Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-14
Chorzów: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (4)
Numer ogłoszenia: 111299 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii im. dr E. Hankego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3490000, 032 3490145, faks 032 2415529.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.chcpio.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (4).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (4). 15 pakietów.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.17.20.00 - Urządzenia do anestezji i resuscytacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.02.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki podmiotowe określone w art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004 z późn. zm. (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z 09.02.2004) tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. wykonali, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartości brutto nie niższej niż: w pakiecie 1 - 165 zł, w pakiecie 2 - 8.750 zł, w pakiecie 3 - 750 zł, w pakiecie 4 - 19.400 zł, w pakiecie 5 - 2.900 zł, w pakiecie 6 - 2.500 zł, w pakiecie 7 - 7.700 zł, w pakiecie 8 - 2.400 zł, w pakiecie 9 - 720 zł, w pakiecie 10 - 980 zł, w pakiecie 11 - 2.330 zł, w pakiecie 12 - 30.300 zł, w pakiecie 13 - 6.610 zł, w pakiecie 14 - 4.050 zł, w pakiecie 15 - 8.200 zł c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 150.000 zł. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dn. 29.01.2004 z późn. zm. (Dz.U. Nr 19 poz. 177 z 09.02.2004). Spełnienie wymogów zostanie przez Zamawiającego zweryfikowane na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentów na zasadzie -spełnia/nie spełnia-..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca powinien dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) Oświadczenie zgodne z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzedzającym zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. c) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 1 dostawę sprzętu medycznego jednorazowego użytku o wartości brutto nie niższej niż: w pakiecie 1 - 165 zł, w pakiecie 2 - 8.750 zł, w pakiecie 3 - 750 zł, w pakiecie 4 - 19.400 zł, w pakiecie 5 - 2.900 zł, w pakiecie 6 - 2.500 zł, w pakiecie 7 - 7.700 zł, w pakiecie 8 - 2.400 zł, w pakiecie 9 - 720 zł, w pakiecie 10 - 980 zł, w pakiecie 11 - 2.330 zł, w pakiecie 12 - 30.300 zł, w pakiecie 13 - 6.610 zł, w pakiecie 14 - 4.050 zł, w pakiecie 15 - 8.200 zł , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. d) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń - dostarczyć w sytuacji, gdy Wykonawca będzie dysponował potencjałem technicznym udostępnionym od innych podmiotów e) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - dostarczyć w sytuacji, gdy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia od innych podmiotów f) Aktualną na dzień składania ofert polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 150.000 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.chcpio.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.przetargi.chcpio.pl lub ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, Dział Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2009 godzina 12:00, miejsce: Chorzowskie Centrum Pediatrii i Onkologii, ul. Truchana 7, 41-500 Chorzów, Sekretariat Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oznaczenie sprawy: PNU/28/2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Skala do pomiaru płynu mózgowo-rdzeniowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skala do pomiaru płynu mózgowo-rdzeniowego. 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Anestezjologiczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Anestezjologiczny. 16 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Igły punkcyjne (2).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły punkcyjne (2). 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Drobny sprzęt medyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt medyczny. 45 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Drobny sprzęt okulistyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Drobny sprzęt okulistyczny. 7 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sterylne pokrowce ochronne (1).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylne pokrowce ochronne (1). 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zestawy ochronne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy ochronne. 5 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Specjalistyczne zestawy do przetoczeń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Specjalistyczne zestawy do przetoczeń. 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Linie do inwazyjnego pomiaru krwi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Linie do inwazyjnego pomiaru krwi. 2 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wkładki uszne do otoemisji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wkładki uszne do otoemisji. 3 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Akcesoria do osteosyntezy.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do osteosyntezy. 37 pozycji asortymentowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zestawy do przetoczeń do pompy TERUMO (1).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do przetoczeń do pompy TERUMO (1). 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestawy do przetoczeń do pompy TERUMO (2).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do przetoczeń do pompy TERUMO (2). 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Igły punkcyjne (3).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igły punkcyjne (3). 3 pozycje asortymentowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zestawy do przetoczeń płynów infuzyjnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do przetoczeń płynów infuzyjnych. 1 pozycja asortymentowa.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.10.00-0, 33.15.70.00-5, 33.16.22.00-5, 33.17.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
- Dostawy mięsa wołowego i wątroby wołowej w roku 2025
- Dostawy siana łąkowego, siana z lucerny , słomy jęczmiennej i kiszonki z lucerny w roku 2025
- Dostawy ryb mrożonych w roku 2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - kominy - paczka nr 2
- Dostawy granulatów i pasz specjalistycznych w roku 2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- EZ/253/2024/UG Zakup i dostawa respiratorów dla potrzeb Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZOZ w Parczewie w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.