie że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty: a) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Druk wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, b) oświadczenie , że osoby o których mowa w Rozdziale IV ust. 1 pkt. 3 lit. a SIWZ posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia państwowe do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 5 do SIWZ, c) oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni, iż Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w przypadku, gdy załączy do oferty: a) oświadczenie, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Treść oświadczenia określa zał. nr 4 do SIWZ, b) oświadczenie, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. Treść oświadczenia określa załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. b) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na druku stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. c) Oświadczenie Wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. d) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych prze nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. e) Oświadczenie , że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. posiadają uprawnienia państwowe do wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl-Zamówienia publiczne-Wydział Nieruchomości-2011-Usługi na roboty geodezyjne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie w Wydziale Nieruchomości, Urzędu Miejskiego w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, pokój 230 w godzinach pracy Urzędu (pn. - pt. 7:45-15:45).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Koszalinie, Rynek Staromiejski 6-7, Wydział Nieruchomości, pokój 230..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z koncepcją podziału i zagospodarowania działki położonej przy ul. Skowronków oznaczonej ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 47 działką ewidencyjną nr 65 o pow. 0,7394 ha, Nr księgi wieczystej 28227, forma zarządzania: trwały zarząd ZDM. Podział nieruchomości zgodnie z koncepcją podziału i zagospodarowania działki nr 65 położonej przy ul. Skowronków. W wyniku podziału powstanie 9 nowowydzielnych działek ewidencyjnych. Podział w/w działki nastąpi na podstawie art. 94 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Śródmieście oraz projektem zagospodarowania terenu (wydzielenie terenu pod przepompownię ścieków) nieruchomości położonej w Koszalinie przy ul. Jarosława Dąbrowskiego. Nieruchomości oznaczone: nr działki 22 obręb 20 powierzchnia 0,2999 ha, Nr księgi wieczystej 26806, forma zarządzania: zarządzanie oraz nr działki 19 obręb 20 powierzchnia 0,5986 ha, Nr księgi wieczystej 27310, forma zarządzania: trwały zarząd. W wyniku podziału powstanie 5 nowowydzielonych działek ewidencyjnych. Podział w/w działki nastąpi na podstawie art. 93 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - Dokonanie podziału nieruchomości zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina oraz w obszarze zawartym między ulicami: Batalionów Chłopskich, Al. Monte Cassino, Al. Armii Krajowej oraz torami kolejowymi w Koszalinie. Działki ewidencyjnie oznaczone ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 15 oznaczone ewidencyjnie: 604/9 (powierzchnia 0,1639 ha, KW nr 26721, położonie: Aleja Monte Cassino, forma władania: GMK); 604/6 (powierzchnia 0,3998 ha, KW nr 26721, forma władania: GMK); 604/7 (powierzchnia 0,0296 ha, KW nr 26721, forma władania: GMK); 604/5 (powierzchnia 0,5471ha, KW nr 26721, położonie: Jarosława Dąbrowskiego, forma władania: GMK); 604/1 (powierzchnia 0,7208 ha, KW nr 26721, położonie: Papiernicza, forma władania: GMK); 604/2 (powierzchnia 0,1059 ha, KW nr 26721, położonie: Papiernicza, forma władania: GMK); 104/21 (powierzchnia 0,3862 ha, KW nr 37494, położonie: Papiernicza, forma władania: GMK); 144/4 (powierzchnia 0,9305 ha, KW nr 26721, położonie: Jarosława Dąbrowskiego, forma władania: GMK); 165/2 (powierzchnia 0,4783 ha, KW nr 27337, forma władania: GMK); 165/1 (powierzchnia 0,0948 ha, KW nr 27337, położonie: Aleja Armii Krajowej, forma władania: GMK); 176 (powierzchnia 0,0841 ha, KW nr 26721, położonie: Aleja Armii Krajowej, forma władania: GMK); 167/1 (powierzchnia 0,0516 ha, KW nr 25283, położonie: Jarosława Dąbrowskiego, forma władania: współużytkowanie wieczyste); 132/8 (powierzchnia 0,0129 ha, KW nr 36714, położonie: Franciszkańska 18a, forma władania: współużytkowanie wieczyste); 132/9 (powierzchnia 0,1490 ha, KW nr 36714, położonie: Franciszkańska 18; forma władania: współużytkowanie wieczyste); 138/5 (powierzchnia 0,2041 ha, KW nr 27264, położonie: Franciszkańska 7b, forma władania: użytkowanie wieczyste). Podział wyżej wymienionych działek ewidencyjnych następuje zgodnie z zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego oraz w celu poprawienia warunków zagospodarowania nieruchomości istniejących. W wyniku podziału powstanie 46 nowowydzielonych działek ewidencyjnych. Podział w/w działek nastąpi na podstawie art. 93 ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późn. zm.)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - Dokonanie podziału nieruchomości położonej w Koszalinie przy ul. Promykowej oraz Ferdynanda Ruszczyca zgodnie z liniami rozgraniczającymi tereny elementarne w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Rokosowo Północ oraz wydzieleniem działek na poszerzenie nieruchomości istniejących. Nieruchomości oznaczone ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 19 działkami ewidencyjnymi: nr 721 o powierzchni 0,1215 ha, Nr księgi wieczystej 27260, położona przy ulicy Promykowej, forma zarządzania: zarządzanie oraz nr 716/2 o powierzchni 0,7285 ha, Nr księgi wieczystej 27260, położona przy ulicy Ferdynanda Ruszczyca, forma zarządzania: trwały zarząd. W wyniku podziału powstanie 7 nowowydzielonych działek ewidencyjnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - Dokonanie połączenia działek a następnie podziału nieruchomości zgodnie z koncepcją zagospodarowania i podziału terenu przy ul. Batalionów Chłopskich na odcinku pomiędzy nr 15-49 i korytem rzeki (dz.84/1, 84/7, 68/1, 58/33, 46/12, 110/9 w obr. 20) oraz liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu na podstawie miejscowego planu zagospodarowania zespołu mieszkalno - usługowego Podgórna - Batalionów Chłopskich w dwóch etapach. Nieruchomości oznaczone ewidencyjnie w obrębie ewidencyjnym nr 20 działkami ewidencyjnymi nr, nr: 84/10, 84/1, 110/9, 84/7, 84/4, 84/6, 68/1, 68/2, 67, 58/32, 58/33, 46/12 o łącznej powierzchni 3,3583 ha wpisane do KW nr KO1K/00034303/5 oraz działkami nr, nr: 15, 68/3, 55/6, 123 o o łącznej powierzchni 2,8612 ha wpisane do KW nr KO1K/00037732/2. I. Etap - Dokonanie połączenia działek ewidencyjnych nr, nr: 84/7, 110/9, 84/4, 84/6, 68/1, 68/2, 67, 58/32, 58/33, 46/12 w jedną działkę ewidencyjną. II. Etap - podział nieruchomości nowopowstałej działki oraz niżej wymienionych działek ewidencyjnych zgodnie z koncepcją podziału oraz liniami rozgraniczającymi tereny o różnym przeznaczeniu w planach zagospodarowania przestrzennego: - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego zespołu mieszkalno-usługowego Podgórna-Batalionów Chłopskich, - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Śródmieścia Koszalina. W wyniku podziału powstanie 24 nowowydzielonych działek ewidencyjnych. III. Etap - połączenie działek ewidencyjnych po podziale w 3 nowe działki ewidencyjne. Podział w/w działek nastąpi na podstawie ustawy o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 102, poz. 651 z późniejszymi zmianami)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - Wykonanie z urzędu podziału nieruchomości gruntowej, oznaczonej w obrębie ewidencyjnym nr 19 miasta Koszalina działką ewidencyjną nr 1479/14 o powierzchni 0,8559 ha (podział na 3 działki). Wydzielenie działek następuje pod pas drogowy ulicy Mieczysława Karłowicza - zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego terenu zawartego pomiędzy ulicami: Zwycięstwa, Marszałka Józefa Piłsudskiego, lasem i osiedlem Rokosowo Północ w Koszalinie ( kolor zielony na załączniku graficznym) ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.40.00-4, 71.35.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.