eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Budowa strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP Nr 1 w Nowym Sączu znak sprawy MT.2370/03/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-03

Nowy Sącz: Budowa strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP Nr 1 w Nowym Sączu znak sprawy MT.2370/03/2007
Numer ogłoszenia: 111246 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu, ul. Tadeusza Kościuszki 3, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4435191, fax 018 4490750.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_AZ/root_Malopolski+Komendant+Wojewodzki

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa strażnicy Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej PSP Nr 1 w Nowym Sączu znak sprawy MT.2370/03/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa zespołu budynków administracyjno-koszarowo- garażowych wraz z techniczną infrastrukturą towarzyszącą poprzedzona rozbiórką istniejących budynków : biurowego, mieszkalnego i gospodarczego , w oparciu o posiadaną dokumentację projektowo-budowlaną Charakterystyka inwestycji: powierzchnia zabudowy - 2.154,39 m2 powierzchnia całkowita - 5.500,68 m2 kubatura - 20.596,23 m3, ilość kondygnacji - 4 ( wspinalnia 5 ) maksymalna wysokość budynku bez wspinalni - 14,20 m ze wspinalnią - 18,80 m Wartość zamówienia przekracza kwotę 14.000 euro i nie przekracza kwoty 5.278.000 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 350.000,00 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). wniesionym przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert do dnia 07 sierpnia 2007 r. do godz. 12:00. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.) Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - rozdz. VI pkt 3 c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - posiadają środki finansowe pozwalające na realizację zamówienia w wysokości co najmniej 4.000.000,00 zł lub zdolność kredytową co najmniej w wysokości 4.000.000,00 zł, o której mowa w rozdz. VI pkt 8 specyfikacji, - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia, o którym mowa w rozdziale VI pkt 11 na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2 miliony złotych, d) zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 1 robotę budowlaną o kubaturze minimum 15.000 m3 z minimum 2 kondygnacjami, o wartości brutto co najmniej 10 mln PLN, o charakterze i złożoności porównywalnym z przedmiotem zamówienia, o której mowa w rozdz. VI pkt. 9 specyfikacji, e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia z uprawnieniami bez ograniczeń w branżach: budowlanej, elektrycznej, sanitarnej i drogowej o których mowa w rozdz. VI pkt 10 specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę powinno być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem (za wyjątkiem osób wpisanych w KRS). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, w wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawną informacja winna dotyczyć wszystkich aktualnych członków władz, 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych co najmniej w wysokości 4.000.000,00. zł lub zdolność kredytową wykonawcy co najmniej w wysokości 4.000.000,00. zł. 8.Wykaz wykonanej i oddanej do użytkowania w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 1 roboty budowlanej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o kubaturze minimum 15.000 m3 , wysokości min. 2 kondygnacji i wartości brutto co najmniej 10 mln. PLN, o charakterze i złożoności porównywalnymi z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 9. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia 10. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie kontraktowym i deliktowym, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 2 miliony złotych, wraz z klauzulą należytego wykonania zobowiązania oraz klauzulą odpowiedzialności za działania podwykonawców. 11. Zobowiązanie Wykonawcy do spełnienia odpowiednich świadczeń na wypadek gdyby w oznaczonym terminie ujawniły się wady fizyczne wykonanych robót i usług tj. dokument gwarancyjny (karta gwarancyjna lub umowa gwarancyjna) określający szczegółowe warunki gwarancji oraz odpowiedzialność gwaranta.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/root_AZ/root_Malopolski+Komendant+Wojewodzki

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: KM PSP w Nowym Sączu 33-300 Nowy Sącz ul. Kościuszki 3 w dni robocze w godz. 9:00-14:00 za odpłatnością : w formie elektronicznej - 10,00 zł w formie kserokopii 1.000,00 ( jeden tysiąc 00/100).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2007 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego : Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Nowym Sączu 33-300 Nowy Sącz ul. Kościuszki 3 pokój nr 12 ( Sekretariat ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.