Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Bytom: Wyłonienie firm posiadających uprawnienia rzeczoznawców majątkowych, które wykonywać będą na podstawie odrębnych zleceń w okresie jednego roku operaty szacunkowe składników majątku trwałego Bytomskiej Spółki Restrukturyzacji Kopalń Spółka z o.o. w Bytomiu
Numer ogłoszenia: 111210 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zawarcia umowy ramowej.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Bytomska Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka z o.o., ul. Strzelców Bytomskich 207, 41-914 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 2898124, fax 032 2890806.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bsrk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Hnadlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie firm posiadających uprawnienia rzeczoznawców majątkowych, które wykonywać będą na podstawie odrębnych zleceń w okresie jednego roku operaty szacunkowe składników majątku trwałego Bytomskiej Spółki Restrukturyzacji Kopalń Spółka z o.o. w Bytomiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zawarcie umowy ramowej na wykonywanie na podstawie odrębnych zleceń: 1)Operatów szacunkowych składników majątku trwałego Bytomskiej Spółki Restrukturyzacji Kopalń Spółka z o.o. w Bytomiu w których skład wchodzą: a)nieruchomości gruntowe (prawo własności i prawo użytkowania wieczystego), b)budynki, c)budowle (zbiorniki wodne, drogi lokalne, place składowe, wiaty itp.) d)lokale mieszkalne i użytkowe (kompleksowo: wycena, inwentaryzacja wraz z dokumentacją niezbędną do sprzedaży lokalu (odpis z księgi wieczystej, mapka sytuacyjna, wypis z rejestru gruntów, zaświadczenie o samodzielności lokalu) e)sieci (energetyczne, instalacji wod - kan, centralnego ogrzewania, sprężonego powietrza, gazowe) f)ruchome środki trwałe (środki transportu, maszyny i urządzenia), 2)Aktualizacji wcześniej wykonanych operatów szacunkowych, jeżeli data ich wykonania jest starsza niż l rok bądź potwierdzeń ich aktualności 2.Operaty szacunkowe muszą być wykonane zgodnie z: a)ustawą z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. z 2004r. nr 261, poz. 2603 z póź. zm.), b)rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21.09.2004r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. z 2004r. nr 207, poz. 2109), c)standardami zawodowymi rzeczoznawców majątkowych (Wyd. PFSRM), d)innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie, e)operaty szacunkowe winny zawierać dokumentację zdjęciową, 3.W przypadku konieczności potwierdzania aktualności operatu szacunkowego w okresie 24 miesięcy od daty jego wykonania, Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia stosownej klauzuli. Potwierdzenie aktualności operatu szacunkowego będzie dokonane w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia, bez dodatkowego wynagrodzenia. 4.W przypadku konieczności aktualizacji sporządzonej wyceny (operatu szacunkowego), Wykonawca dokona jej aktualizacji w okresie 24 miesięcy od daty jej sporządzenia. Aktualizacja będzie dokonana w ciągu 7 dni od daty otrzymania zlecenia. Takiej aktualizacji podlegać będzie nie więcej niż 20% wykonanych w ramach umowy ramowej operatów przypadających na danego Wykonawcę.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.19.00 - Usługi biegłych Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.90.00 - Usługi biegłych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia w celu zawarcia umowy ramowej mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności określonej przedmiotem zadania, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania (posiadającymi aktualne uprawnienia rzeczoznawcy majątkowego), - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 PZP, - wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zadania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 30 operatów szacunkowych nieruchomości i ruchomych środków trwałych. 2. Zamówienie w całości powinno być wykonane przez Wykonawcę, bez udziału podwykonawców. 3. Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 4. O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców wykluczonych, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, jak również pozostałych wykonawców, którzy złożyli oferty, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 5. Oferta wykonawcy wykluczonego, uznana zostanie za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: a.jest niezgodna z ustawą, b.jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c.jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d.zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. Rażąco niską cenę zawiera oferta, która zdecydowanie odbiega od pozostałych ofert złożonych w postępowaniu przetargowym. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską ceną może zwrócić się w formie pisemnej do Wykonawcy, o udzielenie w określonym terminie stosownych wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę, e.została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f.zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy PZP lub błędy w obliczeniu ceny, g.wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, h.jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 7. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiadomi wykonawców, którzy złożyli oferty o wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 8. Z tytułu odrzucenia wszystkich ofert, Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Druk OFERTA wypełniony ściśle według załączonego wzoru druku wraz z oświadczeniem Wykonawcy zawartym we wzorze druku (zał. nr 1). 2.Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 PZP (zał. nr 2). 3.Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt. 1), 2) i 3) PZP (zał. nr 3). 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień- oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Wykaz wykonanych usług (operatów szacunkowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania w celu zawarcia umowy ramowej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich zakresu, terminu realizacji, nazwy i adresu zleceniodawcy (zał. nr 4 Doświadczenie Wykonawcy) zgodnie z warunkiem określonym w pkt. III ppkt. 1 siwz. 9.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres umocowania, podpisane przez osobę/osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 10.Umowa spółki cywilnej, jeżeli przedsiębiorcy prowadzą działalność wspólnie w formie spółki cywilnej - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 11.W przypadku składania ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 PZP (tzw. konsorcjum), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi obejmować wszystkie czynności podejmowane przez Wykonawców w trakcie postępowania (włącznie z podpisaniem oferty). Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem. 12.Oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna być podpisana przez każdego wykonawcę (konsorcjanta) lub ustanowionego pełnomocnika. 13.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 14.Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (uczestników konsorcjum): a)każdy z uczestników konsorcjum obowiązany jest złożyć oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 b)ust. 1 i 2 PZP (zał. nr 2) oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wymienione w pkt. VIII ppkt. 4 - 9 SIWZ, c)dopuszcza się możliwość złożenia wspólnego oświadczenia uczestników konsorcjum potwierdzającego, że razem spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 PZP (zał. nr 3), podpisanego przez wszystkich uczestników konsorcjum lub ustanowionego pełnomocnika (w przypadku podpisania oświadczenia przez ustanowionego pełnomocnika, z oświadczenia musi wynikać, że oświadczenie dotyczy całego konsorcjum). 15.W przypadku wybrania oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedłożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców (tzw. umowa konsorcjum). Umowa konsorcjum winna zawierać co najmniej: dokładne określenie celu gospodarczego, dla którego została zawarta, dokładnie określone działania, które mają zostać podjęte dla zrealizowania celu gospodarczego oraz zadania konsorcjantów (wskazać które prace czy roboty będzie wykonywał każdy z konsorcjantów), oznaczenie czasu trwania konsorcjum (nie krócej niż do czasu zrealizowania celu gospodarczego tj. przedmiotu zamówienia), wykluczenia możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia, stwierdzenie solidarnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego do czasu wykonania zamówienia, określony sposób prowadzenia spraw konsorcjum (upełnomocnienie przez członków konsorcjum jednego spośród siebie (lider) do reprezentowania wszystkich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym podpisania oferty albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. Doświaczenie wykonawcy (referencje) - 30
- 3. Termin realizacji - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bsrk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można równiez otrzymać w BSRK Sp.z o.o. Bytom ul. Strzelców Bytomskich 207; pok. 211, po uprzednim dokonaniu wpłaty w wysokości 50,00 zł + VAT w kasie BSRK Sp. z o.o. pok.328 w godz. 8:00-14:00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2008 godzina 09:00, miejsce: Bytomska Spółka Restrukturyzacji Kopalń Spółka z o.o. ul. Strzelców Bytomskich 207 pokój 211 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- dostawa żywności do SP 26 w Bytomiu w 2025r.
- Dostawa żywności w roku 2025, na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 16 w Bytomiu.
- Dostawa artykułów spożywczych III dla potrzeb Kuchni Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu- Warzywa i owoce świeże, żur, mleko, przetwory mleczne, magii"
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 5 w Bytomiu
- Kompleksowe utrzymanie i konserwacja oświetlenia ulicznego, przejść podziemnych i kładek stanowiących własność Gminy Bytom w 2025r.
- "Dostawa aparatów ucieczkowych" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń.
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Usługa sporządzenia operatu szacunkowego w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowej położonej w Radomiu przy ulicy Gołębiowskiej.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.