To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Poznań: Dostawa artykułów spożywczych
Numer ogłoszenia: 111205 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93831 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: POZSERWIS Gospodarstwo Pomocnicze Urzędu Miasta Poznania, pl. Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8785434, faks 061 8785215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: podsektor samorządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa artykułów spożywczych w tym: Część I. Dostawa kanapek - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1A do siwz Część II. Dostawa wody kolorowej gazowanej - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1B do siwz Część III. Dostawa wody do dystrybutorów - szczegółowy opis przedmiotu zmówienia - załącznik nr 1C do siwz Dla części I - Zamawiający wymaga, aby zamówienia były realizowane w następnym dniu od jego przekazania przez Zamawiającego i do godziny określonej przez Zamawiającego w zamówieniu Dla części II i III - Zamawiający wymaga, aby zamówienia były realizowane w terminie max 3 dni roboczych od ich przekazania przez Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.15.10 - Kanapki 15.98.14.00 - Wody mineralne z dodatkiem substancji smakowych 15.98.10.00 - Wody mineralne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 13222 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: GP.NZP/341-51/09
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CEZAMET Sp. z o. o., ul. Łozowa 78, 61-448 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 9492
- Oferta z najniższą ceną: 9492 oferta z najwyższą ceną: 14125
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: GP.NZP/341-52/09
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- CD Partner sp. z o. o., ul. Strzeszyńska 37, 60-479 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 300
- Oferta z najniższą ceną: 300 oferta z najwyższą ceną: 600
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: GP.NZP/341-53/09
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO INWESTYCJI GOSPODARCZYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO INWESTYCJI GOSPODARCZYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Aquator sp. z o. o., ul. Przemysłowa 26, 63-500 Ostrzeszów, kraj/woj. wielkopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3430
- Oferta z najniższą ceną: 3430 oferta z najwyższą ceną: 5507
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- Dostawy artykułów spożywczych (soja, kasze, cukier, makaron, przyprawy) dla Zakładu Karnego w Przytułach Starych
- Dostawy przypraw, sosów, wody.
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców PSG W Białej Podlaskiej
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywna dostawa art. żywnościowych (mięsa świeżego, wędlin i drobiu, nabiału, warzyw i owoców świeżych oraz różnych art. spoż.) dla DPS w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01.01.2025-30.06.2025
więcej: Kanapki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.