eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Rozwój przestrzeni Teatru Modrzejewskiej w Legnicy do realizacji spektakli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-13

Legnica: Rozwój przestrzeni Teatru Modrzejewskiej w Legnicy do realizacji spektakli
Numer ogłoszenia: 111255 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy , Rynek 39, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 76 72 33 500, faks 76 72 33 501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatr.legnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozwój przestrzeni Teatru Modrzejewskiej w Legnicy do realizacji spektakli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu techniczno-oświetleniowego, techniczno-akustycznego, do wyposażenia pracowni teatralnej i obsługi sceny oraz wyposażenia pomieszczeń Teatru im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy w ramach zadania współfinansowanego ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zamówienie podzielono na części: zadanie częściowe nr 1 - dostawa sprzętu techniczno-oświetleniowego zadanie częściowe nr 2 - dostawa sprzętu techniczno-akustycznego zadanie częściowe nr 3 - dostawa mebli do wyposażenia pomieszczeń Teatru zadanie częściowe nr 4 - dostawa urządzeń do pracowni teatralnej i obsługi sceny zadanie częściowe nr 5 - dostawa sprzętu biurowego do pomieszczeń Teatru.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.13.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.13.10-3, 32.34.00.00-8, 32.35.13.00-1, 31.50.00.00-1, 39.13.00.00-2, 39.14.00.00-5, 39.12.00.00-9, 39.11.00.00-6, 18.92.00.00-4, 38.62.20.00-1, 42.90.00.00-5, 43.80.00.00-1, 44.51.00.00-8, 38.33.00.00-7, 30.23.00.00-0, 30.21.00.00-4, 32.55.00.00-3, 30.19.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca winien dołączyć do oferty Wykaz wykonanych dostaw lub usług (załącznik nr 1 do SIWZ). Wymagane jest wykazanie, co najmniej 1 dostawy, dla każdego z zadań, na które składa ofertę Wykonawca o wartości nie mniejszej niż: 42 000 zł brutto - w przypadku składania oferty na zadanie częściowe nr 1 63 000 zł brutto - dla zadania częściowego nr 2 12 500 zł brutto - dla zadania częściowego nr 3 7 000 zł brutto - dla zadania częściowego nr 4 10 000 zł brutto - dla zadania częściowego nr 5 wraz z referencjami / dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku złożenia oferty na kilka zadań Wykonawca może również wykazać 1 dostawę o łącznej wartości / sumie kwot określonych wyżej, dla wszystkich zadań, na które składa ofertę Wykonawca lub co najmniej 2 dostawy, o łącznej wartości / sumie kwot określonych wyżej, dla wszystkich zadań, na jakie składa ofertę Wykonawca, wraz z referencjami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Aktualny odpis lub oświadczenie Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Forma dokumentu: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Punkt III.5) dotyczy JEDYNIE Wykonawców składających ofertę na zadanie częściowe nr 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.teatr.legnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.bip.teatr.legnica.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2013 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Teatr im. Heleny Modrzejewskiej w Legnicy, Rynek 39, 59-220 Legnica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie finansowane ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU TECHNICZNO-OŚWIETLENIOWEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: - 30 reflektorów: ze skrzydełkami ( 20 szt.), żarówkami (30 szt.), uchwytami oświetleniowymi (30 szt.), linkami bezpieczeństwa ( 30 szt.), ramkami ( 10 szt.); - 2 wytwornic dymu wraz z 2 opakowaniami transportowymi; - 2 zasilaczy awaryjnych UPS do konsoli oświetleniowej; - 1 opakowania transportowego do UPS; - 4 statywów; - 4 poprzeczek..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00-1, 31.52.70.00-6, 31.53.11.00-8, 35.11.30.00-9, 31.52.72.60-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU TECHNICZNO-AKUSTYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: 1 konsoli cyfrowej audio wraz ze skrzynią transportową, 1 konsoli audio wraz ze skrzynią transportową, 1 multicorea cyfrowego, 2 szt. słuchawek, 1 zestaw mikrofonów (zestaw do nagłaśniania perkusji), 10 mikrofonów dynamicznych i pojemnościowych scenicznych, 12 statywów mikrofonowych, 1 zestawu (pary) monitorów studyjnych, 1 mikrofonu studyjnego wielkomembranowego, 1 konwertera AD/DA z preampami do miksera cyfrowego, 1 karty rozszerzeniowej do miksera, 1 oprogramowania specjalistycznego do prowadzenia spektakli np. Qlab licencje rozszerzeniowe/Isadora, 1 rejestratora twardo dyskowego przenośnego, 3 skrzyń transportowych, 1 zestawu okablowania, 1 zestawu systemu głośnikowego o szerokiej propagacji/liniowego wraz z osprzętem i montażem, 1 multicorea na bębnie, 8 zestawów systemu bezprzewodowego do wokalu oraz instrumentalnego, 1 dystrybutora antenowego do systemów bezprzewodowych, 1 kondycjonera sieciowego, 2 UPS-ów, 1 rozdzielacza sygnału video..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.33.13.00-5, 32.34.21.00-3, 32.34.23.00-5, 32.35.13.00-1, 48.00.00.00-8, 32.35.21.00-6, 30.23.13.10-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA MEBLI DO WYPOSAŻENIA POMIESZCZEŃ TEATRU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: - 6 sof rozkładanych; - 2 zestawów mebli kuchennych wraz ze zlewem; - 1 kredensu kuchennego; - 10 foteli; - 4 stolików; - 1 zestawu stołu do jadalni z 4 krzesłami; - 9 szaf; - 5 komód; - 4 witryn; - 4 regałów; - 7 biurek; - 6 regałów otwartych; - 1 regału zamkniętego; - 1 stołu; - 4 krzeseł konferencyjnych; - 4 krzeseł biurowych obrotowych; - 1 kufra na kółkach; - 1 lustra charakteryzatorskiego; - 1 szafy do przewozu kostiumów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00-3, 39.14.31.10-0, 39.14.10.00-2, 39.12.21.00-4, 39.11.31.00-8, 39.14.33.10-2, 39.12.12.00-8, 39.14.13.00-5, 39.14.31.22-7, 39.13.30.00-3, 39.14.11.00-3, 39.12.11.00-7, 39.11.20.00-0, 18.92.40.00-2, 38.62.20.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA URZĄDZEŃ DO WYPOSAŻENIA PRACOWNI TEATRALNEJ I OBSŁUGI SCENY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: - 1 stołu krojczego; - 1 maszyny do szycia grubymi nićmi; - 1 overlocka 5-nitkowych; - 1 pochłaniacza odciągu wiórów; - 4 wiertarek; - 1 takera; - 1 zestawu kompletu kluczy narzędziowych; - 1 zestawu śrubowkrętów; - 1 metrówki laserowej; - 1 prasowacza parowego; - 4 odkurzaczy; - 1 odkurzacza ciśnieniowego; - 1szlifierki kątowej; - 1 piły ręcznej; - 5 grzejników elektrycznych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.51.20.00-2, 42.92.47.40-8, 43.81.20.00-8, 44.62.11.00-0, 42.71.50.00-1, 44.51.20.00-2, 44.51.25.00-7, 44.51.28.00-0, 38.33.00.00-7, 42.90.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA SPRZĘTU BIUROWEGO DO POMIESZCZEŃ TEATRU.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis: przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: - 1 torby na kamerę; - 1 kamery; - 2 dysków twardych zewnętrznych; - 1 nagrywarki DVD; - 1 zestawu statywów do kamery z dolną rozporą stabilizującą i torbami. - 1 tabletu; - 1 monitora LCD; - 3 zewnętrznych dysków twardych USB; - 1 notebooka; - 1 pamięci RAM; - 1 niszczarki do papieru; - 1 drukarki laserowej; - 1 skanera; - 2 aparatów telefonicznych bezprzewodowych; - 1 zestawu oprogramowania do notebooków pracujących na systemie Mac OS: 1 licencja - obsługa dysków NTFS, 1 licencja - archiwizator plików, 1 licencja - program do ochrony danych z możliwością tworzenia kopii zapasowych plików..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.32.00-7, 30.23.61.10-6, 30.21.31.00-6, 48.00.00.00-8, 30.21.61.10-0, 32.55.21.10-1, 30.19.14.00-8, 30.23.21.10-8, 31.73.00.00-2, 38.65.16.00-9, 30.23.41.00-9, 30.23.31.53-8, 30.23.13.00-0, 18.93.90.00-0, 30.23.71.32-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 02.07.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.