eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekary ŚląskiePrzeprowadzenie kursów i praktyk w ramach pakietu wsparcia w roku 2013 dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach działania 9.2 PO KL - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu SpołecznegoZadanie 1Przeprowadzenie kursu pn.Barman / kelner dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zadanie 2Przeprowadzenie praktyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 1

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Piekary Śląskie: Przeprowadzenie kursów i praktyk w ramach pakietu wsparcia w roku 2013 dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach działania 9.2 PO KL - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Zadanie 1: Przeprowadzenie kursu pn.: Barman / kelner dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zadanie 2: Przeprowadzenie praktyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 1
Numer ogłoszenia: 111113 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76815 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Piekary Śląskie, ul. Bytomska 84, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 3939379, faks 32 287 22 69.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów i praktyk w ramach pakietu wsparcia w roku 2013 dla uczestników projektu Mam zawód - mam pracę w regionie w ramach działania 9.2 PO KL - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego: Zadanie 1: Przeprowadzenie kursu pn.: Barman / kelner dla uczniów Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zadanie 2: Przeprowadzenie praktyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 1.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1: Przeprowadzenie kursu barman / kelner Przewidywana liczba osób: 2 - 4 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania liczby osób mniejszej niż 4 do uczestnictwa w kursie, przy czym cena jednostkowa za każdego uczestnika nie ulegnie zmianie. Program kursu musi obejmować następujący zakres przedmiotowy w ilości 120 godzin lekcyjnych (pod pojęciem godziny lekcyjnej rozumie się 45 minut) dla każdego ucznia: Przestrzeganie zasad bhp, ppoż. w sali konsumenckiej i w bufecie; Wyposażenie i obsługa sprzętu kelnerskiego w części konsumenckiej i ekspedycyjnej; Przygotowanie poprzedzające obsługę; Przygotowanie sali konsumenckiej; Obsługiwanie w sali konsumenckiej; Noszenie zastawy; Serwowanie potraw; Przygotowanie potraw w obecności konsumenta; Serwowanie napojów bezalkoholowych zimnych i gorących; Organizacja przyjęć okolicznościowych; Obsługa gości hotelowych przez kelnera; Przygotowanie bufetu do pracy i do obsługi; Sporządzanie deserów lodowych i owocowych; Sporządzanie wybranych dań garmażeryjnych i barowych; Obsługa konsumenta przy bufecie; Komunikowanie się z klientami; Planowanie i rozliczanie bufetu; Zapewnienie jakości usług; Zagadnienia z zakresu zawodu sommeliera; Zagadnienia z zakresu zawodu baristy. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewni każdemu uczestnikowi materiały dydaktyczne, zgodne z zakresem tematycznym kursu, które z chwilą przekazania uczestnikom staną się ich własnością oraz przygotuje i wyda uczestnikom, którzy ukończyli kurs zaświadczenie informujące o uczestnictwie w kursie. Zaświadczenie ma zawierać nazwę kursu, termin realizacji, wymiar godzin oraz program. Materiały dydaktyczne oraz zaświadczenie muszą być opatrzone informacją o współfinansowaniu kursu przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013 i uwagami Zamawiającego (logotypy Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki). W terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w kursie, wzór dziennika kursu oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu kursu. W terminie do 2 dni kalendarzowych od przekazania przez Zamawiającego dokumentów (tj. lista uczniów uczestniczących w kursie, proponowany termin rozpoczęcia kursu) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram kursu. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć kursu Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik kursu. Zadanie 2: Przeprowadzenie praktyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 1 w Piekarach Śląskich W ramach zadania przewiduje się przeprowadzenie praktyk dla 25 uczniów Zespołu Szkół nr 1 z Piekar Śląskich w wymiarze 20 godzin (za godzinę uznaje się 60 minut) dla każdego ucznia, w terminie od 14 czerwca 2013 do 30 lipca 2013 roku, w godzinach pozalekcyjnych. Praktyki przewiduje się dla uczniów z branży: 1.informatycznej - 16 osób x 20 h (za godzinę uznaje się 60 minut); 2.ekonomicznej - 9 osób x 20 h (za godzinę uznaje się 60 minut). Zamawiający zastrzega sobie możliwość skierowania liczby osób mniejszej niż 25 do uczestnictwa w kursie, przy czym cena jednostkowa za każdego uczestnika nie ulegnie zmianie. Liczba godzin praktyk przypadająca na jedną osobę, wynosi 20 godzin. Praktyki powinny się odbywać jedynie w dni robocze poza godzinami lekcyjnymi uczniów. Ostateczny harmonogram praktyk powinien zostać przekazany 5 dni przed rozpoczęciem pierwszej praktyki do Biura Projektu i zaakceptowany przez Koordynatora Projektu oraz Kierownika Szkolenia Praktycznego Zespołu Szkół nr 1. W terminie do 10 dni kalendarzowych po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczniów, którzy będą uczestniczyć w praktykach, wzór dziennika praktyk oraz wzór zaświadczenia o ukończeniu praktyk. W terminie do 2 dni kalendarzowych od przekazania przez Zamawiającego dokumentów (tj. lista uczniów uczestniczących praktykach, proponowany termin rozpoczęcia praktyk) Wykonawca przekaże Zamawiającemu do Biura Projektu harmonogram praktyk. W terminie do 3 dni po zakończeniu ostatnich zajęć praktyk Wykonawca przekaże Zamawiającemu dziennik praktyk. Praktyki muszą się odbywać według programu (dla każdej branży z osobna) przedstawionego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Biuro Projektu oraz Kierownika Szkolenia Praktycznego Zespołu Szkół nr 1. Program praktyk nie może pokrywać się z programem praktyk szkolnych. Wykonawca musi prowadzić indywidualną kartę praktyk dla każdego z uczniów. Każdy uczeń powinien mieć opiekuna praktyk. Do zakresu obowiązków opiekuna będzie należało: systematyczne prowadzenie dokumentacji w postaci list obecności i dzienników praktyk, utrzymanie stałego kontaktu z uczestnikiem praktyki. Wykonawca przygotuje i dostarczy Zamawiającemu zaświadczenia potwierdzające odbycie praktyk, potwierdzone przez przedsiębiorstwo, w której odbywały się praktyki.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w ramach działania 9.2 PO KL - Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (97,42 proc.).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przeprowadzenie kursu barman / kelner

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Barman Service Katarzyna Górnicka, ul. Dworcowa 3, 40-012 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4760,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31824,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie 2: Przeprowadzenie praktyk dla uczniów Zespołu Szkół nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O&S Computer-Soft sp. z o.o., ul. Żwirki i Wigury 8-12, 58-301 Wałbrzych, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9225,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9225,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9225,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.