Ogłoszenie z dnia 2007-07-03
Szczecin: Wynajęcie, montaż, demontaż sceny i miasteczka namiotowego oraz ich bieżącą obsługę, w ramach imprezy pod nazwą - Szczecin i przyjaciele, która odbędzie się w dniach 04-07 sierpnia 2007 r. w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 111284 - 2007; data zamieszczenia: 03.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Biuro Promocji i Informacji, Pl. Armii Krajowej 1, 70-456 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0 91 4245838, fax 091 4245875.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajęcie, montaż, demontaż sceny i miasteczka namiotowego oraz ich bieżącą obsługę, w ramach imprezy pod nazwą - Szczecin i przyjaciele, która odbędzie się w dniach 04-07 sierpnia 2007 r. w Szczecinie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest wynajęcie, montaż, demontaż sceny i miasteczka namiotowego oraz ich bieżącą obsługę, w ramach imprezy pod nazwą - Szczecin i przyjaciele, która odbędzie się w dniach 04-07 sierpnia 2007 r. w Szczecinie. 2. Zakres zadania obejmuje: 1) wynajem, montaż i demontaż sceny o wymiarach 6m x 9m, zadaszonej, z rampą z oświetleniem scenicznym, nagłośnieniem, z zapewnioną obsługą techniczną sceny i nagłośnienia w trakcie trwania imprezy, udekorowanej (dekoracje morskie - liny, sieci, żagle, obijacze itp. oraz wydruki wielkoformatowe z nazwą imprezy 3m x 6m) 2) wynajem, montaż i demontaż namiotów o wysokim standardzie, z podłogą i fryzem opatrzonym opisem namiotu w pełnej wersji kolorystycznej (full kolor) w , według poniższego zestawienia: a) siedem sztuk o wymiarach 5m x 5m, każda sztuka wyposażona w 2 lady i 3 krzesła b) trzy sztuki o wymiarach 5m x 10m, każda sztuka wyposażona w 2 lady i 3 krzesła c) jedna sztuka o wymiarach 10m x 15m, wyposażona w 8 lad i 16 krzeseł 3) podłączenie energii elektrycznej oraz jej zużycie na scenie i w namiotach, w szczególności: sprzęt, budowę sieci, udostępnienie przyłączy dla wystawców, zapewnienie serwisu bieżącego 4) zapewnienie bieżącego serwisu organizacyjno-porządkowego przed, w trakcie i po imprezie w szczególności: a) sprzątanie namiotów i terenu imprezy w trakcie jej trwania dwa razy dziennie b) zapewnienie i oznaczenie miejsca gromadzenia śmieci c) wywóz śmieci raz dziennie d) uprzątnięcie terenu imprezy po jej zakończeniu, to jest do dnia 08.08.2007 r. 5) ochrona: a) trzy osoby w trakcie montażu i demontażu b) sześć osób w trakcie wprowadzania i wyprowadzania wystawców c) dziewięć osób w trakcie imprezy 6) transport całości sprzętu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe Kod CPV wg słownika 2008: 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 08.08.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) spełniają następujący warunek dodatkowy wykonali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie prace podobne do objętych przedmiotem zamówienia, przy czym: a) jedna praca podobna ma dotyczyć zmontowania i demontażu sceny oraz jej techniczną obsługę w trakcie imprezy, b) druga praca podobna ma dotyczyć zmontowania i demontażu miasteczka namiotowego oraz jego techniczną obsługę w trakcie trwania imprezy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane w ofercie: 1. Dokumenty podstawowe: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt 1,2,3, ustawy, W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. 3) Wykaz wykonanych usług (prac podobnych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie 2. Inne dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 lub w Rozdziale III pkt 1siwz 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.szczecin.pl/showpage?chapter=11760
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Miasta Szczecin Pl. Armii Krajowej 1 70-456 Szczecin, pokój 152, w godzinach: Poniedziałek 9.30 - 16.30 oraz pozostałe dni 8.00 - 15.00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2007 godzina 12:00, miejsce: Urzędzie Miasta Szczecin, Plac Armii Krajowej 1, I p. pokój nr 155..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Analiza możliwości przebudowy toru wodnego w Porcie Darłowo.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
- Świadczenie usług cateringowych w pierwszej połowie 2025 roku dla Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie.
- Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
- Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w lokalach ZARR S.A wraz z utrzymaniem terenu posesji (tereny zielone i utwardzone) w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku
- Świadczenie usług serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie dostępu do obiektów i usług rekreacyjno- sportowych na podstawie imiennych kart/wejściówek abonamentowych dla pracowników Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Wadowicach
- Świadczenie dostępu do korzystania z usług rekreacyjno-sportowych dla pracowników Politechniki Lubelskiej
- Świadczenie usługi zapewnienia dostępu do zróżnicowanych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych w ramach programu sportowo-rekreacyjnego.
- Dostawa kart/abonamentów sportowych dla pracowników Urzędu Patentowego RP
- Świadczenie usług kafeteryjnych - dostęp do obiektów sportowo-rekreacyjnych dla pracowników Ministerstwa Edukacji Narodowej
- DZP.261.37.2024 - świadczenie usługi organizacji sportu i rekreacji dla pracowników Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji i ich rodzin.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.