eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GorliceDostawa pomocniczego sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz medycznego sprzętu anestezjologicznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-04-20

Gorlice: Dostawa pomocniczego sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz medycznego sprzętu anestezjologicznego
Numer ogłoszenia: 111104 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach , ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3553317, faks 018 3553315.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.gorlice.ibd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pomocniczego sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz medycznego sprzętu anestezjologicznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pomocniczego sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz medycznego sprzętu anestezjologicznego: 1. Anestezjologiczny sprzet do znieczulania 3 pozycje asortymentowe; 2. Katetery 3 pozycje asortymentowe; 3.Zestawy do odsysania i zbiórki wydzielin 3 pozycje asortymentowe;4.Anestezjologiczny sprzet do układu oddechowego 11 pozycji asortymentowych; 5.Kaniule do długotrwalych wlewów dożylnych,kaniule pediatryczne, kraniki trójdrożne, korki do kaniul 5 pozycji asortymentowych;6.Wzierniki ginekologiczne 2 pozycje asortymentowe 7.Odzież operacyjna jednorazowego użytku 4 pozycje asortymentowe..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8, 33.17.11.00-0, 33.17.12.00-1, 33.15.71.10-9, 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2, 33.14.00.00-3, 33.19.90.00-1, 33.14.13.21-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Spełniają warunki zawarte w art.22 ust. 1 2 ustawy Prawo zamówień publicznych b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1, . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniiu będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia w opraciu o dokumenty, oświadczenia dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Ważny dokument potwierdzający dopuszczenie oferowanych materiałów do stosowania przy udzielaniu świadczeń medycznych na terenie RP zgodnie z obowiązującą ustawą o wyrobach medycznych : deklaracja zgodności wyrobu medycznego lub świadectwo dopuszczenia wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE - w zależności od klasy wyrobu medycznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.gorlice.ibd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice Biuro Zamówień Publicznych (Budynek Działu Technicznego).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 10:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice Biuro Zamówień Publicznych (Budynek Działu Technicznego) lub Sekretariat Szpitala.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: anestezjologiczny sprzet do znieczulania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do znieczuleń podpajęczynówkowych 1000 szt. igła do znieczuleń typu PencilPoint 300 szt., zestaw MINI do znieczuleń zewnątrzoponowych z igłą 40 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.21-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: katetery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: katetery, dreny, butelka do długotrwałego odsysania ran łącznie 3 pozycje asortymentowe 7500 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8, 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zestawy do odsysania i zbiórki wydzielin.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do drenażu klatki piersiowej 50 szt., bezpieczny zestaw do punkcji opłucnej z igłą 500 szt., wklady workowe do zamkniętego systemu zbiórki wydzielin 3000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.11.00-0, 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: anestezjologiczny sprzęt do układu oddechowego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rurka intubacyjna z tworzywa sztucznego 2500 szt. z tworzywa silikonowego bez mankietu 300 szt., łącznik anestezjologiczny Y 100 szt.,łącznik anestezjologiczny karbowany martwa przestrzeń 500 szt., maska tlenowa z drenem dla dorosłych 5000 szt. i dla dzieci 1200 szt.,nebulizator z maską aerozolową dla dorosłych1000 szt nebulizator z maską aerozolowa dla dzieci 300 szt, filtr bakteryjno - wirusowy 3000 szt. , cewnik do odsysania 200 szt.rurki intubacyjne z odsysaniem z nad mankietu 150 szt...

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.15.71.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych 50000 szt.,kaniula do długotrwałych wlewów dożylnych 2400 szt, kaniula pediatryczna 2000 szt., kranik trójdrożny 3000 szt., korek do kaniul 70000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wzierniki ginekologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku rozmiar S i M łącznie 17000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: odzież operacyjna jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: odzież operacyjna jednorazowego użytku: maseczka chirurgiczna 20000 szt., czepek pielęgniarski 10000 szt. , czepek chirurgiczny 8000 szt., fartuch chirurgiczny z flizeliny 6000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.