eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Gorzów-Borek-Ciecierzyce - modernizacja wału przeciwpowodziowego rz. Warty etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-20

Gorzów Wielkopolski: Gorzów-Borek-Ciecierzyce - modernizacja wału przeciwpowodziowego rz. Warty etap II
Numer ogłoszenia: 111232 - 2009; data zamieszczenia: 20.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wielkopolskim , ul. Myśliborska 52, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7285931, faks 095 7285931.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lzmiuw.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Gorzów-Borek-Ciecierzyce - modernizacja wału przeciwpowodziowego rz. Warty etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje modernizację wału p.pow. rzeki Warty na odcinku 3963 m. Podstawowy zakres robót: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - roboty wykończeniowe, - uszczelnienie wału ekranem skarpowym z bentomaty - 55130 m2 , - uszczelnienie podłoża wału: przeponą pionową iniekcyjną głęb. 6,0 m - 23778 m2, - droga tłuczniowa na koronie wału 3963m,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wymagane wadium 300.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust.1 i nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004r z późn. zmianami oraz spełniający warunki dodatkowe: 1. Zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum jedno zamówienie obejmujące budowę, przebudowę lub modernizację (remont) wałów przeciwpowodziowych z zastosowaniem uszczelnienia pionowego metodą iniekcji , o wartości nie mniejszej niż 5,0 mln zł. Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę zamówień z podaniem ich rozmiaru rzeczowego (km) , wartości oraz daty i miejsca wykonania winien być potwierdzony referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. 2. Posiadają środki finansowe w wysokości co najmniej 2.000.000zł. (słownie dwa miliony zł.) dostępne przez okres realizacji zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Analiza dokumentów, oświadczeń i referencji złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczenie do przetargu ograniczonego. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Preferowane będzie wykonanie zamówień świadczące o doświadczeniu w zakresie realizacji robót będących tematem zamówienia. W przypadku, gdy w/w warunki spełni więcej niż 5 wykonawców, zamawiający dokona dodatkowej oceny przyznając wykonawcy 1 punkt za każdy kilometr zrealizowanej budowy, przebudowy lub modernizacji (remontu) wałów p.pow. Zamawiający zaprosi do złożenia ofert 5 wykonawców z najwyższą liczbą punktów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie wykonawstwa obiektów inżynierii wodnej (aktualność nie wcześniej niż 6 mcy przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz. do przetargu) 2. aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu), 3. aktualne zaświadczenie z ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o opłaceniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu), 4. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 do 8 i w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Prawo zam. publ. (wystawionej nie wcześniej niż 6 mcy przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu) 5, informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej finansującego wykonawcy potwierdzającej wysokość posiadanych środków lub jego zdolność kredytową w wysokości minimum 2.000.000zł (słownie dwa miliony zł), (wystawionej nie wcześniej niż 3 mce przed terminem złożenia wniosku o dopuszcz.do przetargu) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie. 6. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie , przez wykonawcę zamówień z podaniem ich rozmiaru rzeczowego (km) ,wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z referencjami lub innymi dokumentami potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie, obejmujący minimum jedno zamówienie z zakresu budowy, przebudowy lub modernizacji (remontu) wałów przeciwpowodziowych z zastosowaniem uszczelnienia pionowego metodą iniekcji o wartości nie mniejszej niż 5,0 mln zł (wg zał nr 3) W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie. 7. Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (wg zał.nr 4). Załączyć kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w wykazie. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązuje się do uaktualniania przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa dla kierownika budowy przez cały okres zamówienia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunek może być spełniony łącznie. 8. Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 7, wykonawca wskazał takie osoby. 9. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w myśl art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004r późn. zmianami (wg zał. nr 1). 10. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2. ustawy Prawo zamówień publicznych z 29.01.2004r późn. zmianami (wg zał. nr 2). UWAGA: Wniosek winien być napisany w języku polskim na maszynie do pisania lub komputerze oraz podpisany przez uprawnionego przedstawiciela wykonawcy. Wniosek i załączniki do wniosku (oświadczenia i dokumenty) oraz wszelkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez osobę podpisującą wniosek. Zamawiający zaleca, aby wniosek wraz z załącznikami był zestawiony i zabezpieczony w sposób uniemożliwiający jego samoistną dekompletację oraz zmianę jego zawartości bez istotnych śladów naruszenia. Każda kartka wniosku winna być ponumerowana kolejnymi numerami i parafowana przez osobę podpisującą wniosek Złożone kserokopie dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii przedkładanych dokumentów dla udokumentowania wiarygodności informacji podanych we wniosku. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Załącznik nr 1 OŚWIADCZENIE Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składając wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na wykonanie zadania inwestycyjnego Gorzów-Borek-Ciecierzyce - modernizacja wału przeciwpowodziowego rz. Warty etap II oświadczamy, że 1) posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz: a) dysponujemy potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia(x) b) dysponujemy osobami zdolnymi do wykonania zamówienia(x) c) posiadamy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia(x) d) posiadamy pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia(x) 3) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4) nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (x) niepotrzebne skreślić Załącznik nr 2 OŚWIADCZENIE Zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składając wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na wykonanie zadania inwestycyjnego Gorzów-Borek-Ciecierzyce - modernizacja wału przeciwpowodziowego rz. Warty etap II oświadczamy, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Załącznik nr 3 WYKAZ WYKONANYCH ROBÓT BUDOWLANYCH - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie Wyszczególnić nazwa zamówienia, zakres robót , wartość brutto w zł robót, za które wykonawca był odpowiedzialny, czas realizacji data od - do, nazwa zamawiającego Uwaga: w załączeniu referencje lub inne dokumenty potwierdzającymi, że zamówienia zostały wykonane należycie Załącznik nr 4 do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym na wykonanie zadania inwestycyjnego Gorzów-Borek-Ciecierzyce - modernizacja wału przeciwpowodziowego rz. Warty etap II WYKAZ OSÓB którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia Wyszczególnić: - imię i nazwisko - rodzaj pełnionej funkcji - miejsce zatrudnienia(x) - doświadczenie zawodowe (x)W przypadku personelu nie będącego pracownikiem wykonawcy należy - załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załączyć kserokopie dokumentów zgodnie z pkt. 7 informacji o dokumentach i oświadczeniach.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: będzie przekazana wykonawcom zaproszonym do składania ofert.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Lubuski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Zielonej Górze Oddział w Gorzowie Wlkp. ul. Myśliborska 52, 66-413 Gorzów Wlkp. pok. nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.