Ogłoszenie z dnia 2013-06-13
Bydgoszcz: Wykonanie matrycy i dostawy hologramów dla Okręgowego Urzędu Miar w Bydgoszczy
Numer ogłoszenia: 111293 - 2013; data zamieszczenia: 13.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Urząd Miar , ul. Królowej Jadwigi 25, 85-959 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 322-06-06, faks 052 322-04-26.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie matrycy i dostawy hologramów dla Okręgowego Urzędu Miar w Bydgoszczy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Wykonanie matrycy holograficznej w technice hologramu syntetycznego DOVID typu Kine Max lub równoważnej (wraz z przygotowaniem produkcji, opracowaniem grafiki), 2) Dostawa 1 766 570 szt. hologramów o wymiarach 12 mm x 12 mm z indywidualną numeracją i konfekcjonowaniem na taśmie szerokości 85 mm, 3) Dostawa 407 350 szt. hologramów o wymiarach 25 mm x 25 mm z indywidualną numeracją i konfekcjonowaniem na taśmie szerokości 85 mm, 4) Dostawa 7 720 szt. hologramów o wymiarach 10 mm x 25 mm z konfekcjonowaniem na taśmie szerokości 85 mm, 5) Dostawa 5 030 szt. hologramów o wymiarach 10 mm x 10 mm z konfekcjonowaniem na taśmie szerokości 85 mm, 6) Dostawa 4 770 szt. hologramów o wymiarach 25 mm x 25 mm z konfekcjonowaniem na taśmie szerokości 85 mm, Warunki wykonania zamówienia i wymagania techniczne 1) Matryca holograficzna a. Hologram syntetyczny wykonany w technice DOVID typu KINE Max lub równoważnej tj. zawierającej wszystkie nw. elementy: 1. Gęstość optyczna min. 12 000 dpi, 2. Elementy hologramu achromatycznego (białego), 3. Linie giloszowe multikolorowe, 4. Mikro i nanotekst (tekst zostanie przekazany wybranemu Oferentowi) 5. Efekt 2D-3D z ciągiem liter GUM... OUM... b. Zleceniobiorca dokona rejestracji matrycy w IHR na własny koszt. Za produkt równoważny Zamawiający uważa: - produkt mający takie same cechy funkcjonalne, co wskazany w SIWZ konkretny z nazwy lub pochodzenia - produkt którego jakość nie może być gorsza od jakości określonego w specyfikacji produktu, - produkt zawierający wszystkie wymienione elementy: 1. Gęstość optyczna min. 12 000 dpi, 2. Elementy hologramu achromatycznego (białego), 3. Linie giloszowe multikolorowe, 4. Mikro i nanotekst (tekst zostanie przekazany wybranemu Oferentowi), 5. Efekt 2D-3D z ciągiem liter GUM... OUM... 2) Folia a. Materiał hologramu - etykieta poliestrowa, samoniszcząca, srebrna, b. Folia holograficzna powinna być wykonana jako destrukcyjna (tamper ewident) o grubości 36 mikrometra, ulegająca zniszczeniu podczas próby odklejania, zostawiająca ślady po odklejeniu, posiadać właściwości uniemożliwiające jej ponowne założenie na inny przyrząd. c. Folia holograficzna powinna posiadać klej zapewniający trwałe mocowanie naklejek do podłoża: szkła, metalu, tworzyw sztucznych, itp. klej ten powinien być odporny na krótkotrwałe działanie wody oraz benzyn ekstrakcyjnych. d. Folia holograficzna powinna posiadać gwarancje: - trwałość adhezji (przylegania do podłoża) co najmniej 60 miesięcy, - trwałość barw hologramu co najmniej 60 miesięcy, - możliwość nanoszenia druku. e. Minimalny okres przechowywania folii w warunkach pokojowych (temperatura od + 10 oC do + 30oC, wilgotność powietrza od 30% do 80%) nie powinien być krótszy niż 15 miesięcy; 3) Kształt hologramu a. Kwadrat o wymiarze 12 mm x 12 mm b. Kwadrat o wymiarze 25 mm x 25 mm c. Kwadrat o wymiarze 10 mm x 10 mm d. Prostokąt o wymiarze 10 mm x 25 mm 4) Konfekcjonowanie hologramów a. Taśma o maksymalnej szerokości 85 mm, b. Taśma nawinięta na rolkę o średnicy 76,2 mm (3), c. Maksymalna średnica rolki z taśmą nie większa niż 200 mm, d. Orientacja hologramów względem nośnika rolki wg rysunku (załącznik nr 7) e. Rozmieszczenie hologramów na taśmie zgodnie z (załącznikiem nr 7): - 12 mm x 12 mm w rzędach po 5 szt. - 25 mm x 25 mm w rzędach po 3 szt. - 10 mm x 25 mm w rzędach po 3 szt. - 10 mm x 10 mm w rzędach po 6 szt. 5) Numeracja indywidualna wygrawerowana laserowo lub wykonana w technice równoważnej umieszczona na hologramie (numery serii zostaną przekazane wybranemu oferentowi) zgodnie z załączonymi wzorami graficznymi - załącznik nr 8 a. Etykieta 12 mm x 12 mm b. Etykieta 25 mm x 25 mm Zamawiający wymaga przedłożenia w ofercie próbek numeracji indywidualnej wykonanych na hologramie w technice zaoferowanej przez Oferenta zawierającym wszystkie nw. elementy: 1. Gęstość optyczna min. 12 000 dpi, 2. Elementy hologramu achromatycznego (białego), 3. Linie giloszowe multikolorowe, 4. Mikro i nanotekst - dowolnej treści 5. Efekt 2D-3D z ciągiem liter - dowolne znaki w celu weryfikacji zgodności wykonania numeracji z załączonymi wzorami graficznymi, oraz oceny możliwości technicznych wykonania matrycy zgodnie z ww. wymaganiami a. Etykieta 12 mm x 12 mm: - nr: A12345 - 10 szt. - nr: B67890 - 10 szt. b. Etykieta 25 mm x 25 mm: - nr: A12345 - 10 szt. - nr: B67890 - 10 szt. 6) Produkcja hologramów: a. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie posiadał dodatkowe zabezpieczenie przed fałszowaniem i kradzieżą produkcji: - Prowadzenie procesu produkcji na terenie zamkniętego obiektu wyposażonego w system alarmowy lub całodobową ochronę, - Kontrolę wewnętrzną produkcji (strzeżone stanowiska pracy, zabezpieczenie i obieg dokumentacji produkcyjnej, rozliczenie produkcji oraz nadzorowanie niszczenia odpadów), - Ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej, b. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli produkcji w każdym momencie trwania umowy, przez upoważnionych przez siebie Przedstawicieli, c. Dostawy: - Zamawiający wymaga właściwego zabezpieczenia dostawy w czasie przewozu od Wykonawcy do magazyny zamawiającego, - Dostawa odbywać się będzie do Warsztatu Produkcyjnego w Obwodowym Urzędzie Miar w Toruniu, ul. Sułkowskiego 2 na koszt Wykonawcy,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.00.00 - Papiery wartościowe 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożone oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru w załączniku nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda by wykazał, w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy, w tym czasie, że wykonał z należytą starannością - co najmniej dwie usługi podobne rodzajowo do usług objętych przedmiotem zamówienia, z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożone oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru w załączniku nr 1 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełnienie tego warunku Zamawiający uzna złożone oświadczenie, że na dzień składania ofert Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP wg wzoru w załączniku nr 1 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający żąda by wykazał, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena potwierdzająca czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcą do oferty dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca powyższe warunki spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, z zastrzeżeniem postanowień 25 i art. 26 ust. 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ); - pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym - parafowany wzór umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość wykonania hologramów, w tym numeracji indywidualnej - 40
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gum.gov.pl/pl/bip/oum/bydgoszcz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowy Urząd Miar
ul. Królowej Jadwigi 25
85-959 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Okręgowy Urząd Miar ul. Królowej Jadwigi 25 85-959 Bydgoszcz pokój nr 102, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia meblowego i aranżacyjnego typowego w budynku Młyna w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja Młynów Rothera na Wyspie Młyńskiej w Bydgoszczy" - Etap 1B
- SZPiFP-137-24 Dostawa środków czystości
- Świadczenie usług w zakresie sukcesywnego odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
- "Świadczenie usług opiekuńczych na terenie Bydgoszczy".
- DOSTAWA AUTOMATYCZNEJ MYJNI DEZYNFEKTOR DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW GIĘTKICH Z KONEKTORAMI PRZYŁĄCZENIOWYMI DO ENDOSKOPÓW FUNKCJONUJĄCYCH W SZPITALU
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów poligraficznych i wystawienniczych dla WFOŚiGW w Katowicach w 2025 roku.
- Wykonanie i sukcesywne dostawy materiałów promujących z nadrukiem
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa drzewa genealogicznego oraz tuby - elementy książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Usługi poligraficzne - Druk i dostawa książki - K.Hejke Wspomnienia o ojcu
- Druk i dostawa książki naukowej i dwóch zeszytów czasopism naukowych
- Usługi drukowania i dostawy druków w roku 2025
więcej: Papiery wartościowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.