Ogłoszenie z dnia 2017-07-24
Ogłoszenie nr 111143 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Łódź: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Łodzi oraz podległych Placówkach Terenowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - Oddział Regionalny w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny
01251326200124, ul.
ul. Żeligowskiego
32/34,
90-643
Łódź, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 6650710, faks
42 6332346, e-mail
lodz@krus.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.krus.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: instytucja ubezpieczenia społecznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Łodzi oraz podległych Placówkach Terenowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):0900.OP.261.1.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Łodzi oraz podległych Placówkach Terenowych w podziale na 3 części zamówienia. 2. Opis części zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na następujące części: 1) I część zamówienia: a) w zakresie sprzątania pomieszczeń lokali i budynków stanowiących siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego o łącznej powierzchni 2 005 m^2 (usługa świadczona codziennie): 1) Oddział Regionalny KRUS w Łodzi, ul. Żeligowskiego 32/34, 2) Placówka Terenowa KRUS w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 14, 3) Placówka Terenowa KRUS w Łowiczu, ul. Kaliska 6, 4) Placówka Terenowa KRUS w Zgierzu, ul. Długa 21, b) w zakresie utrzymywania porządku na terenach zewnętrznych wokół budynków (sprzątanie ciągów komunikacyjnych zewnętrznych, parkingów i utrzymanie terenów zielonych wokół budynków, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego) o łącznej powierzchni 1 430 m^2: 1) Placówka Terenowa KRUS w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 14, 2) Placówka Terenowa KRUS w Łowiczu, ul. Kaliska 6, 3) Placówka Terenowa KRUS w Zgierzu, ul. Długa 21, c) w zakresie zimowego utrzymywania porządku na terenach zewnętrznych wokół budynków (odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych oraz parkingów i dróg dojazdowych przed budynkami, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego) o łącznej powierzchni 1 175 m^2: 1) Placówka Terenowa KRUS w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 14, 2) Placówka Terenowa KRUS w Łowiczu, ul. Kaliska 6, 3) Placówka Terenowa KRUS w Zgierzu, ul. Długa 21, d) w zakresie utrzymania dachów i udrażniania rynien dachowych budynków należących do Zamawiającego: 1) Placówka Terenowa KRUS w Brzezinach, ul. Sienkiewicza 14, 2) Placówka Terenowa KRUS w Zgierzu, ul. Długa 21, 2) II część zamówienia: a) w zakresie sprzątania pomieszczeń lokali i budynków, stanowiących siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego o łącznej powierzchni 4 068 m^2 (usługa świadczona codziennie): 1) Placówka Terenowa KRUS w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Grota Roweckiego 38/40, 2) Placówka Terenowa KRUS w Bełchatowie, ul. Wojska Polskiego 73, 3) Placówka Terenowa KRUS w Opocznie, ul. Biernackiego 18 B, 4) Placówka Terenowa KRUS w Piotrkowie Trybunalskim, ul. M. Skłodowskiej - Curie 1, 5) Placówka Terenowa KRUS w Radomsku, ul. Armii Krajowej 16, 6) Placówka Terenowa KRUS w Rawie Mazowieckiej, ul. Konstytucji 3-go Maja 22, 7) Placówka Terenowa KRUS w Skierniewicach, ul. Mszczonowska 33/35, b) w zakresie utrzymywania porządku na terenach zewnętrznych wokół budynków (sprzątanie ciągów komunikacyjnych zewnętrznych, parkingów i utrzymanie terenów zielonych wokół budynków, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego) o łącznej powierzchni 10 839 m^2: 1) Placówka Terenowa KRUS w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Grota Roweckiego 38/40, 2) Placówka Terenowa KRUS w Bełchatowie, ul. Wojska Polskiego 73, 3) Placówka Terenowa KRUS w Opocznie, ul. Biernackiego 18 B, 4) Placówka Terenowa KRUS w Piotrkowie Trybunalskim, ul. M. Skłodowskiej - Curie 1, 5) Placówka Terenowa KRUS w Radomsku, ul. Armii Krajowej 16, c) w zakresie zimowego utrzymywania porządku na terenach zewnętrznych wokół budynków (odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych oraz parkingów i dróg dojazdowych przed budynkami, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego) o łącznej powierzchni 1 902 m^2: 1) Placówka Terenowa KRUS w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Grota Roweckiego 38/40, 2) Placówka Terenowa KRUS w Bełchatowie, ul. Wojska Polskiego 73, 3) Placówka Terenowa KRUS w Opocznie, ul. Biernackiego 18 B, 4) Placówka Terenowa KRUS w Piotrkowie Trybunalskim, ul. M. Skłodowskiej - Curie 1, 5) Placówka Terenowa KRUS w Radomsku, ul. Armii Krajowej 16, d) w zakresie utrzymania dachów i udrażniania rynien dachowych budynków należących do Zamawiającego: 1) Placówka Terenowa KRUS w Tomaszowie Mazowieckim, ul. Grota Roweckiego 38/40, 2) Placówka Terenowa KRUS w Opocznie, ul. Biernackiego 18 B, 3) Placówka Terenowa KRUS w Piotrkowie Trybunalskim, ul. M. Skłodowskiej - Curie 1, 4) Placówka Terenowa KRUS w Radomsku, ul. Armii Krajowej 16, 3) III część zamówienia: a) w zakresie sprzątania pomieszczeń lokali i budynków, stanowiących siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego o łącznej powierzchni 5 261 m^2 (usługa świadczona codziennie): 1) Placówka Terenowa KRUS w Zduńskiej Woli, ul. Żeromskiego 22, 2) Placówka Terenowa KRUS w Kutnie, ul. ZHP 8, 3) Placówka Terenowa KRUS w Łasku, ul. Słowackiego 14, 4) Placówka Terenowa KRUS w Łęczycy, ul. Przedrynek 3, 5) Placówka Terenowa KRUS w Pajęcznie, ul. Wiśniowa 34, 6) Placówka Terenowa KRUS w Poddębicach, ul. Sienkiewicza 26, 7) Placówka Terenowa KRUS w Sieradzu, ul. Warszawska 14, 8) Placówka Terenowa KRUS w Wieluniu, ul. Sieradzkiej 56a, 9) Placówka Terenowa KRUS w Wieruszowie, ul. Fabryczna 6, b) w zakresie utrzymywania porządku na terenach zewnętrznych wokół budynków (sprzątanie ciągów komunikacyjnych zewnętrznych, parkingów i utrzymanie terenów zielonych wokół budynków, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego) o łącznej powierzchni 3 286 m^2: 1) Placówka Terenowa KRUS w Zduńskiej Woli, ul. Żeromskiego 22, 2) Placówka Terenowa KRUS w Łęczycy, ul. Przedrynek 3, 3) Placówka Terenowa KRUS w Poddębicach, ul. Sienkiewicza 26, 4) Placówka Terenowa KRUS w Sieradzu, ul. Warszawska 14, 5) Placówka Terenowa KRUS w Wieluniu, ul. Sieradzkiej 56a, 6) Placówka Terenowa KRUS w Wieruszowie, ul. Fabryczna 6, c) w zakresie zimowego utrzymywania porządku na terenach zewnętrznych wokół budynków (odśnieżanie ciągów komunikacyjnych pieszych oraz parkingów i dróg dojazdowych przed budynkami, w których znajdują się siedziby jednostek organizacyjnych Zamawiającego) o łącznej powierzchni 2 325 m^2: 1) Placówka Terenowa KRUS w Zduńskiej Woli, ul. Żeromskiego 22, 2) Placówka Terenowa KRUS w Łęczycy, ul. Przedrynek 3, 3) Placówka Terenowa KRUS w Poddębicach, ul. Sienkiewicza 26, 4) Placówka Terenowa KRUS w Sieradzu, ul. Warszawska 14, 5) Placówka Terenowa KRUS w Wieluniu, ul. Sieradzkiej 56a, 6) Placówka Terenowa KRUS w Wieruszowie, ul. Fabryczna 6, d) w zakresie utrzymania dachów i udrażniania rynien dachowych budynków należących do Zamawiającego: 1) Placówka Terenowa KRUS w Zduńskiej Woli, ul. Żeromskiego 22, 2) Placówka Terenowa KRUS w Łęczycy, ul. Przedrynek 3, 3) Placówka Terenowa KRUS w Poddębicach, ul. Sienkiewicza 26, 4) Placówka Terenowa KRUS w Sieradzu, ul. Warszawska 14. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający wskazał w Załącznikach nr 1 i 3 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby osoby bezpośrednio świadczące usługi utrzymania czystości w zakresie sprzątania pomieszczeń lokali i budynków (bez utrzymania porządku na terenach zewnętrznych, zimowego utrzymywania porządku na terenach zewnętrznych wokół budynków oraz usług wykonywanych okresowo) na terenie Oddziału Regionalnego i podległych Placówek Terenowych, były zatrudnione przez Wykonawcę i podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeksu pracy przez okres realizacji niniejszej umowy. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy, oświadczenia o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób. Oświadczenie powinno zawierać: dokładne dane Wykonawcy (podwykonawcy) składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazane czynności jakie będą wykonywać osoby zatrudnione na umowę o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, ich imion i nazwisk, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy (podwykonawcy). 6. Zamawiający zapewnia sobie prawo do kontroli zatrudnienia osób wykonujących przedmiot zamówienia oraz zastosowania sankcji opisanych w Projekcie umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Szczegółowe informacje w zakresie sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia niniejszego wymagania zawarte są w Projekcie umowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej obiektów w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości w danej części zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90910000-9
Dodatkowe kody CPV:
90911200-8,
90911300-9,
90914000-7,
90919200-4,
90620000-9,
77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zapytanie o cenę
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT85384.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 159494.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT221178.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 261594.96 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT221251.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 309668.40 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytania o cenę
na podstawie art. 69
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia jest usługą powszechnie dostępną o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
Usługa sprzątania jest usługą bieżącego użytku oraz służącą zaspokojeniu podstawowej potrzeby, jaką jest utrzymanie czystości obiektów biurowych (wewnątrz i na zewnątrz). Może być realizowana przez typowe, w tej branży zamówień, liczne podmioty, co umożliwia łatwy do niej dostęp przez nieograniczoną ilość różnych Wykonawców. Na rynku występuje wiele podmiotów, które mogą świadczyć usługę sprzątania. Usługa jest standardowa, typowa, nie wymaga indywidualnego podejścia. Usługa sprzątania jest usługą, która niezależnie od tego, kto będzie jej Wykonawcą, będzie identyczna, a jedyną różnicą jest tylko zaoferowana cena. Usługa sprzątania jest usługą popularną i łatwo osiągalną, oferowaną wszędzie, zarówno na rynku lokalnym, jak i krajowym.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa pojemników na odpady komunalne wszystkich frakcji dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- 29/TP/ZP/D/2025 Dostawy testów Combo 6 w 1 oraz testów na obecność Rotawirusów, Adenowirusów i Norowirusów w kale wraz z kontrolą dodatnią i ujemną.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia, które odbędzie się w terminie 14 - 16 maja 2025 r. na terenie województwa łódzkiego".
- "Dostawa ryb morskich, słodkowodnych i pokarmu dla ryb akwariowych w roku 2025 "
- Dostawa 75 komputerów stacjonarnych i 5 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem dla Wojewódzkiego Funduszu ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi.
- "Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Łodzi oraz miejskich jednostek organizacyjnych"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.