eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPRZEBUDOWA ULICY ROKOKOWEJ



Ogłoszenie z dnia 2017-07-24

Ogłoszenie nr 111146 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.

Warszawa: PRZEBUDOWA ULICY ROKOKOWEJ
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany, krajowy numer identyfikacyjny 1525966300043, ul. ul. Żeromskiego 29, 01-882 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 022 37 33 333, faks 022 37 33 382, e-mail bielany.zamowienia@um.warszawa.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.bielany.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

PRZEBUDOWA ULICY ROKOKOWEJ

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

UD-III-WZP.271.32.2017.EKR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: a)Remont drogi na odcinku około 307 m, w tym rozbiórka nawierzchni asfaltowej i zastąpienie jej nawierzchnią z kostki betonowej. Ciąg pieszo - jezdny zostanie obramowany obustronnie krawężnikiem betonowym ulicznym 15/30 oraz krawężnikiem 12/25 na połączeniu ulicy Rokokowej z nawierzchnią ulic Wólczyńskiej i Swarożyca. Zgodni ze stała organizacją ruchu należy wykonać trzy progi zwalniające; b) Budowa czterech wpustów kanalizacji deszczowej o średnicy 0,5 m z osadnikami z włączeniem projektowanych przykanalików i urządzeń kanalizacyjnych do istniejącego kanału ogólnospławnego PP o średnicy 0,4 i 0.5 m; c)Montaż przewodu zasilającego latarnie uliczne oraz montaż 19 szt. latarni oświetleniowych typu parkowego. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje: projekt budowy odwodnienia w ulicy Rokokowej na odcinku od ul.Wólczyńskiej do ul.Swarożyca w dz. ew. nr 1 obręb 7-11-13 i dz. ew. nr 96 obręb 7-11-12 opracowany w czerwcu 2014 r. (załącznik nr 1A do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 1 do wzoru umowy), projekt remontu ulicy Rokokowej na odcinku od ul.Wólczyńskiej do ul.Swarożyca w dz. ew. nr 1 obręb 7-11-13 i dz. ew. nr 96 obręb 7-11-12 opracowany we wrześniu 2014 r. (załącznik nr 1A do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy), projekt przebudowy oświetlenia ulicy Rokokowej na odcinku od ul.Wólczyńskiej do ul.Swarożyca opracowany w czerwcu 2014 r. (załącznik nr 1A do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 3 do wzoru umowy), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża sanitarna (załącznik nr 1B do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża drogowa (załącznik nr 1B do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 5 do wzoru umowy), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - branża elektryczna (załącznik nr 1B do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 6 do wzoru umowy) i wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. Uwaga! W projekcie przebudowy oświetlenia ulicy Rokokowej na odcinku ul.Wólczyńskiej do ul.Swarożyca (stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ), z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości opisu całego przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, przy opisie oprawy oświetleniowej wskazano nazwę producenta, a wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz "lub równoważny", natomiast parametry identyfikujące niniejszy wyrób w sposób jednoznaczny i wyczerpujący zostały wskazane w załączniku do niniejszego projektu. Równocześnie wskazać należy, iż Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do projektu przebudowy oświetlenia ulicy Rokokowej na odcinku ul.Wólczyńskiej do ul.Swarożyca (stanowiącej załącznik nr 1A do SIWZ) zobowiązany jest wykazać, że zaoferowany przez niego wyrób równoważny spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 2. Na podstawie art.29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga w okresie prowadzenia robót budowlanych skierowania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zatrudnionych (pod pojęciem "zatrudnionych" należy rozumieć nowo zatrudnionych pracowników, jak również już zatrudnionych pracowników) na podstawie umowy o pracę, pracowników do wykonywania n/w czynności: a) robót związanych z wykonaniem sieci i instalacji sanitarnych; b) robót związanych z wykonaniem sieci i instalacji elektrycznych; c) robót brukarskich. Równocześnie informuje się, iż sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę ww. wymogu oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Uzupełnienie do sekcji II - pkt 8) Ogłoszenia o zamówieniu - Termin realizacji zamówienia: ustala się od dnia podpisania umowy do 16.10.2018 r., przy jednoczesnym zastrzeżeniu, iż jest to maksymalny termin zakończenia przedmiotu umowy określony przez Zamawiającego, a termin realizacji zamówienia stanowi przedmiot kryterium oceny ofert.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111230-9, 45111300-1, 45233220-7, 45233290-8, 45233222-1, 45232100-3, 45232400-6, 45231300-8, 45316110-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT532831.93
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert6
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
TOMBRUK SP. Z O.O., tombruk@onet.pl, ul.Grodzieńska 20/12, 03-750, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 517821,91
Oferta z najniższą ceną/kosztem 517821,91
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 692000,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.