Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-27
Katowice: ZP- 2380-234,260-11/2015 Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części - postępowanie nr 5
Numer ogłoszenia: 111255 - 2015; data zamieszczenia: 27.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach , ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP- 2380-234,260-11/2015 Usługa parkowania i przechowywania pojazdów i ich części - postępowanie nr 5.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są usługi parkowania i przechowywania pojazdów i ich części w podziale na 23 nw. Zadania: Zadanie 1 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Bielsko-Biała oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 2 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Bielsko-Biała oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 3 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Bytom oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 4 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Bytom oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 5 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Katowice oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 6 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Katowice oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 7 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Kłobuck oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 8 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Kłobuck oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 9 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Pszczyna oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 10 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Pszczyna oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 11 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Ruda Śląska oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 12 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPMP Ruda Śląska oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 13 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Rybnik oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 14 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Rybnik oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 15 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Sosnowiec oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 16 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Sosnowiec oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 17 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Świętochołowice oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 18 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Świętochłowice oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 19 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Zawiercie oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 20 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Zawiercie oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 21 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Żory oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 22 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Chorzów oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; Zadanie 23 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Chorzów oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wysokości 50% zamówienia podstawowego dla każdego zadania
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 23.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, a w szczególności: 1.1. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym 1.1.1. Zamawiający żąda, aby Wykonawca wykazał się odpowiednim potencjałem technicznym w zakresie dysponowania parkingiem: a. zlokalizowanym w odległości nieprzekraczającej 25 km licząc po trasie z siedziby KPP-KMP na wskazany parking. UWAGA: Odległość parkingu od siedziby jednostki należy wyliczyć za pomocą programu www.zumi.pl, tj. po załadowaniu się strony www.zumi.pl nacisnąć zakładkę -wyznaczanie trasy- następnie nacisnąć zakładkę -własny transport- po czym w pozycji 1 wpisać adres miejsca położenia parkingu, a w pozycji 2 wpisać adres siedziby KMP-KPP: KMP Bielsko-Biała 43-300 Bielsko-Biała ul. Rychlińskiego 17 dla zadania nr 1 i/lub nr 2; KMP Bytom 41-902 Bytom ul. Powstańców Warszawskich 74 dla zadania nr 3 i/lub nr 4; KMP Katowice 40-038 Katowice, ul. Lompy 19 dla zadania nr 5 i/lub nr 6 KPP Kłobuck, 42-100 Kłobuck ul. Bohaterów Bitwy pod Mokrą 5 dla zadania nr 7 i/lub nr 8 KPP Pszczyna 43-200 Pszczyna ul. Bogedaina 18 dla zadania nr 9 i/lub nr 10 KMP Ruda Śląska, 41-709 Ruda Śląska ul. Hallera 9, dla zadania nr 11 i/lub nr 12 KMP Rybniku 44-200 Rybnik Plac Armii Krajowej 5, dla zadania nr 13 i/lub nr 14 KMP Sosnowiec, 41-200 Sosnowiec ul. Józefa Piłsudskiego 2, dla zadania nr 15 i/lub nr 16 KMP Świętochłowice, 41-600 Świętochłowice ul. Wojska Polskiego 16 C, dla zadania nr 17 i/lub nr 18 KPP Zawiercie, 42-400 Zawiercie ul. Kasprowicza 9, dla zadania nr 19 i/lub nr 20 KMP Żory, 44-240 Żory ul. Wodzisławska 3, dla zadania nr 21. KMP Chorzów, 41-503 Chorzów ul. Legnicka 1, dla zadania 22 i/lub 23 Zamawiający będzie weryfikował odległość w ten sam sposób. b) co do którego Wykonawca posiada prawo własności lub inny tytuł prawny, c) który spełnia odpowiednie warunki techniczne tj.: - posiada teren ogrodzony i oświetlony, - posiada nawierzchnię utwardzoną (np. kostka, asfalt, beton,itp. ), - jest całodobowo dozorowany (np. stróż) z całodobowym dostępem i łącznością telefoniczną, - umożliwia przechowywanie uszkodzonych pojazdów w sposób zabezpieczający ich wnętrza przed negatywnymi skutkami oddziaływania opadów atmosferycznych (deszczem, śniegiem, gradem) tj. dysponuje wiatą, halą, garażem w celu zabezpieczenia jednorazowo co najmniej 3 pojazdów o dmc do 3,5 tony (dla zadania nr 1 i/lub 3 i/lub 5, i/lub 7 i/lub 9, i/lub 11, i/lub 13, i/lub 15, i/lub 17, i/lub 19, i/lub 21, i/lub 22 ) - zapewnia co najmniej 10 miejsc parkingowych dla pojazdów o dmc do 3,5 tony (dla zadania nr 1 i/lub 3 i/lub 5, i/lub 7 i/lub 9, i/lub 11, i/lub 13, i/lub 15, i/lub 17, i/lub 19, i/lub 21, i/lub 22 ) i/lub co najmniej 2 miejsca parkingowe dla pojazdów o dmc powyżej 3,5 tony (dla zadania nr 2 i/lub 4 i/lub 6 i/lub 8 i/lub 10 i/lub 12 i/lub 14 i/lub 16 i/lub 18 i/lub 20, i/lub 23 ) zabezpieczonych do celów procesowych i dowodowych, - posiada możliwość zabezpieczenia elementów i części samochodowych w zamykanym pomieszczeniu (np. hala, garaż) o powierzchni 10 m2 (cena wskazana w ofercie będzie dotyczyła całej powierzchni określonej dla danego zadania bez względu na ilość przechowywanych części) lub przechowywania ich na parkingu w sposób zapewniający zabezpieczenie przed czynnikami atmosferycznymi, z wykorzystaniem materiałów nieprzemakalnych. Wówczas Zamawiający żąda aby materiał miał powierzchnię min. 10 m2, a Wykonawca tak zabezpieczył materiał (z zachowaniem należytej staranności w zabezpieczeniu przechowywanych części), aby czynniki zewnętrzne nie mogły spowodować jakichkolwiek uszkodzeń przechowywanych części. Wykonawca zobowiązany jest ułożyć części na tej powierzchni w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego co do jej maksymalnego wykorzystania. Poprzez maksymalne wykorzystanie powierzchni Zamawiający rozumie wykorzystanie maksymalne kubatury pomieszczenia z jednoczesną dbałością niepowodującą uszkodzeń przechowywanych części. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skontrolowania przechowywania części. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający dopuszcza możliwość zabezpieczenia części w ilości, która przekraczałaby powierzchnię przeznaczoną dla danego zadania. O zaistniałej potrzebie Zamawiający poinformuje Wykonawcę w sposób przewidziany w umowie. Wówczas Wykonawcy będzie przysługiwać dodatkowe Wynagrodzenie za każdy dodatkowy 1 m2 powierzchni proporcjonalnie w wysokości 1/10 stawki określonej w formularzu ofertowym dla każdego zadania. 1.1.2. Na potwierdzenie spełniania warunku Zamawiający żąda dołączenia do oferty wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj. szczegółowego opisu parkingu, jego wyposażenia i urządzeń technicznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tym parkingiem sporządzonego wg wzoru załącznika nr 3 do SIWZ. 2. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz, że stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: 3.1 zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 4. Zamawiający w oparciu o art. 26 ust. 2a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga wykazania przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń w formie spełnia, nie spełnia. Wykonawca niespełniający warunków udziału w postępowaniu zostanie wykluczony zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane ceny jednostkowe brutto będą obowiązywały w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie 2. Oświadczenie Wykonawcy, że doba parkowania będzie rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie. 3. Oświadczenie Wykonawcy, czy powierza podwykonawcy/com wykonanie zamówienia. W przypadku powierzenia podwykonawcy/com wykonanie części zamówienia Wykonawca wskaże zakres jaki będzie realizował przy jego/ich udziale złożone na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy lub na odrębnym dokumencie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Ilość miejsc parkingowych - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych ul. J. Lompy 19 40-038 Katowice blok A, parter, sekretariat Zespołu Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2015 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach Zespół Zamówień Publicznych ul. J. Lompy 19 40-038 Katowice blok A, parter, sekretariat Zespołu Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Bielsko-Biała oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Bielsko-Biała oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miejsc parkoingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Bielsko-Biała oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Bielsko-Biała oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Bytom oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Bytom oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Bytom oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Bytom oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie 5 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Katowice oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Katowice oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilośc miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie 6 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Katowice oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 6 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Katowice oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie 7 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Kłobuck oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 7 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Kłobuck oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilośc miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie 8 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Kłobuck oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 8 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Kłobuck oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilośc miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie 9 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Pszczyna oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 9 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Pszczyna oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Olość miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie 10 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Pszczyna oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 10 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Pszczyna oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie 11 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Ruda Śląska oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 11 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Ruda Śląska oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie 12 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Ruda Śląska oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 12 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Ruda Śląska oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta; 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie 13 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Rybnik oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 13 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Rybnik oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilośc miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie 14 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Rybnik oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 14 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Rybnik oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilośc miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie 15 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Sosnowiec oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 15 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Sosnowiec oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilośc miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie 16 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Sosnowiec oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 16 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Sosnowiec oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie 17 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Świętochołowice oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 17 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Świętochłowice oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilośc miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie 18 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Świętochłowice oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 18 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Świętochłowice oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miejsc parkingowy - 10
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie 19 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Zawiercie oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 19 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Zawiercie oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie 20 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Zawiercie oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 20 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KPP Zawiercie oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie 21 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Żory oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 21 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Żory oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilośc miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie 22 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Chorzów oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc do 3,5 t i części pojazdów zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Chorzów oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilośc miejsc parkingowych - 10
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie 23 - parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Chorzów oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Parkowanie i przechowywanie pojazdów o dmc powyżej 3,5 t zabezpieczonych na koszt Policji zleconych przez jednostkę KMP Chorzów oraz inną jednostkę Policji zlecającą wykonanie usługi za pośrednictwem tych jednostek całodobowo w każdy dzień roboczy miesiąca oraz soboty, niedziele i święta. 2. Szacowane ilości dób parkowania dla każdego zadania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż na etapie badania i oceny ofert będzie przeliczał ceny jednostkowe podane w ofertach przez ilości wynikające z załącznika nr 4 celem badania, czy oferta nie przekracza kwoty przeznaczonej na realizacje zadania. 3. Zamawiający wymaga, aby doba parkowania rozpoczynała się od faktycznego przyjęcia pojazdu na parking strzeżony (ustalenie winno być sprecyzowane w godzinach i minutach) i kończyła się po upływie 24 godzin od tego momentu. 4. Zamawiający zostanie obciążony kwotą w wysokości 1/24 stawki dobowej za każdą rozpoczętą godzinę świadczenia danej usługi. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy/com. Na formularzu ofertowym Wykonawca składa oświadczenie wskazując czy będzie realizował zamówienie z udziałem podwykonawcy/ców oraz zakres usługi, jaki będzie realizował przy ich udziale. UWAGA: Maksymalna wartość umowy będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert. Cenę brutto obliczoną wg Rozdz. X SIWZ należy podać w celu wyboru najkorzystniejszej oferty. Rozliczenie będzie następować za zrealizowane usługi wg cen jednostkowych każdej pozycji wskazanych w tabelach załącznika nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.35.11.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Ilość miejsc parkingowych - 10
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA SPRZETU KOMPUTEROWEGO
- Konserwację urządzeń dźwigowych podlegających dopuszczeniom przez UDT oraz ich bieżące naprawy.
- Usługa monitorowania środowiska pracy Zintegrowanego Systemu Informatycznego (ZSI) InfoMedica/AMMS
- KOMPLEKSOWE UTRZYMANIE CZYSTOŚCI BASENÓW: BRYNÓW, BUROWIEC, ZADOLE W MIESIĄCU STYCZNIU 2025r.
- "ŚWIADCZENIE USŁUGI SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI NA TERENIE NIERUCHOMOŚCI POŁOŻONEJ W KATOWICACH PRZY UL. DĄBROWSKIEGO
- Dostawa leków Zad. 1 - Tenekteplaza proszek i rozp. Ds. r-r d/wstrzyk.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KPP STAROGARD GDAŃSKI ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- ŚWIADCZENIE USŁUG USUWANIA POJAZDÓW Z DRÓG W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH POWIATU PIOTRKOWSKIEGO
- usługi polegające na usuwaniu pojazdów z dróg, stref zamieszkania, stref ruchu znajdujących się na terenie Powiatu Białostockiego oraz ich przechowywaniu na parkingu strzeżonym
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KMP GDAŃSK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
więcej: Usługi parkingowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.