eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻywiecPełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań pn.a. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1439 S Kamesznica-Rajcza-Ujsoły-gr. Państwa w km od 0+000 do km 21+993 na terenie Gminy Milówkaodcinek od km 1+410 - do km 2+540 oraz od km 2+540 do km 3+075 oraz b. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1439 S Kamesznica-Milówka-Rajcza-Ujsoły-gr. Państwa w km od 0+000 do km 21+993 na terenie Gminy Rajczaodcinek od km 4+877 - do km 6+238; odcinek od km 6+238 do km 7+752 (z wyłączeniem odcinka o dł. 155 m w km od 4+400 do km 7+555) oraz odcinek od km 7+752 do km 8+399,66 oraz c. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1439 S Kamesznica-Milówka-Rajcza-Ujsoły-gr. Państwa w km od 0+000 do km 21+993 na terenie Gminy Ujsołyodcinek od km 12+620 do km 14+207

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-24

Ogłoszenie nr 111108 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.

Żywiec: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań pn.: a. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1439 S Kamesznica-Rajcza-Ujsoły-gr. Państwa w km od 0+000 do km 21+993 na terenie Gminy Milówka: odcinek od km 1+410 - do km 2+540 oraz od km 2+540 do km 3+075 oraz b. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1439 S Kamesznica-Milówka-Rajcza-Ujsoły-gr. Państwa w km od 0+000 do km 21+993 na terenie Gminy Rajcza: odcinek od km 4+877 - do km 6+238; odcinek od km 6+238 do km 7+752 (z wyłączeniem odcinka o dł. 155 m w km od 4+400 do km 7+555) oraz odcinek od km 7+752 do km 8+399,66 oraz c. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1439 S Kamesznica-Milówka-Rajcza-Ujsoły-gr. Państwa w km od 0+000 do km 21+993 na terenie Gminy Ujsoły: odcinek od km 12+620 do km 14+207
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu pn. "Poprawa infrastruktury drogowo-mostowej łączącej powiaty Namestovo i Żywiecki z siecią TEN-T oraz wzmocnienie współpracy transgranicznej" (nr projektu: PLSK.02.01.00-24-0012/16), realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020".

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 531500-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, krajowy numer identyfikacyjny 7219804900000, ul. ul. Krasińskiego 13, 34300 Żywiec, państwo Polska, woj. śląskie, tel. 338 605 000, faks 338 605 083, e-mail starostwo@zywiec.powiat.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zywiec.powoat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań pn.: a. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1439 S Kamesznica-Rajcza-Ujsoły-gr. Państwa w km od 0+000 do km 21+993 na terenie Gminy Milówka: odcinek od km 1+410 - do km 2+540 oraz od km 2+540 do km 3+075 oraz b. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1439 S Kamesznica-Milówka-Rajcza-Ujsoły-gr. Państwa w km od 0+000 do km 21+993 na terenie Gminy Rajcza: odcinek od km 4+877 - do km 6+238; odcinek od km 6+238 do km 7+752 (z wyłączeniem odcinka o dł. 155 m w km od 4+400 do km 7+555) oraz odcinek od km 7+752 do km 8+399,66 oraz c. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1439 S Kamesznica-Milówka-Rajcza-Ujsoły-gr. Państwa w km od 0+000 do km 21+993 na terenie Gminy Ujsoły: odcinek od km 12+620 do km 14+207

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZZP.272.18.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań pn.: a) Przebudowa drogi powiatowej Nr 1439 S Kamesznica-Rajcza-Ujsoły-gr. Państwa w km od 0+000 do km 21+993 na terenie Gminy Milówka: odcinek od km 1+410 - do km 2+540 oraz od km 2+540 do km 3+075 oraz b) Przebudowa drogi powiatowej Nr 1439 S Kamesznica-Milówka-Rajcza-Ujsoły-gr. Państwa w km od 0+000 do km 21+993 na terenie Gminy Rajcza: odcinek od km 4+877 - do km 6+238; odcinek od km 6+238 do km 7+752 (z wyłączeniem odcinka o dł. 155 m w km od 4+400 do km 7+555) oraz odcinek od km 7+752 do km 8+399,66 oraz c) Przebudowa drogi powiatowej Nr 1439 S Kamesznica-Milówka-Rajcza-Ujsoły-gr. Państwa w km od 0+000 do km 21+993 na terenie Gminy Ujsoły: odcinek od km 12+620 do km 14+207. 2. Zakres rzeczowy zamówienia w zakresie pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań jw. regulują przepisy ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze zm.) oraz Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 19 listopada 2001 r. w sprawie rodzajów obiektów budowlanych, przy których realizacji jest wymagane ustanowienie inspektora nadzoru inwestorskiego (Dz. U. Nr 138, poz. 1554) a także szczególne wymagania określone w projekcie umowy. 3. Celem zamówienia jest powierzenie inspektorowi nadzoru inwestorskiego skutecznego wyegzekwowania od wykonawcy robót budowlanych, wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, robót i technologii oraz kosztów realizacji robót wraz z rozliczeniem finansowym inwestycji, wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową i nadzorem autorskim projektanta w terminie ustalonym w umowie z wykonawcą robót. Wymagany jest pobyt na każdej z budów minimum dwa razy w tygodniu oraz w szczególnych przypadkach na telefoniczne wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy, wymagane jest także raportowanie Zamawiającemu z postępów prac przynajmniej raz w tygodniu. 4. Zakończenie pełnienia obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego następuje po dokonaniu odbioru końcowego nadzorowanych robót. 5. W przypadku zmiany terminu realizacji robót budowlanych objętych nadzorem, zmiany bądź zwiększenia zakresu robót lub wystąpienia robót dodatkowych, zakres obowiązków inspektora rozciąga się automatycznie na zmieniony zakres robót, roboty dodatkowe lub zmieniony termin realizacji - bez prawa do uzyskania tego tytułu dodatkowego wynagrodzenia. 6. Zamawiający wymaga nieodpłatnego świadczenia usługi w okresie udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych rękojmi na roboty budowlane, od dnia odbioru końcowego robót budowlanych. 7. Zakres prac objętych nadzorem inwestorskim określą załączone w przedmiary robót (załączniki od Nr 7a do 7c do Specyfikacji). 8. Minimalny wymagany przez Zamawiającego termin płatności za przedmiot zamówienia wynosi 14 dni, z zastrzeżeniem, że Wykonawca może wskazać okres dłuższy, zgodnie z treścią Formularza ofertowego - załącznik Nr 1 do Specyfikacji. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym terminu płatności, wówczas Zamawiający za termin płatności przyjmie minimalny wymagany termin, tj. 14 dni. 9. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Projektu pn. "Poprawa infrastruktury drogowo-mostowej łączącej powiaty Namestovo i Żywiecki z siecią TEN-T oraz wzmocnienie współpracy transgranicznej" (nr projektu: PLSK.02.01.00-24-0012/16), realizowanego w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020".

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT150828.42
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nadzory i Usługi Inwestycyjne Mirosława Łukasik , , ul. Osadnicza 3d, , 44-373 , Wodzisław Śląski, kraj/woj. śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa: pl
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 92250.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49446.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129870.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.