Ogłoszenie z dnia 2016-05-05
Warszawa: Przeprowadzenie kampanii reklamowej wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich
Numer ogłoszenia: 111246 - 2016; data zamieszczenia: 05.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historii Żydów Polskich, ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 4710300, faks 22 4710398.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii reklamowej wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kampanii reklamowej, zgodnie z poniższymi zasadami: 1. kampania wystawy stałej na wskazanych nośnikach i adresach przez Muzeum w okresie 1-30.09.2015. Typy nośników: CityScroll (4 nośniki), Billboard (4 nośniki), Citylight Premium na nowych wiatach przystankowych (17 lokalizacji), Citylight standardowy (7 nośników). 2.kampania wystawy stałej na wskazanych nośnikach i adresach przez Muzeum w okresie 16.09-30.09.2015. CityScroll (5 nośników), Billboard (10 nośników 3. kampania wystawy stałej na wskazanych nośnikach i adresach przez Muzeum w okresie 01.10-15.10.2015. CityScroll (9 nośników), Billboard (12 nośnikow).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AMS. S.A., Czerska 8/10, 00-732 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40710,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50042,55
Oferta z najniższą ceną: 50042,55 / Oferta z najwyższą ceną: 50042,55
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
usługa może być świadczona tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych, wynikających z odrębnych przepisów. AMS jest jedynym właścicielem i dysponentem powierzchni reklamowych w wybranych przez Zamawiającego lokalizacjach na terenie Warszawy, co potwierdziło w przesłanym oświadczeniu. Są to miejsca przy ulicach o największym natężeniu ruchu pieszego oraz drogowego, z marketingowego punktu widzenia w bardzo atrakcyjnych lokalizacjach w ścisłym centrum Warszawy, przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz w pobliżu Muzeum Historii Żydów Polskich (żeby zwrócić uwagę także mieszkańców Muranowa). W celu promocji wystawy stałej Muzeum Historii Żydów Polskich niezbędne jest przeprowadzenie dużej kampanii reklamowej na większych powierzchniach reklamowych na terenie Warszawy. Kampania będzie miała charakter informacyjno-wizerunkowy. AMS jest jedynym Wykonawcą posiadającym potencjał techniczny umożliwiający realizację kampanii reklamowej we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju gimnastyki artystycznej
- Promocja projektu realizowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 pn.: "Rozbudowa DW Nr 728 na odc. od obwodnicy Końskich m. Kornica do Gowarczowa"
- Opracowanie koncepcji Konkursu EuroPoszukiwacze - edycja 2 wraz z jego przeprowadzeniem, w celu upowszechniania efektów realizacji projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich (...).
- (BZP.271.7.2025) Opracowanie Koncepcji Rozwoju społeczności energetycznej w Tarnowskich Górach
- Promocja Miasta Białystok przez sport w 2025 roku
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
więcej: Usługi w zakresie promocji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.