Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-15
Trzebnica: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i testów alergologicznych oraz dzierżawa aparatu medycznego do laboratorium
Numer ogłoszenia: 11131 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej , ul. Prusicka 53/55, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 071 3120920, faks 071 3121498.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-trzebnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, materiałów zużywalnych i testów alergologicznych oraz dzierżawa aparatu medycznego do laboratorium.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów: Cobas b 121 oraz Integra 400 Plus i do bezpłatnie użyczonych analizatorów parametrów krytycznych jako back up`y; dzierżawa analizatora immunologicznego wraz z dostawą odczynników i materiałów zużywalnych do dzierżawionego analizatora oraz do bezpłatnie użyczonego analizatora jako back up; dostawa testów alergologicznych wraz z bezpłatnym użyczeniem skanera do pasków testowych, przez okres 4 m-cy od dnia podpisania umowy, wg potrzeb Szpitala. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze cenowe oraz Załączniki A, B i C do Formularzy cenowych. 2. Oferowane produkty posiadają wpisy do odpowiednich rejestrów lub deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowane w placówkach służby zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz 896 ze zm) i posiadają stosowne certyfikaty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 ust 1 prawa zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych. 2. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Wypełnione formularze cenowe - załącznik nr 2 do SIWZ 3) Podpisane Załączniki A i/lub B do formularzy cenowych w przypadku składania oferty na zadanie 1 i/lub 2. 4) Wypełniony i podpisany załącznik C do formularza cenowego, w przypadku składania oferty na zadanie 3. 5) Oświadczenie art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ 6) Oświadczenie, że oferowane produkty posiadają wpisy do odpowiednich rejestrów lub deklaracje zgodności lub inne dokumenty wymagane przez polskie prawo na podstawie których mogą być wprowadzone do obrotu i stosowane w placówkach służby zdrowia zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz 896 ze zm) i posiadają stosowne certyfikaty. 7) koncesję, zezwolenie lub licencję; 8) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust, 1 pkt ustawy; 9) Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 8) Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby wymienione w w/w dokumentach. 10) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - minimum 5 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - wg załącznika nr 4 do SIWZ; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej składa dokumenty wymienione w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wymagane powyżej dokumenty, są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-trzebnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej
ul. Prusicka 53 /55
55-100 Trzebnica.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej ul. Prusicka 53 /55 55-100 Trzebnica w Sekretariacie Dyrektora.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1. Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora Cobas b 121 oraz do bezpłatnie użyczonego aparatu jako back up..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora Cobas b 121 oraz do bezpłatnie użyczonego aparatu jako back up. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze cenowe oraz Załączniki A, B i C do Formularzy cenowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2. Odczynniki i materiały zużywalne do analizatora parametrów biochemicznych Integra 400 oraz do bezpłatnie użyczonego aparatu jako back up..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do analizatora parametrów biochemicznych Integra 400 oraz do bezpłatnie użyczonego aparatu jako back up. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze cenowe oraz Załączniki A, B i C do Formularzy cenowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3. Dzierżawa analizatora immunologicznego, dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do dzierżawionego analizatora oraz do bezpłatnie użyczonego aparatu jako back up dla co najmniej markerów zawału mięśnia sercowego ( troponiny). Dzierżawa Laboratoryjnego Systemu Informatycznego..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dzierżawa analizatora immunologicznego, dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do dzierżawionego analizatora oraz do bezpłatnie użyczonego aparatu jako back up dla co najmniej markerów zawału mięśnia sercowego ( troponiny). Dzierżawa Laboratoryjnego Systemu Informatycznego. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze cenowe oraz Załączniki A, B i C do Formularzy cenowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.10.00.00-1, 48.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4. Testy alergologiczne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa testów alergologicznych. Szczegółowy opis stanowi zał. nr 2 do SIWZ - Formularze cenowe oraz Załączniki A, B i C do Formularzy cenowych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Trzebnica (polegająca na wymianie opraw na ledowe)
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Gminnego Centrum Sportu TRZEBNICA - ZDRÓJ sp. z o.o.
- ,,Remont pobocza gruntowego - droga powiatowa nr 1319D" z podziałem na dwa zadania.
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
- Zakup licencji na oprogramowanie do wirtualizacji VMware na 3 hosty
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.