eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzebudowa i remont budynku przy ul. Podwale 13 wraz z wykonaniem przejść do budynku głównego oraz przebudową wybranych pomieszczeń w budynku głównym Akademii Muzycznej we Wrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-24

Ogłoszenie nr 111164 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.

Wrocław: Przebudowa i remont budynku przy ul. Podwale 13 wraz z wykonaniem przejść do budynku głównego oraz przebudową wybranych pomieszczeń w budynku głównym Akademii Muzycznej we Wrocławiu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 537387-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, krajowy numer identyfikacyjny 27574800000, ul. Pl. Jana Pawła II nr 2 , 50043 Wrocław, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 552 849, faks 713 552 849, e-mail kanclerz@amuz.wroc.pl
Adres strony internetowej (URL): www.amuz.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i remont budynku przy ul. Podwale 13 wraz z wykonaniem przejść do budynku głównego oraz przebudową wybranych pomieszczeń w budynku głównym Akademii Muzycznej we Wrocławiu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP 262-5/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zadanie I - przebudowa i wykonanie instalacji klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku głównego (bud. A) oraz wykonanie przejść pomiędzy budynkiem głównym (bud. A) a budynkiem przy ul. Podwale 13A (bud. F) Akademii Muzycznej we Wrocławiu, w ramach której znajduje się (patrz załączniki do opisu przedmiotu zamówienia nr 1 - 3), w tym : 1) przebudowa pomieszczeń nr 020A i 021A na parterze budynku głównego, 2) dostawa i montaż instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach 023A (serwerownia) oraz 013 A - 017 A (pomieszczenia biurowe), 3) przeprowadzenie światłowodu łączącego serwerownię Akademii Muzycznej znajdująca sie w budynku głównym z serwerownią w budynku Podwale 13, 4) wykonanie przejść pomiędzy budynkami A i F na kondygnacji parteru, I i II piętra. Zadanie II - przebudowa i remont budynku przy ul. Podwale 13, w tym: 1) Część I - remont i przebudowa wewnątrz budynku kondygnacja piwnicy, wraz z kompleksowym sprzątaniem obejmująca w szczególności: a) prace demontażowe i rozbiórkowe - demontaż wybranych drzwi, skuwanie luźnych tynków, b) wykonanie przejścia łączącego budynek z budynkiem głównym wraz z dostawą i montażem drzwi oraz wykonaniem pochylni, c) wydzielenie pomieszczenia 0/6 d) usuwanie lamperii z farby olejnej ze ścian, e) szpachlowanie i malowanie pomieszczeń i korytarzy, f) wymiana źródeł światła w istniejących oprawach - należy zastosować ledowe źródła światła o ciepłej barwie, g) dostawa i montaż drzwi, h) renowacja okien piwnicznych, i) dostawa i montaż siatek na oknach piwnicznych, j) kompleksowe sprzątanie. 2) Część II - remont i przebudowa wewnątrz budynku kondygnacja parteru, I , II, III piętra i antresoli oraz kompleksowe sprzątanie wewnątrz budynku - obejmująca w szczególności: a) wykonanie zaprojektowanych robót ogólnobudowlanych (opis prac ogólnobudowlanych dla poszczególnych pomieszczeń zawiera opis techniczny projektu wykonawczego architektury i konstrukcji - pkt 1.50 oraz pozostałe części projektu ), w szczególności: ? roboty rozbiórkowe i demontażowe - demontaż umywalek i baterii umywalkowych w pomieszczeniach innych niż sanitariaty, rozbiórka istniejących podłóg, demontaż sufitów kasetonowych bądź kasetonów, skucie płytek ściennych w pomieszczeniach innych niż sanitariaty, wyburzanie ścian działowych, usuwanie lamperii w pomieszczeniach piwnicznych, skuwanie luźnych fragmentów tynku, demontaż okien na I i II piętrze od strony elewacji frontowej, ? dostawa i montaż okien elewacji frontowej na I i II piętrze na identyczne do istniejących. Istniejące okna należy zdemontować i zastąpić nowymi oknami drewnianymi z drewna klejonego sosnowego, z szybami zespolonymi spełniającymi obowiązujące wymogi izolacyjności termicznej U<=1,1[W/m2K] oraz o wskaźniku izolacyjności akustycznej min. 45dBA. Do szklenia okien należy zastosować pakiet szyb pozwalający ograniczyć co najmniej o 40% przenikanie energii słonecznej do pomieszczeń, jednak ze względu na zabytkowy charakter elewacji musi być to szkło przezroczyste bez koloru, np. szkło selektywne. Formę oraz kolor ram okiennych należy wzorować na oknach istniejących oraz zachować oryginalne zdobienia. Profile ślemion i słupków należy skopiować z okien istniejących. Należy zastosować okapniki metalowe w kolorze białym oraz wysokiej klasy okucia. Okucia powinny spełniać wymogi w zakresie bezpieczeństwa, komfortu obsługi, trwałości oraz estetyki z uwzględnieniem zabytkowego charakteru obiektu oraz faktu, że budynek jest obiektem użyteczności publicznej. W oknach należy zastosować ograniczniki szerokości otwarcia (podobne jak w oknach istniejących). ? renowacja pozostałych okien na elewacji frontowej i tylnej, ? udrożnienie istniejących pionów wentylacji grawitacyjnej, ? wywóz gruzu oraz utylizacja urządzeń i odpadów szkodliwych, ? przebudowa pomieszczeń - wykonanie nowoprojektowanych ścian działowych, zamurowania otworów drzwiowych lub wykonanie projektowanych otworów drzwiowych ? montaż nowych kasetonów w istniejącym ruszcie bądź montaż sufitów podwieszanych z G - K, ? wygłuszenie akustyczne wybranych ścian, ? uzupełnienia tynków i tapety z włókna szklanego, wymiana drzwi na PPoż w obrębie klatki schodowej i pomieszczeń technicznych w piwnicy, ? renowacja istniejących drzwi wewnętrznych oraz dostawa i montaż nowoprojektowanych identycznych z istniejącymi, ? renowacja parapetów wewnętrznych, ? wykonanie podłóg oraz cokołów, ? malowanie ścian i sufitów, ? wykonanie okładzin ścian z płytek, ? szlifowanie i zabezpieczenie drewnianych elementów klatki schodowej do stopnia NRO, ? kompleksowe sprzątanie budynku po robotach budowlanych wraz z myciem okien - sprzątanie budynku przeprowadzone w ramach przedmiotu zamówienia powinno zapewnić możliwość użytkowania obiektu bez konieczności wykonywania sprzątania przez Zamawiającego, b) wykonanie zaprojektowanych instalacji sanitarnych, ? wykonanie instalacji wentylacji i/lub klimatyzacji w wybranych pomieszczeniach budynku, ? wykonanie instalacji wod - kan w wybranych pomieszczeniach (istniejące sanitariaty bez zmian), ? wykonanie instalacji c.o. w wybranych pomieszczeniach, ? modernizacja wewnętrznej instalacji PPoż, ? wykonanie prób m.in. szczelności, wysokości ciśnienia c) wykonanie zaprojektowanych instalacji elektrycznych i teletechnicznych, w szczególności: ? demontaż przeznaczonych do likwidacji lub przełożenia instalacji, urządzeń oraz osprzętu, ? wywiezienie oraz utylizacja zdemontowanych elementów, ? przeniesienie kolidujących z przebudową tablic elektrycznych wg projektu,. ? przebudowa tablic elektrycznych wraz z aktualizacją opisów i schematów, ? instalacja oświetlenia ogólnego wraz z oprawami i źródłami światła, ? wymiana źródeł światła w istniejących oprawach - należy zastosować ledowe źródła światła o ciepłej barwie, ? instalacja oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego, ? instalacja gniazd wtykowych 230 V ogólnego przeznaczenia, ? zasilanie urządzeń wentylacji i klimatyzacji, ? instalacja ochrony przed przepięciami, ? instalacja ochrony przeciwporażeniowej, ? instalacja połączeń wyrównawczych miejscowych i głównych, ? wykonanie systemu sygnalizacji pożaru wraz z podpięciem i zaprogramowaniem do centrali pożarowej znajdującej sie budynku E Akademii Muzycznej, ? wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu, ? okablowanie strukturalne - demontaże i modernizacja sieci, połączenie serwerowni, gniazda internetowe, rozbudowa instalacji CCTV, ? instalacja TV, ? pomiary i protokoły z pomiarów dla wykonanych instalacji, ? sprawdzenie istniejących instalacji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111100-9, 45111220-6, 45111130-1, 45113000-2, 45200000-9, 45223000-6, 45223200-8, 45223500-1, 45262300-4, 45262310-7, 45262500-6, 45262522-6, 45324000-4, 45400000-1, 45410000-4, 45421130-4, 45421141-4, 45421160-3, 45422000-1, 45420000-7, 45421000-4, 45421100-5, 45421146-9, 45431000-7, 45431200-9, 45432100-5, 45432110-8, 45432112-2, 45432114-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie I
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT154624.27
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Spółka Ogólnobudowlana ALFA EDGAR Witkowski i Woroniecki Sp. j., biuro@alfa-edgar.com.pl, ul. Chłopska 30-32, 51-426, Wrocław, kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 179764.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 179764.50
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 195129
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie 2
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1783874.79
Walutapln


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Spółka Ogólnobudowlana ALFA EDGAR Witkowski i Woroniecki Sp. j., biuro@alfa-edgar.com.pl, ul. Chłopska 30-32, 51-426, Wrocław , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1934248.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1934248.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2168928.00
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.