Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Wrocław: Zakup artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu - z podziałem na 6 zadań.
Numer ogłoszenia: 111137 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu, ul. Mikołaja Reja 1/3, 50-354 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3282687, fax 071 3282687.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gimnazjum13.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gimnazjum publiczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu - z podziałem na 6 zadań..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup artykułów żywnościowych na potrzeby stołówki szkolnej w Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu - z podziałem na 6 zadań: Zad.nr 1-dostawa warzyw, owoców, warzyw i owoców przetworzonych, mrożonek oraz jaj; Zad.nr 2 -dostawa mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych; Zad.nr 3 -dostawa mięsa i podrobów drobiowych; Zad.nr 4 -dostawa ryb; Zad.nr 5 -dostawa wyrobów gotowych-mącznych; Zad.nr 6 -dostawa różnych art.spożywczych, tłuszczów, nabiału, przypraw, pieczywa i wyrobów ciastkarskich.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 01.12.00.00 - 01.12.00.00 Oryginalny kod CPV: 15.13.00.00 - Produkty mięsne Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.00.00 - Produkty mięsne Oryginalny kod CPV: 15.11.21.30 - Kurczęta Kod CPV wg słownika 2008: 15.11.21.30 - Kurczęta Oryginalny kod CPV: 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Kod CPV wg słownika 2008: 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb Oryginalny kod CPV: 15.85.10.00 - Produkty mączne Kod CPV wg słownika 2008: 15.85.10.00 - Produkty mączne Oryginalny kod CPV: 15.41.12.00 - Olej spożywczy Kod CPV wg słownika 2008: 15.41.12.00 - Olej spożywczy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.06.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy zgodnie z art.22 ust.1 ustawy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Sprawdzenie i ocena warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady: spełnia/nie spełnia z wyjątkiem ww. punktu 1.2(doświadczenie zawodowe) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy ocenione zostanie zgodnie z ponizszym wzorem, na podstawie ilości zrealizowanych przedsięwzięć A(x) o min.wartości 30 tyś.PLN brutto każde. Maksymalna ilość punktów (y) za to kryterium wynosi 20.Wykaz zrealizowanych przedsięwzięć nie moze być mniejszy niż 3, a punkty zostaną przyznane od 0-20, zgodnie z wzorem: A(x) = y, gdzie jeżeli A(x) czyli ilość zrealizowanych przez Wykonawcę przedsięwzięć wynosi: 3,4,5,6,7,8,9,10,11,12,13 to odpowiednio (y)- czyli ilość punktów przyznanych za to kryterium wynosi: 0,2,4,6,8,10,12,14,16,18,20.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jezeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalnosci gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niz 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Zamawiajacy dopuszcza złożenie ww.dokumentów w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub pełnomocnego przedstawiciela Wykonawcy.W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww.dokumenty winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 2) wykaz minimum 3 przedsięwzięć zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajacym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: o wartości minimum 30 tyś.PLN brutto każde. Do wykazu nalezy dołączyc w ilości min. 3 - posiadane dokumenty (np.referencje, protokoły odbioru końcowego) potwierdzające, że wykazane prace zostaly wykonane z należytą starannością. 3) oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w art.24 ustawy PZP. II. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt I.1) składa dokument lub dokumeny, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatnosci lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. III. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje dokumentów, o których mowa w pkt II zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu, ul.M.Reja 1-3, 50-354 Wrocław (sekretariat Ip.).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Gimnazjum nr 13 im. Unii Europejskiej we Wrocławiu, ul.M.Reja 1-3, 50-354 Wrocław (sekretariat Ip.).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa warzyw, owoców, warzyw i owoców przetworzonych, mrożonek oraz jaj..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa warzyw, owoców, warzyw i owoców przetworzonych, mrożonek oraz jaj: - warzywa(pęczki, szt., kg) - owoce(szt., kg) - jaja(szt.) Razem: 1860 pęczków, 9820 szt., 20820 kg Podane ilości są ilościami maksymalnymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 01.12.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa, wędlin i podrobów wieprzowych: 3710 kg Podane ilości są ilościami maksymalnymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.13.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mięsa i podrobów drobiowych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mięsa i podrobów drobiowych: 1760 kg Podane ilości są ilościami maksymalnymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.21.30-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ryb.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ryb: 380kg Podane ilości są ilościami maksymalnymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.22.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wyrobów gotowych mącznych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów gotowych mącznych: - pierogi, kluski śląskie, uszka, kopytka Razem: 1800kg Podane ilości są ilościami maksymalnymi..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.85.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa różnych art.spożywczych, tłuszczów, nabiału, przypraw, pieczywa i wyrobów ciastkarskich.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa różnych art.spozywczych, tłuszczów, nabiału, przypraw, pieczywa i wyrobów ciastkarskich: - tłuszcze roślinne i zwierzęce(l, szt., kg) - nabiał(szt., kg) - mąki, kasze, makarony(kg) - przyprawy(szt.) - soki i napoje(szt.) - dżemy(szt.) - cukier(kg) - kawa, herbata, kakao(szt.) - ryż(kg) - koncentraty(szt.) - art.cukiernicze: ciastka, cukierki, czekolady(kg, szt.) - pieczywo: chleb, bułki, pączki(szt.) Razem : 2140 L, 3400kg, 27035 szt. Podane ilości są ilościami maksymalnymi.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.41.12.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i paneli podłogowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mięsa i wędlin
- "ZAKUP WRAZ ZDOSTAWĄ ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W ZAWIERCIU W PODZIALE NA 7 PAKIETÓW".
- Sukcesywna 12 miesięczna dostawa artykułów spożywczych dla SPZOZ w Wolsztynie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- DOSTAWA RYB
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.