Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-03
Olsztyn: Dostawa urządzeń faksowych oraz telefonów bezprzewodowych scharakteryzowanych i wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ
Numer ogłoszenia: 111076 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PPUP "Poczta Polska" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Olsztynie, ul. Pieniężnego 19, 10-940 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5279190, 5354005, fax 089 5274224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwoee Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń faksowych oraz telefonów bezprzewodowych scharakteryzowanych i wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń faksowych oraz telefonów bezprzewodowych scharakteryzowanych i wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ Realizacja przedmiotu zamówienia polega na: dostarczeniu przedmiotu zamówienia do miejsca wyznaczonego przez Zamawiającego wyszczególnionego w SIWZ oraz projekcie umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.00.00.00 - Sprzęt i aparatura radiowa, telewizyjna, komunikacyjna, telekomunikacyjna i podobna Kod CPV wg słownika 2008: 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny Oryginalny kod CPV: 32.55.21.10 - Telefony bezprzewodowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.21.10 - Telefony bezprzewodowe Oryginalny kod CPV: 30.19.13.00 - Urządzenia faksowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.58.12.00 - Urządzenia faksowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1.1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, 1.3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 1.4.nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu : 2.1.Wykonawcy złożą ofertę wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zgodnie z jej treścią i załącznikami do niej oraz ustawą. 2.2.Zamawiający wymaga, aby sprzęt objęty przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy oraz posiadał wszystkie niezbędne dla tego typu urządzeń atesty, certyfikaty dopuszczające do stosowania na terenie RP. 2.3. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych we wzorze formularza ofertowego stanowiącego zał. Nr 2 do SIWZ. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. 3. Spełnianie warunków określonych w niniejszym rozdziale dokonane będzie przez członków Komisji Przetargowej, powołanej przez Zamawiającego, na zasadzie oceny formalnej, prawnej i merytorycznej każdego z dokumentów oferty i określenie go formułą spełnia lub nie spełnia co zostanie udokumentowane w protokole postępowania. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 5. Odrzucenie oferty nastąpi w przypadkach określonych w art.89 ustawy, a unieważnienie postępowania w przypadkach określonych art. 93 ustawy. 6. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot zamówienia zgodnie z dołączonymi do umowy kartami gwarancyjnymi.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty : 1.1.oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - wg wzoru będącego załącznikiem nr 3 do SIWZ i nr 1 do wzoru formularza oferty. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz wskazujący osoby upoważnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że te dostawy zostały wykonane z należytą starannością, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ/ zał. nr 2 do wzoru formularza oferty. 2.. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy , gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Olsztynie, ul. Pieniężnego 19, 10-940 Olsztyn, pok.202, piętro II.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Państwowe Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Olsztynie, ul. Pieniężnego 19, 10-940 Olsztyn, sekretariat piętro I.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Najem długoterminowy dwóch fabrycznie nowych wózków widłowych
- Ekspertyza techniczna mostu (JNI 10060011) w km 33+074 drogi wojewódzkiej nr 511 Granica państwa - Górowo Iławeckie - Lidzbark Warmiński w msc. Lidzbark Warmiński.
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby RDW Elbląg
- Dostawa środków higieny
- Dostawa aparatury laboratoryjnej i sprzętu medycznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (176)
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego (10 rodzinnego) wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą na działkach nr: 624/13, 624/15, 624/17, obręb Purda, gmina Purda
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu multimedialnego i informatycznego do Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu chemicznego w Zespole Szkół im. Ignacego Łukasiewicza w Policach
- Przedmiotem zamówienia jest obsługa systemu wizyjnego (CCTV) wraz z serwerem rejestrującym oraz systemu alarmu przeciwpożarowego (SSWiN)
- "Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadpodstawowych"
- "Dostawa materiałów biurowych, gospodarczych, drobnego sprzętu i wyrobów medycznych, wyposażenia oraz wielorazowych narzędzi chirurgicznych laparoskopowych"
- Dostawa faksów
- Dostawa sprzętu multimedialnego do przedszkola przy ul. Siemiatyckiej 2 w Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy.
więcej: Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.