Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-05-18
Olsztyn: dostawa i montaż wyposażenia technologicznego remontowanego schroniska dla zwierząt w Olsztynie przy ul. Turystycznej 2
Numer ogłoszenia: 111305 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn , pl. Jana Pawła II 1, 10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 5273111 wew. , 325, faks (089) 5349375.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż wyposażenia technologicznego remontowanego schroniska dla zwierząt w Olsztynie przy ul. Turystycznej 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: dostawa i montaż wyposażenia technologicznego remontowanego schroniska dla zwierząt w Olsztynie przy ul. Turystycznej 2. 2.Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w SIWZ oraz za pomocą części graficznej przedstawiono gdzie dany sprzęt ma być zamontowany, opracowanej przez firmę Agata Szczepańska Architektura, 10-208 Olsztyn, ul. Radiowa 30_1..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 33.19.20.00-2, 39.14.13.00-5, 39.71.11.30-9, 39.71.32.10-8, 33.10.00.00-1, 39.22.00.00-0, 39.70.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.07.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Część I - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł), Część II - nie dotyczy, Część III - 2 000,00 zł (dwa tysiące zł), Część IV - 1 000,00 zł (jeden tysiąc zł),
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - pełnomocnictwo (a)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących istotnych zmian w zawartej umowie w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, określając jednocześnie warunki ich wprowadzenia: dopuszcza się zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku: a)przedłużenia umowy na roboty budowlane trwające na obiekcie, b)wstrzymania robót budowlanych na obiekcie przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy Stron umowy, c)innych niezależnych przyczyn, powstałych nie z winy Wykonawcy lub Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Olsztyna - Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402, 10-101 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Olsztyna - Wydział Zamówień Publicznych, Pl. Jana Pawła II 1, pok. 402, 10-101 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. 2. Podstawą obliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna wycena oraz oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja. 3. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy Pzp., tj. odwołanie i skarga do Sądu. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1)opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2)wykluczenia odwołującego Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)odrzucenie oferty odwołującego Wykonawcy. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu w terminie określonym w art. 182 ustawy Pzp. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wskazanie niniejsze nastąpi w oświadczeniu Wykonawcy znajdującym się w formularzu ofertowym 5.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny (ceny całkowitej podanej w ofercie). 6. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 05.06.2012 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna). 7. Znak sprawy: ZP.271.52.2012.d60.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: meble indywidualne, sprzęt AGD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego remontowanego schroniska dla zwierząt w Olsztynie przy ul. Turystycznej 2.Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w SIWZ oraz za pomocą części graficznej przedstawiono gdzie dany sprzęt ma być zamontowany, opracowanej przez firmę Agata Szczepańska Architektura, 10-208 Olsztyn, ul. Radiowa 30_1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.13.00-5, 39.71.32.10-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyposażenie BHP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego remontowanego schroniska dla zwierząt w Olsztynie przy ul. Turystycznej 2. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w SIWZ oraz za pomocą części graficznej przedstawiono gdzie dany sprzęt ma być zamontowany, opracowanej przez firmę Agata Szczepańska Architektura, 10-208 Olsztyn, ul. Radiowa 30_1.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.11.00-3, 39.14.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: sprzęt kuchenny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego remontowanego schroniska dla zwierząt w Olsztynie przy ul. Turystycznej 2. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w SIWZ oraz za pomocą części graficznej przedstawiono gdzie dany sprzęt ma być zamontowany, opracowanej przez firmę Agata Szczepańska Architektura, 10-208 Olsztyn, ul. Radiowa 30_1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.00.00-0, 39.70.00.00-9, 39.14.13.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: sprzęt medyczny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego remontowanego schroniska dla zwierząt w Olsztynie przy ul. Turystycznej 2. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w ww częściach oraz za pomocą części graficznej przedstawiono gdzie dany sprzęt ma być zamontowany, opracowanej przez firmę Agata Szczepańska Architektura, 10-208 Olsztyn, ul. Radiowa 30_1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.19.20.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.07.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Mistrzostwa o Puchar MON w walce w bliskim kontakcie - Finał
- Zabezpieczenie ceglanych elementów w obrębie dachu budynku przy ul. Wyzwolenia 30 w Olsztynie
- Sprzedaż wraz z dostawą sprzętu multimedialnego dla jednostek UWM w Olsztynie
- Zakup wyposażenia z dostawą i montażem do kuchni w Zespole Szkół Ekonomicznych w Olsztynie.
- Przebudowa przepustów w ciągu dróg wojewódzkich z podziałem na 3 części.
- Dostawa modułów optycznych, patchcordów światłowodowych oraz komponentów do urządzeń Alcatel - Lucent
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- Kompleksowe wykonanie, dostarczenie oraz montaż mebli wolnostojących oraz stałej zabudowy meblowej ściennej na potrzeby kasy i sklepiku NCK
- Zakup wyposażenia do budynku żłobka w Wodyniach w ramach realizacji inwestycji: "Budowa budynku żłobka wraz z niezbędną infrastrukturą na dz. nr ewid. 824 w miejscowości Wodynie"
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej-02 do Zespołu Szkół Zawodowych w Przeworsku-4
- Dostawa i montaż wyrobu medycznego - instalacji gazów medycznych
- Dostawa systemów do procedur hemodynamicznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.