Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-20
Dębe Wielkie: Modernizacja budynku gimnazjum w miejscowości Dębe Wielkie
Numer ogłoszenia: 111328 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Dębe Wielkie , ul. Strażacka 3, 05-311 Dębe Wielkie, woj. mazowieckie, tel. 025 7564700, faks 025 7564734.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.debewielkie
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku gimnazjum w miejscowości Dębe Wielkie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku gimnazjum w miejscowości Dębe Wielkie.Zakres rzeczowy:Szczegółowy zakres wykonania określa: Projekt budowlany (tj. Dokumentacja inwentaryzacyjno projektowa budynku gimnazjum położonego na działce o nr ewid. 992 na 2 w miejscowości Dębe Wielkie, gmina Dębe Wielkie) opracowany przez BATRO Barbara Trojanowska architekt, z siedzibą Stojadła ul. Mińska 38B, 05-300 Mińsk Mazowiecki; Przedmiar robót pomocniczo do wyceny wartości robót; Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. UWAGA: Projekt budowlany (tj. Dokumentacja inwentaryzacyjno projektowa budynku gimnazjum położonego na działce o nr ewid. 992 na 2 w miejscowości Dębe Wielkie, gmina Dębe Wielkie) obejmuje szerszy zakres niż zostało to ujęte w niniejszym postępowaniu przetargowym, dlatego też dla właściwego przygotowania oferty należy wziąć pod uwagę zakres opisany poniżej, a także w oparciu o przedmiar robót o którym mowa w Rozdziale nr IV SIWZ. Przedmiot niniejszego postępowania przetargowego obejmuje wykonanie robót w budynku gimnazjum położonego na działce o nr ewid. 992 na 2 w miejscowości Dębe Wielkie, gmina Dębe Wielkie wskazanych w projekcie budowlanym (tj. Dokumentacji inwentaryzacyjno projektowej budynku gimnazjum) w następującym zakresie: likwidację pęknięć i zarysowań; montaż okien i drzwi na klatkach schodowych wraz z robotami towarzyszącymi; wydzielenie łazienki dla osób niepełnosprawnych i remont łazienki na piętrze; wykonanie prac w pomieszczenie gospodarczym w piwnicy; wymianę drzwi wewnętrznych i zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi; odtworzenie, oczyszczenie i wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych; wykonanie instalacji oddymiania 2 klatek schodowych; uzupełnienie oświetlenia ewakuacyjnego; dostawa i montaż kurtyny powietrznej;wykonanie robót branży sanitarnej; dostawa schodołazu. Likwidacja pęknięć i zarysowań. Roboty związane z naprawą pęknięć i zarysowań należy prowadzić zgodnie z ekspertyzą techniczną opracowaną przez p. Bogusława Kowalczyka stanowiącą integralna część opracowania projektowego.Na każdym etapie prowadzonych robót, a przede wszystkim: po odkuciu tynków w miejscach zarysowań; po zamocowaniu zbrojenia; należy uzyskać akceptację Inspektora Nadzoru dla kontynuowania prac. Montaż okien i drzwi na klatkach schodowych wraz z robotami towarzyszącymi. Roboty związane z montażem okien i drzwi na klatkach schodowych: wykucie istniejących okien i drzwi do wymiany lub do przeniesienia; demontaż ścianek i poszerzenie otworów do wymaganych nowymi wymiarami stolarki we fragmentach wskazanych w projekcie budowlanym; zamurowanie fragmentów ścian w związku ze zmianą wymiarów stolarki; zamontowanie okien i drzwi o odporności ogniowej wg projektu budowlanego, do montażu wykorzystać kotwy stalowe i uszczelnić pianą o właściwościach ppoż.; naprawa posadzek po zdemontowanych ścianach, wykuciach i poszerzeniach otworów; uzupełnić obróbki tynkarskie na zewnątrz i wewnątrz po wymianie okien i drzwi; wymienić parapety zewnętrzne i wewnętrzne; przetrzeć pozostałe tynki ścian, stropów i biegów klatek schodowych, a następnie pomalować w kolorze uzgodnionym z Inwestorem.Wydzielenie łazienki dla osób niepełnosprawnych i remont łazienki na piętrze: demontaż istniejących elementów sanitarnych elementy do ponownego wykorzystania; wykucie i demontaż wskazanych drzwi; demontaż ścianek i poszerzenie otworów do wymaganych nowymi wymiarami stolarki we fragmentach wskazanych w projekcie budowlanym; wykonanie nowego nadproża nad drzwiami wejściowymi wg projektu konstrukcyjnego; uzupełnić obróbki tynkarskie na zewnątrz i wewnątrz po wymianie okien i drzwi; naprawa posadzek po zdemontowanych ścianach, wykuciach i poszerzeniach otworów; wykonanie elementów ścianek gk poprzez wydzielenie pomieszczenia łazienki dla osób niepełnosprawnych, wykonanie nowych ścianek w pomieszczeniu łazienki chłopców i na piętrze jako wypełnienie ścianki użyć mat z wełny mineralnej gr. 10 cm, płyty gk wodoodporne zielone gr. 12,5 mm mocowane obustronnie, na połączeniach z posadzką, sufitem i ścianami zastosować taśmy dylatacyjne, otwory w drzwiach gk wykonać za pomocą profili drzwiowych); wykonanie glazury na zaprawie klejowej do wysokości 2,0 metrów w łazience dla osób niepełnosprawnych i pasa szerokości 60 cm na ścianie w łazience dla chłopców w miejscu montażu umywalek, po uprzednim zagruntowaniu ścian folią w płynie; wykonanie posadzki z płytek gres antypoślizgowych na zaprawie klejowej w łazienkach po uprzednim zagruntowaniu posadzki folią w płynie; obsadzenie nowych drzwi wg PT;w łazience dla osób niepełnosprawnych zamontować uchwyty dla ON (stały i uchylny); wyrównanie nierówności pozostałych ścian łazienek i pomalowanie w kolorze uzgodnionym z Inwestorem. Roboty w pomieszczeniu gospodarczym: wykucie istniejących drzwi do wymiany lub do przeniesienia;uzupełnić obróbki tynkarskie na zewnątrz i wewnątrz po wymianie drzwi;wydzielenie pomieszczenia za pomocą ścianki gk (jako wypełnienie ścianki użyć mat z wełny mineralnej gr. 10 cm, płyty gk wodoodporne zielone gr. 12,5 mm mocowane obustronnie, na połączeniach z posadzką, sufitem i ścianami zastosować taśmy dylatacyjne, otwory w drzwiach gk wykonać za pomocą profili drzwiowych); montaż drzwi typu harmonijkowego; naprawa posadzek i tynków po robotach instalacyjnych; wyrównanie nierówności pozostałych ścian i pomalowanie w kolorze uzgodnionym z Inwestorem. Wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych wraz z robotami towarzyszącymi: wykucie istniejących drzwi do wymiany lub do przeniesienia; demontaż ścianek i poszerzenie otworów do wymaganych nowymi wymiarami stolarki we fragmentach wskazanych w projekcie budowlanym; zamurowanie fragmentów ścian w związku ze zmianą wymiarów stolarki; wykonanie nadproży wg projektu konstrukcyjnego; zamontowanie drzwi o odporności ogniowej wg projektu budowlanego, do montażu wykorzystać kotwy stalowe i uszczelnić pianą o właściwościach ppoż.; zamontowanie drzwi wewnętrznych drewnopochodnych oraz zewnętrznych aluminiowych wg charakterystyki zawartej w PT; naprawa posadzek po zdemontowanych ścianach, wykuciach i poszerzeniach otworów; uzupełnić obróbki tynkarskie po wymianie drzwi; pomalować fragmenty ścian bezpośrednio sąsiadujące z wymienianymi drzwiami w kolorze uzgodnionym z Inwestorem. Odtworzenie, oczyszczenie i wykonanie nowych kanałów wentylacyjnych, dokonać przeglądu istniejących kominów wentylacyjnych; sprawdzić drożność przewodów, w przypadku stwierdzenia jej braku kominy oczyści (odgruzować);w miejscu demontowanych hydrantów odtworzyć przebieg kominów; w miejscach wskazanych w projekcie wykonać przebicia i fragmenty nowych kominów;wyloty w ścianach zakończyć kratkami wentylacyjnymi; po wykonaniu wszystkich prac dokonać odbioru kominów przez uprawnionego mistrza kominiarskiego, protokół załączyć do dokumentacji powykonawczej. Wykonanie instalacji oddymiania klatek schodowych instalacje oddymiania klatek schodowych wykonać jako podtynkowe w bruzdach przewodami wg projektu instalacji elektrycznej;wszystkie urządzenia wchodzące w skład ww instalacji (przede wszystkim centralki, czujki, przyciski, klapa, okno) muszą pochodzić od jednego producenta i posiadać wszystkie niezbędne certyfikaty wymagane przepisami;po zakończeniu wszystkich prac przeprowadzić w obecności Inspektora Nadzoru i Inwestora sprawdzenie działania obydwu systemów i spisać odpowiedni protokół pokontrolny (charakterystyka elementów systemu wg projektu technicznego branży elektrycznej). Uzupełnienie oświetlenia ewakuacyjnego doprowadzić podtynkowo przewody elektryczne w miejsce montażu opraw ewakuacyjnych;zamontować oprawy natynkowe; po zakończeniu wszystkich prac przeprowadzić w obecności Inspektora Nadzoru i Inwestora przeprowadzić testy działania w przypadku zaniku napięcia; przedstawić protokoły z pomiarami wykonane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia wraz z metryką urządzeń pomiarowych i dołączyć do dokumentacji powykonawczej (charakterystyka przewodów i opraw wg projektu technicznego branży elektrycznej).Dostawa i montaż kurtyny powietrznej doprowadzić podtynkowo przewód zasilający;zamontować nad drzwiami głównymi kurtynę powietrzną o długości 140 cm kurtyna musi posiadać min. 36 miesięczną gwarancję producenta.Wykonanie robót sanitarnych szczegółowy zakres prac został przedstawiony w projekcie technicznym branży sanitarnej;elementy białego montażu (umywalki, baterie, WC) demontować ostrożnie do ponownego montażu w miejscach wskazanych w PT; ostateczne miejsce montażu osprzętu nowego w pomieszczeniu gospodarczym i kotłowni uzgodnić z Inwestorem po przystąpieniu do robót; po wymianie hydrantów przeprowadzić próby działania nowych urządzeń protokoły z pomiarami wykonane przez osoby posiadające stosowne uprawnienia wraz z metryką urządzeń pomiarowych dołączyć do dokumentacji powykonawczej. (charakterystyka montowanych elementów wg projektu technicznego branży sanitarnej) Dostawa schodołazu dostarczyć schodołaz typu LIFTKAR UNI lub równoważny o nie gorszej charakterystyce urządzenie musi posiadać min. 36 miesięczną gwarancję producenta..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego do zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67. ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy pzp w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca będzie dysponował Kierownikami budowy, uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi odpowiednio w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w specjalności sanitarnej i w specjalności elektrycznej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, kosztorys ofertowy,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: Zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; Zmian korzystnych dla Zamawiającego (np. z powodu możliwości uzyskania dodatkowych środków pozabudżetowych), których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; Przesunięcia terminu wykonania przedmiotu umowy ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, o ile nie jest możliwe równoległe wykonywanie robót; Dopuszczalnej prawem zmiany stron umowy lub oznaczenia stron umowy; Zmiany wynagrodzenia w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT); Zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa. Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany ustaleń zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie: terminu zakończenia realizacji robót na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie wynika z winy Wykonawcy oraz których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty; zmiany kierownika budowy oraz kierowników robót na innego spełniającego wymagania określone w niniejszej SIWZ - w uzasadnionym przypadku; innych istotnych zmian wynikających ze zmiany przepisów prawa, jeżeli będą miały wpływ na przedmiot zamówienia. Strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności ,o których mowa wyżej. Wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie. Zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.debewielkie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dębe Wielkie
ul. Strażacka 3
05-311 Dębe Wielkie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Dębe Wielkie ul. Strażacka 3 05-311 Dębe Wielkie pokój 34 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DĘBE WIELKIE
- "Dostawa oleju napędowego dla Urzędu Gminy i Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Dębe Wielkie"
- Dostawa oleju opałowego na terenie gminy Dębe Wielkie w 2025 roku.
więcej: przetargi DĘBE WIELKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.