eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączRemont trzech pomieszczeń laboratoryjnych, wymiana stolarki okiennej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Nowym Sączu Oddział Laboratoryjny ul. Czarnieckiego 19.



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Nowy Sącz: Remont trzech pomieszczeń laboratoryjnych, wymiana stolarki okiennej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Nowym Sączu Oddział Laboratoryjny ul. Czarnieckiego 19.
Numer ogłoszenia: 111116 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Sączu, ul. Nawojowska 17A, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4435438, fax 018 4435732.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.krakow.pl/nowysacz
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont trzech pomieszczeń laboratoryjnych, wymiana stolarki okiennej w budynku Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Nowym Sączu Oddział Laboratoryjny ul. Czarnieckiego 19..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont trzech pomieszczeń laboratoryjnych, wymiana stolarki okiennej w budynku PSSE w Nowym Sączu ul. Czarnieckiego 19. Zamówienie obejmuje: - Wymiana stolarki okiennej (38 okien) - Częściowa wymiana stolarki drzwiowej - Wymiana grzejników - Wymiana posadzki - Roboty malarskie, uzupełnienie tynków, drobne prace murowe - Roboty remontowe instalacji: wodno-kanalizacyjnej, c.o., gazowej, oraz instalacji elektrycznej. Szczegółowy zakres robót do wykonania w ramach zadania opisany jest w załącznikach do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: - załącznik Nr 1 do SIWZ - opis techniczny robót remontowych, - załącznik Nr 2 do SIWZ - przedmiar robót - roboty remontowo-budowlane - załącznik Nr 3 do SIWZ - przedmiar robót - remont instalacji wod.kan i co - załącznik Nr 4 do SIWZ - przedmiar robót - remont instalacji elektrycznej

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163, z późn. zm.). Ocena spełniania warunków odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń, określonych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, winien dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 9 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). c) wykaz osób które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności, zgodnie ze wzorem podanym w załączniku nr 5 do SIWZ; d) wykaz podwykonawców przewidzianych przez Wykonawcę z wyznaczeniem części zamówienia przewidzianej do wykonania przez podwykonawcę zgodnie ze wzorem podanym w załączniku Nr 6 do SIWZ. e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych ( co najmniej jedna ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie / w załączniku Nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.krakow.pl/nowysacz

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Sączu ul. Nawojowska 17a, 33-300 Nowy Sącz - pok Nr 1 Kancelaria.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2007 godzina 09:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Nowym Sączu ul. Nawojowska 17a, 33-300 Nowy Sącz - pok Nr 1 Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.