Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-13
Legnica: Rozwój przestrzeni Teatru Modrzejewskiej w Legnicy do realizacji spektakli
Numer ogłoszenia: 111255 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy , Rynek 39, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 72 33 500, faks 76 72 33 501.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.legnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój przestrzeni Teatru Modrzejewskiej w Legnicy do realizacji spektakli.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu techniczno-oświetleniowego, techniczno-akustycznego, do wyposażenia pracowni teatralnej i obsługi sceny oraz wyposażenia pomieszczeń Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy w ramach zadania współfinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zamówienie podzielono na części: zadanie częściowe nr 1 - dostawa sprzętu techniczno-oświetleniowego zadanie częściowe nr 2 - dostawa sprzętu techniczno-akustycznego zadanie częściowe nr 3 - dostawa mebli do wyposażenia pomieszczeń Teatru zadanie częściowe nr 4 - dostawa urządzeń do pracowni teatralnej i obsługi sceny zadanie częściowe nr 5 - dostawa sprzętu biurowego do pomieszczeń Teatru.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.13.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.13.10-3, 32.34.00.00-8, 32.35.13.00-1, 31.50.00.00-1, 39.13.00.00-2, 39.14.00.00-5, 39.12.00.00-9, 39.11.00.00-6, 18.92.00.00-4, 38.62.20.00-1, 42.90.00.00-5, 43.80.00.00-1, 44.51.00.00-8, 38.33.00.00-7, 30.23.00.00-0, 30.21.00.00-4, 32.55.00.00-3, 30.19.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca winien dołączyć do oferty Wykaz wykonanych dostaw lub usług (załącznik nr 1 do SIWZ). Wymagane jest wykazanie, co najmniej 1 dostawy, dla każdego z zadań, na które składa ofertę Wykonawca o wartości nie mniejszej niż: 42 000 zł brutto - w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1 63 000 zł brutto - dla zadania częściowego nr 2 12 500 zł brutto - dla zadania częściowego nr 3 7 000 zł brutto - dla zadania częściowego nr 4 10 000 zł brutto - dla zadania częściowego nr 5 wraz z referencjami / dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku złożenia oferty na kilka zadań Wykonawca może również wykazać 1 dostawę o łącznej wartości / sumie kwot określonych wyżej, dla wszystkich zadań, na które składa ofertę Wykonawca lub co najmniej 2 dostawy, o łącznej wartości / sumie kwot określonych wyżej, dla wszystkich zadań, na jakie składa ofertę Wykonawca, wraz z referencjami.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis lub oświadczenie Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Punkt III.5) dotyczy JEDYNIE Wykonawców składających ofertę na zadanie częściowe nr 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.teatr.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.teatr.legnica.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 39, 59-220 Legnica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU TECHNICZNO-OŚWIETLENIOWEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: - 30 reflektorów: ze skrzydełkami ( 20 szt.), żarówkami (30 szt.), uchwytami oświetleniowymi (30 szt.), linkami bezpieczeństwa ( 30 szt.), ramkami ( 10 szt.); - 2 wytwornic dymu wraz z 2 opakowaniami transportowymi; - 2 zasilaczy awaryjnych UPS do konsoli oświetleniowej; - 1 opakowania transportowego do UPS; - 4 statywów; - 4 poprzeczek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 31.52.70.00-6, 31.53.11.00-8, 35.11.30.00-9, 31.52.72.60-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU TECHNICZNO-AKUSTYCZNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: 1 konsoli cyfrowej audio wraz ze skrzynią transportową, 1 konsoli audio wraz ze skrzynią transportową, 1 multicorea cyfrowego, 2 szt. słuchawek, 1 zestaw mikrofonów (zestaw do nagłaśniania perkusji), 10 mikrofonów dynamicznych i pojemnościowych scenicznych, 12 statywów mikrofonowych, 1 zestawu (pary) monitorów studyjnych, 1 mikrofonu studyjnego wielkomembranowego, 1 konwertera AD/DA z preampami do miksera cyfrowego, 1 karty rozszerzeniowej do miksera, 1 oprogramowania specjalistycznego do prowadzenia spektakli np. Qlab licencje rozszerzeniowe/Isadora, 1 rejestratora twardo dyskowego przenośnego, 3 skrzyń transportowych, 1 zestawu okablowania, 1 zestawu systemu głośnikowego o szerokiej propagacji/liniowego wraz z osprzętem i montażem, 1 multicorea na bębnie, 8 zestawów systemu bezprzewodowego do wokalu oraz instrumentalnego, 1 dystrybutora antenowego do systemów bezprzewodowych, 1 kondycjonera sieciowego, 2 UPS-ów, 1 rozdzielacza sygnału video..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.13.00-5, 32.34.21.00-3, 32.34.23.00-5, 32.35.13.00-1, 48.00.00.00-8, 32.35.21.00-6, 30.23.13.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA MEBLI DO WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ TEATRU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: - 6 sof rozkładanych; - 2 zestawów mebli kuchennych wraz ze zlewem; - 1 kredensu kuchennego; - 10 foteli; - 4 stolików; - 1 zestawu stołu do jadalni z 4 krzesłami; - 9 szaf; - 5 komód; - 4 witryn; - 4 regałów; - 7 biurek; - 6 regałów otwartych; - 1 regału zamkniętego; - 1 stołu; - 4 krzeseł konferencyjnych; - 4 krzeseł biurowych obrotowych; - 1 kufra na kółkach; - 1 lustra charakteryzatorskiego; - 1 szafy do przewozu kostiumów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00-3, 39.14.31.10-0, 39.14.10.00-2, 39.12.21.00-4, 39.11.31.00-8, 39.14.33.10-2, 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.14.31.22-7, 39.13.30.00-3, 39.14.11.00-3, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 18.92.40.00-2, 38.62.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA URZĄDZEŃ DO WYPOSAŻENIA PRACOWNI TEATRALNEJ I OBSŁUGI SCENY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: - 1 stołu krojczego; - 1 maszyny do szycia grubymi nićmi; - 1 overlocka 5-nitkowych; - 1 pochłaniacza odciągu wiórów; - 4 wiertarek; - 1 takera; - 1 zestawu kompletu kluczy narzędziowych; - 1 zestawu śrubowkrętów; - 1 metrówki laserowej; - 1 prasowacza parowego; - 4 odkurzaczy; - 1 odkurzacza ciśnieniowego; - 1szlifierki kątowej; - 1 piły ręcznej; - 5 grzejników elektrycznych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.20.00-2, 42.92.47.40-8, 43.81.20.00-8, 44.62.11.00-0, 42.71.50.00-1, 44.51.20.00-2, 44.51.25.00-7, 44.51.28.00-0, 38.33.00.00-7, 42.90.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO DO POMIESZCZEŃ TEATRU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: - 1 torby na kamerę; - 1 kamery; - 2 dysków twardych zewnętrznych; - 1 nagrywarki DVD; - 1 zestawu statywów do kamery z dolną rozporą stabilizującą i torbami. - 1 tabletu; - 1 monitora LCD; - 3 zewnętrznych dysków twardych USB; - 1 notebooka; - 1 pamięci RAM; - 1 niszczarki do papieru; - 1 drukarki laserowej; - 1 skanera; - 2 aparatów telefonicznych bezprzewodowych; - 1 zestawu oprogramowania do notebooków pracujących na systemie Mac OS: 1 licencja - obsługa dysków NTFS, 1 licencja - archiwizator plików, 1 licencja - program do ochrony danych z możliwością tworzenia kopii zapasowych plików..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.23.61.10-6, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.21.61.10-0, 32.55.21.10-1, 30.19.14.00-8, 30.23.21.10-8, 31.73.00.00-2, 38.65.16.00-9, 30.23.41.00-9, 30.23.31.53-8, 30.23.13.00-0, 18.93.90.00-0, 30.23.71.32-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.07.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Zakup i montaż depozytorów kluczy w TJO
- Część I - Instalacja systemu klimatyzacji do pom. biurowych - I/Złotoryja Część II - Instalacja systemu klimatyzacji do pom. biurowych - BT/Lwówek Śląski
- Instalacja systemu klimatyzacji do pom. biurowych - O/ZUS Legnica bud. nr 2 skrz. A.
- Dostawa i montaż klimatyzacji w systemie VRF dla Sądu Okręgowego w Legnicy.
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2210D Jakuszów-Rzeszotary"
- Zagospodarowanie wnętrza podwórzowego - wjazd od strony ul. Moniuszki
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzęt komputerowy: laptopy z oprogramowaniem, monitory interaktywne, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki oraz inny sprzęt elektroniczny/elektryczny i akcesoria
- Modernizacja Oddziału Psychiatrycznego dla Dzieci i Młodzieży w Klinice Psychiatrii /bud. G/
- Dostawa wyposażenia do żłobka samorządowego w Gminie Olszanica w ramach programu "MALUCH+
- Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu
- "Dostawa wyposażenia do Gminnego Klubu Dziecięcego "Promyczek" w ramach Programu "Maluch+" 2022-2029 -edycja I.
- Dostawa mebli biurowych na potrzeby Sądu Rejonowego Gdańsk-Południe w Gdańsku
więcej: Bagaże »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.