Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Tczew: Założenie osnowy i modernizacja ewidencji
Numer ogłoszenia: 111093 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Tczewskiego, ul. Jarosława Dąbrowskiego 18, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 0585313060 w. 136.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.tczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Założenie osnowy i modernizacja ewidencji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 2.1 ZADANIE I: OSNOWA 2.1.1 Odtworzenie stabilizacji zniszczonych i uszkodzonych punktów szczegółowej osnowy sytuacyjnej III klasy wraz z pomiarem i zaktualizowaniem opisów topograficznych oraz obliczeniem współrzędnych z wyrównaniem ścisłym. Miasto Gniew - 30 pkt. 2.1.2 Założenie i pomiar osnowy szczegółowej sytuacyjnej III klasy na terenie wybranych miejscowości Powiatu Tczewskiego: - Tczew Os. Witosa - 10 pkt - Bałdowo - 40 pkt - Lubiszewo, Rokitki, Stanisławie, Dąbrówka Tczewska - 70 pkt 2.1.3 Razem do założenia osnowy - 120 pkt. 2.1.4 Ogółem wszystkich punktów osnowy - 150. 2.1.5 Na przedmiot zamówienia składają się prace: 2.1.5.1 Analiza i skompletowanie istniejących w Powiatowym Zasobie Geodezyjnym i Kartograficznym materiałów pod względem ich przydatności do opracowania szczegółowej osnowy poziomej z wykorzystaniem przeprowadzonej inwentaryzacji stabilizacji punktów osnowy poziomej. 2.1.5.2 Odtworzenie zniszczonej lub uszkodzonej stabilizacji punktów osnowy poziomej. 2.1.5.3 Ponowny pomiar uszkodzonych lub zniszczonych punktów. Obliczenie współrzędnych punktów wraz z wyrównaniem. 2.1.5.4 Aktualizacja opisów topograficznych punktów osnowy lub sporządzenie nowych. 2.1.5.5 Przed założeniem nowych punktów należy wykonać projekt osnowy na mapie topograficznej w skali 1:10000 oraz w formie elektronicznej. 2.1.5.6 Pomiar punktów osnów należy przeprowadzić zgodnie z instrukcją techniczną G-1 Pozioma osnowa geodezyjna. 2.1.5.7 Należy sporządzić opisy topograficzne punktów w formie analogowej i elektronicznej. 2.1.5.8 Instrumenty i przymiary geodezyjne stosowane przy pomiarze osnów powinny posiadać aktualne świadectwa przydatności do pomiarów. 2.1.5.9 Wszystkie punkty osnowy poziomej oprócz określonych współrzędnych x y powinny też mieć określoną wysokość npm. 2.1.5.10 Obowiązującym układem współrzędnych prostokątnych płaskich jest państwowy układ 1965. Obliczenia współrzędnych należy również wykonać w układzie 2000. 2.1.5.11 Dopuszcza się stosowanie technik GPS przy pomiarze punktów osnowy. 2.1.5.12 Punkty osnowy należy skartować na mapę zasadniczą oraz mapę przeglądową osnów. 2.1.5.13 Przedstawienie wyników pomiaru na mapie w postaci graficznej oraz w formie elektronicznej. Format pliku: dgn, dwg, rdl, lub tif, 2.1.5.14 Operaty techniczne należy złożyć w Starostwie Powiatowym w Tczewie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2.1.5.15 Dokumentacja powstała po zakończeniu prac terenowych powinna zawierać: a) zapisy wymiarów kątów i długości boków, b) zestawienia zredukowanych wyników pomiarów, c) mapę projektu z ostateczną lokalizacją punktów, d) szkic sieci, szkice ciągów e) opisy topograficzne punktów, f) protokóły przekazania znaków pod ochronę, 2.1.5.16 W wyniku zakończenia prac związanych z założeniem osnowy III klasy powinny być opracowane następujące dokumenty: a) opis techniczny sieci obejmujący całość prac, b) szkic rozmieszczenia punktów, c) wykaz współrzędnych, d) opisy topograficzne punktów, e) zestawienie zredukowanych wyników pomiaru, f) zbory wyników pomiaru i przetworzonych danych geodezyjnych na komputerowych nośnikach informacji. g) analiza błędów pomiarów - określenie średniego błędu współrzędnych punktów 2.1.5.17 Podczas prac związanych z odtwarzaniem zniszczonej oraz zakładaniem nowej osnowy należy bezwzględnie przestrzegać przepisów instrukcji technicznych: - G-1 Pozioma osnowa geodezyjna - O-1 Ogólne zasady wykonywania prac geodezyjnych - O-3 Zasady kompletowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej 2.2 ZADANIE II: MODERNIZACJA Modernizacja ewidencji gruntów, budynków i lokali wybranych obrębów powiatu tczewskiego: Bałdowo, Czarlin, Czatkowy, Dąbrówka Tczewska, Gniszewo, Lubiszewo, Miłobądz, Rokitki, Stanisławie, Śliwiny, Tczewskie Łąki, Zajączkowo. Obręb Jednostka Część opisowa ewidencyjna Pow [ha] Ilość działek Ilość budynków Ilość lokali Bałdowo Tczew - G 742 729 352 20 Czarlin Tczew - G 580 472 460 12 Czatkowy Tczew - G 579 259 268 - Dąbrówka Tczew - G 405 402 109 41 Tczewska Gniszewo Tczew - G 540 214 179 5 Lubiszewo Tczew - G 615 552 226 15 Miłobądz Tczew - G 1199 739 310 204 Rokitki Tczew - G 696 636 288 26 StanisławieTczew - G 852 666 368 22 Śliwiny Tczew - G 490 201 105 - Tczewskie Tczew - G 716 371 194 9 Łąki ZajączkowoTczew - G 569 286 151 42 Razem: 7985 5527 3010 396 2.2.1 Na przedmiot zamówienia składają się prace szczegółowe opisane w Warunkach Technicznych, stanowiących Załącznik nr 4 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4.1 Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 4.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 4.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania Zamówienia; 4.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie Zamówienia; 4.1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 4.2 Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w Postępowaniu: 4.2.1 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.1 ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1. 4.2.2 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.2 wymagane jest posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie przedmiotu zamówienia w postaci wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania minimum dwóch podobnych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Ponadto Wykonawca musi posiadać licencje na oprogramowanie niezbędne do realizacji zamówienia oraz świadectwa badań technicznych instrumentów użytych do pomiarów. Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę uprawnień zawodowych do wykonywania prac w dziedzinie geodezji i kartografii zgodne z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.2. 4.2.3 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.3 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.3 4.2.4 W zakresie warunku wskazanego w punkcie 4.1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie 5.1.1
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1 W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 5.1.1 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.1 i 4.2.4 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy (załącznik nr 1A). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.1.2 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.2 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia (załącznik nr 1A). Jednocześnie do oferty należy załączyć: - wykaz wykonanych przez Wykonawcę w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania zamówień, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch podobnych zamówień z każdego zadania objętego zamówieniem (I osnowa i II modernizacja) odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony według wzoru (załącznik nr 1B do SIWZ); - dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że wykonane prace wykazane w załączniku nr 1B zostały wykonane należycie; - kopie licencji na oprogramowanie niezbędne do realizacji zamówienia; - kopie świadectw badań technicznych instrumentów użytych do pomiarów (ważność świadectwa nie dłuższa niż 1 rok przed upływem terminu do składania ofert), - kopie uprawnień zawodowych geodezyjnych (geodeta uprawniony w zakresie 1, 2). 5.1.3 Warunki szczegółowe określone w punkcie 4.2.3 SIWZ - wraz z ofertą każdy z Wykonawców powinien złożyć oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia (załącznik nr 1A).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. J. Dąbrowskiego 18, 83-110 Tczew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tczewie, ul. J. Dąbrowskiego 18, 83-110 Tczew, KANCELARIA OGÓLNA - pok. nr 18.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Szkolenia, audyty oraz opracowanie i wdrożenie dokumentacji SZBI w ramach projektu pn. "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Tczewie"
- Roboty budowlane w CKZ w Tczewie przy ul. Sobieskiego 10a w ramach zadania pn. "Poprawa jakości kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych Powiatu Tczewskiego-poprzez prace budowlane-etap II"
- Wykonanie klimatyzacji i remont świetlicy wiejskiej w Szczerbięcinie
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Mieścin (dz. nr 82/9)"
- Budowa przejścia dla pieszych w Rokitkach
- Budowa przedszkola na terenie Gminy Tczew
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
- Zakup i dostawa pasków testowych, dzierżawa glukometrów i oprogramowania do monitorowania poziomu glikemii w zakresie badań POCT oraz dostawa innych odczynników i testów diagnostycznych
- "Budowa hali sportowej w ZSCKR im. Michała Drzymały w Brzostowie"- dot. robót ogólnobudowlanych, ślusarskich oraz dostawa i montaż wyposażenia sportowego.
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe -2 części
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
więcej: Inne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.