Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-05-27
Spytkowice: Opracowanie projektu budowlano wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości 10.000 mb w miejscowości Spytkowice wraz z projektem organizacji ruchu na czas budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę.
Numer ogłoszenia: 111218 - 2008; data zamieszczenia: 27.05.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Spytkowice, ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, fax 033 8791560.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.spytkowice.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano wykonawczego na budowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości 10.000 mb w miejscowości Spytkowice wraz z projektem organizacji ruchu na czas budowy i uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektu budowlanego kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej w obszarze ulic Pagory, Spadzista, Słoneczna, Myto, Rynek, Krakowska, Nadrzeczna, Sosienki, Łany, ul. Jana Pawła II (stroną prawą w kierunku Zatora do skrzyżowania z ul. Dworską ) Wzory, Zamkowa, Szkolna, Bożego Ciała, Św. Katarzyny, Pogodna, Kwiatowa, Konwaliowa, Dworska, Starowiejska w Spytkowicach zgodnie z zatwierdzoną koncepcją rozwiązań gospodarki ściekowej dla Gminy Spytkowice i uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych przedmiarami robót, kosztorysem inwestorskim i sprawowaniem funkcji nadzoru autorskiego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 ust.2 Ustawy oraz spełniający następujące warunki dodatkowe: 1) ustawowe wynikające z art.22 ust 1 Ustawy, a nadto: 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) złoży ofertę odpowiadającą treści SIWZ,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy , 2) kalkulacja indywidualna, 3) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art.22 ust 1 oraz, że nie podlegają wykluczeniu art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 5) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 6) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczeniu udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 ustawy 8) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9) aktualną polisę, a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10) kwalifikacje osób proponowanych do udziału w zamówieniu z informacją na temat ich kwalifikacji oraz zaświadczenia z odpowiedniej izby samorządu zawodowego.Zamawiający żąda, aby przy realizacji zamówienia wykonawca zatrudnił zespół zdolny do wykonania tj: uprawnienia do projektowania w branży drogowej , architektonicznej , konstrukcji budowlanej , sieci eklektycznych, sanitarnych, 11) wykaz zamówień zrealizowanych w okresie 3 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia na usługi projektowe o porównywalnym zakresie do zamówienia przewidzianego w niniejszym postępowaniu z podaniem inwestora, zakresu usługi, wartości, daty i miejsca wykonania usługi oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje), sporządzony zgodnie ze wzorem, stanowiącym. 12) w przypadku, gdy wykonawca zapowiada zatrudnienie podwykonawców do oferty musi być załączony wykaz z zakresem powierzonych im zadań ymi siłami 13) zaakceptowany wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Spytkowicach ul.Zamkowa 12, pok nr 21.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Spytkowicach ul.Zamkowa 12, pok nr 21.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI SPYTKOWICE
więcej: przetargi SPYTKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
- "Przebudowa przystani kajakowej - opracowanie dokumentacji"
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy skrzyżowania drogi powiatowej nr 1823W (ul. Suwalna) z drogą powiatową nr 1824W (ul. Szarych Szeregów) w Legionowie, (...)
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania 07510 pn. "Budowa drogi dla rowerów w ciągu ulicy Olszewskiego" we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.