Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-04-20
Końskie: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Końskie.
Numer ogłoszenia: 111240 - 2010; data zamieszczenia: 20.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Konecki , ul. Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 372 41 34, faks 0-41 372 83 20.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Końskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg powiatowych na terenie Gminy Końskie. Część 1 - Remont drogi powiatowej Nr 0417 T Wincentów - Dęba - Koliszowy od km 4+771 do km 5+303 na długości 532 mb Część 2 - Remont drogi powiatowej Nr 0418 T Koliszowy - Głupiów - Bedlno - Kopaniny - Trzemoszna - Radomek w km 1+745 - 3+250 na długości 1505 mb Część 3 - Remont drogi powiatowej Nr 0456 T Końskie - Niebo - Piekło w km 2+290 - 2+870 na długości 580 mb Wykonawca robót zobowiązany będzie do : - protokolarnego przejęcia od zamawiającego odcinka drogi, na którym realizowane będą roboty, - bezpiecznego prowadzenia - wymagania określone w załączniku Nr 1 do SIWZ -Warunki prowadzenia robót w pasie drogowym, - realizowania robót zgodnie z założoną technologią przy zastosowaniu materiałów, wyrobów, prefabrykatów, urządzeń dopuszczonych do wbudowania przy realizacji robót objętych zamówieniem . Warunki wykonania i odbioru robót określone są w załączonych do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - szczegółowych specyfikacjach technicznych stanowiących załącznik nr 6. - zgłaszania i uczestniczenia w odbiorach robót ulegających zakryciu , odbioru częściowego, końcowego i odbioru pogwarancyjnego. Roboty prowadzone będą bez wstrzymywania ruchu lokalnego - przy wyłączeniu z ruchu połowy jezdni, przy uwzględnieniu Warunków prowadzenia robót w pasie drogowym określonych w załączniku Nr 1 do SIWZ. Wykopy liniowe przewidziane do wykonania (koryta na poszerzenie jezdni) będą wykonywane przy użyciu koparek - ziemia z wykopów do wywozu. W czasie prowadzenia robót zwrócić uwagę na urządzenia obce umieszczone w pasie drogi - w obrębie których roboty ziemne wykonać należy ręcznie . Przy wykonaniu robót nawierzchniowych Wykonawca zobowiązany będzie posiadać aktualne receptury dla produkowanej masy mineralno - bitumicznej dla kategorii ruchu KR-2 . Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na dowolną ilość części na jakie podzielono zamówienie. Wykonawca w składanej ofercie zobowiązany jest wykazać rodzaj i zakres robót jakie zamierza wykonać przy udziale podwykonawcy. Podwykonawcy nie mogą być podzlecone roboty nawierzchniowe z masy mineralno - bitumicznej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w wykazie robót budowlanych zawarte będą przynajmniej trzy roboty o wartości nie niższej niż 80% wartości szacunkowej zamówienia dla każdej części z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, znajdować się będzie co najmniej 1 osoba z min. 5-letnim stażem pracy w podmiotach gospodarczych wykonujących roboty budowlane drogowe, posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w przypadku, gdy wykonawca polegać będzie na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, z informacji, o której mowa w rozdziale VI pkt 4, wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa winna być równa co najmniej wysokości ceny ofertowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Dokumenty złożone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 2. W przypadku konsorcjum do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Z treści pełnomocnictwa musi wynikać, kto, kogo i do jakich czynności umocowuje. Ustanowienie pełnomocnika może wynikać z umowy konsorcjum. 3.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegać będzie na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oświadczenie i dokumenty, o których mowa w punkcie 2 dotyczące tego podmiotu. Jeśli podmioty te nie będą brały udziału w realizacji części zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.konskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KOŃSKICH
UL. SPACEROWA 72
26 - 200 KOŃSKIE.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.05.2010 godzina 10:00, miejsce: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W KOŃSKICH UL. SPACEROWA 72 26 - 200 KOŃSKIE pok. nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi powiatowej Nr 0417 T Wincentów - Dęba - Koliszowy od km 4+771 do km 5+303 na długości 532 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinka drogi obejmować będzie wykonanie następujących robót : 1) Mechaniczne ułożenie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z masy bitumicznej w ilości 50 kg/m2 - 135,66 Mg 2) Mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej gr. 4 cm dla ruchu KR-1 - 2660,00 m2 3) Ścinka zawyżonych poboczy średnio 10 cm na szerokości 1 m - 1064,00 m2 4) Uzupełnienie poboczy materiałem kamiennym frakcji 0-31,5 średnio gr. 6 cm - 1064,00 m2 5) Wycinka i karczowanie krzaków z poboczy z wywozem do 1 km - 0,01 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi powiatowej Nr 0418 T Koliszowy - Głupiów - Bedlno - Kopaniny - Trzemoszna - Radomek w km 1+745 - 3+250 na długości 1505 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinka drogi obejmować będzie wykonanie następujących robót : 1) Wzmocnienie istniejącej nawierzchni tłuczniem 31,5/63 grubości 0,15 cm z zaklinowaniem - 7358,40 m2 2) Mechaniczne ułożenie warstwy wyrównawczej z masy bitumicznej w ilości 50 kg/m2 - 63,75 Mg 3) Mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej gr. 4 cm dla ruchu KR-1 - 1250,00 m2 4) Mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej gr. 5 cm dla ruchu KR-1 - 7048,00 m2 5) Naprawa poboczy poprzez uzupełnienie materiałem kamiennym frakcji 0-31,5 mm średnio gr. 20 cm - 2800,00 m2 6) Naprawa poboczy poprzez uzupełnienie materiałem kamiennym frakcji 0-31,5 mm średnio gr. 6 cm - 500,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi powiatowej Nr 0456 T Końskie - Niebo - Piekło w km 2+290 - 2+870 na długości 580 mb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Remont odcinka drogi obejmować będzie wykonanie następujących robót : 1)Usunięcie z nawierzchni warstwy ziemi gr. 10 cm z odwozem do 1 km - 300,00 m2 2) Mechaniczne ułożenie warstwy wyrównawczo - wzmacniającej z masy bitumicznej - 323,03 Mg 3) Mechaniczne ułożenie warstwy ścieralnej z masy bitumicznej gr. 4 cm dla ruchu KR-1 - 4867,00 m2 4) Regulacja wysokościowa kratki ściekowej - 2,00 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Część 1 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1377 T Część 2 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1432 T Część 3 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1496 T Część 4 Przebudowa drogi powiatowej Nr 1449 T
- Zakup i sukcesywne dostawy worków do selektywnej zbiórki odpadów
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont cząstkowy pasów drogowych dróg gminnych będących w zarządzie Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- Remont drogi wojewódzkiej nr 560 od km 49+980 do km 52+200 odc. Studzieniec - Sierpc - nr postępowania 094/25
- Małopowierzchniowe naprawy nawierzchni dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Przebudowa drogi - budowa drogi dla pieszych w ciągu drogi powiatowej Nr 1366R Markowizna - Wólka Sokołowska w km 8+243 do 8+413 w miejscowości Wólka Sokołowska
- Naprawa systemów odwodnienia wraz z wymianą elementów odwodnienia i regulacją kratek w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW Gryfice
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.