eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LubniewiceUtrzymanie dróg leśnych i trzech miejsc postoju pojazdów na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2017 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-24

Ogłoszenie nr 111331 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.

Lubniewice: Utrzymanie dróg leśnych i trzech miejsc postoju pojazdów na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 538979-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubniewice, krajowy numer identyfikacyjny 21004416000000, ul. ul. Jana Pawła II 34, 69210 Lubniewice, państwo Polska, woj. lubuskie, tel. 957 558 400, faks 957 557 044, e-mail lubniewice@szczecin.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubniewice.szczecin.lasy.gov.pl ; http://przetargi.propublico.pl/n1032

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: PGL Lasy Państwowe Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie dróg leśnych i trzech miejsc postoju pojazdów na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

S.270.3.4.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg leśnych i trzech miejsc postoju pojazdów na terenie Nadleśnictwa Lubniewice. W ramach robót utrzymaniowych dotyczących dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice przewidziano wykonanie poniższych robót: -koryto pod wzmocnienie nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem o szer. 3,70m [m2]pod warstwę konstrukcyjną z gruzu betonowego -podbudowa z gruzu betonowego 0/63 mm gr. warstwy 20 cm i szer. 3,5 m [m2] wraz z zaklinowaniem pospółką o gr. warstwy 1-2 cm. -wykonanie poboczy - formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu nasypowego o U>3 o szerokości 75 cm, 0,9 m3 na mb, [m3]; -punkty odwodnieniowe - doły chłonne [sztuki] o wymiarach 2x2x1 m wraz z wyprofilowaniem skarp i utylizacją nadmiaru gruntu W ramach robót utrzymaniowych dotyczących miejsc postojowych pojazdów na terenie Nadleśnictwa Lubniewice przewidziano wykonanie poniższych robót: -wybranie gruntu rodzimego pod wzmocnienie nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem o wymiarach przedstawionych na dołączonych do SIWZ rysunkach [m2] pod warstwę konstrukcyjną z gruzu betonowego -podbudowa z gruzu betonowego 0/63 mm gr. warstwy 20 cm [m2] wraz z zaklinowaniem pospółką o gr. warstwy 1-2 cm. Zakres robót wraz z wyszczególnieniem prac związanych z utrzymaniem i konserwacją dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice przedstawiony jest w tabelarycznym zestawieniu zbiorczym odcinków załączonym do SIWZ (Zał. nr 9a). Odcinki dróg wymagających naprawy zostały wytypowane przez właściwego terytorialnie Leśniczego i potwierdzone przez Nadleśniczego. Miejsca postojowe pojazdów zostały wytypowane przez osobę odpowiedzialną za ich utrzymanie i potwierdzone przez Nadleśniczego. Przybliżoną lokalizację odcinków dróg oraz miejsc postojowych pojazdów zaznaczono na poglądowych mapkach sytuacyjnych załączonych do SIWZ. Zakres robót wraz z wyszczególnieniem poszczególnych prac związanych z utrzymaniem dróg leśnych i miejsc postojowych pojazdów na terenie Nadleśnictwa Lubniewice przedstawiony jest w następujących załącznikach: - Zał. nr 8 Szkice poglądowe od nr 1 do nr 7 i przekrój normalny drogi; - Zał. nr 9 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), - Zał. nr 9a Tabelaryczne zestawienie zbiorcze odcinków dróg i miejsc postoju pojazdów. Druk kosztorysu ofertowego jest dokumentem pomocniczym, mającym na celu oszacowanie wartości oferty, natomiast rozliczenie robót odbędzie się na podstawie kosztorysu powykonawczego, opartego na obmiarze wykonanych robót . Jednostką rozliczeniową będzie m^2, m^3 i szt. wykonanych robót budowlanych i usług. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na własny koszt ewentualnych prac: - usunięcie wszelkiej roślinności i karp wraz z ich wywiezieniem we wskazane miejsce. Pozyskanie i zrywka drewna (grubizny) pozostaje w gestii Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233142-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie było prowadzone zgodnie z zasadami przewidzianymi dla tzw. "procedury odwróconej", o której mowa w art. 24aa ust. 1 i 2 PZP. Stosownie do przywołanych przepisów Zamawiający najpierw dokonał oceny ofert, a następnie zbadał, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT700231.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Zakład Instalacji Sanitarnych i C.O. Wykonywanie Robót Ziemnych Radosław Kotuła, anita1000@tlen.pl, ul. Skwierzyńska 24, 69-210, Lubniewice, kraj/woj. lubuskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 333864.80
Oferta z najniższą ceną/kosztem 333864.80
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 333864.80
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Wykonawca nie przewidział w ofercie udziału podwykonawców w realizacji zamówienia.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.