To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-24
Ogłoszenie nr 111356 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.
Zgierz: DOKOŃCZENIE PRAC REMONTOWO - KONSERWATORSKICH WEWNĄTRZ WIEŻY KOŚCIOŁA W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ " WYKONANIE PRAC REMONTOWO - KONSERWATORSKICH WIEŻY KOŚCIOŁA FARNEGO pw. św. KATARZYNY ALEKSANDRYJSKIEJ W ZGIERZU WRAZ Z PRZYSTOSOWANIEM KONDYGNACJI POZIOMU BALKONÓW DLA POTRZEB PLATFORMY WIDOKOWEJ"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 534513-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka pw. św. Katarzyny, krajowy numer identyfikacyjny
4002645100000, ul.
plac Jana Pawła II
42687,
95100
Zgierz, państwo
Polska, woj.
łódzkie, tel.
42 716 33 18, faks
, e-mail
swietakatarzyna@gmail.com
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: parafia rzymskokatolicka
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOKOŃCZENIE PRAC REMONTOWO - KONSERWATORSKICH WEWNĄTRZ WIEŻY KOŚCIOŁA W RAMACH ZADANIA POD NAZWĄ " WYKONANIE PRAC REMONTOWO - KONSERWATORSKICH WIEŻY KOŚCIOŁA FARNEGO pw. św. KATARZYNY ALEKSANDRYJSKIEJ W ZGIERZU WRAZ Z PRZYSTOSOWANIEM KONDYGNACJI POZIOMU BALKONÓW DLA POTRZEB PLATFORMY WIDOKOWEJ" OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PRzK.1.PN.207
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są prace remontowo-konserwatorskie wewnątrz wieży kościoła w ramach realizowanego zadania pod nazwą "Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich wieży Kościoła Farnego p.w. św. Katarzyny Aleksandryjskiej w Zgierzu, wraz z przystosowaniem kondygnacji poziomu balkonów dla potrzeb platformy widokowej", zgodnie z projektem budowlanym i decyzją Nr 641/2011 z dn. 16.05.2011 r. pozwolenia na budowę, sprostowaną postanowieniem Nr 178/2013 Starosty Zgierskiego z dnia 10 kwietnia 2013 r (zał. Nr 1), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. Nr 2) oraz aktualnie obowiązującymi przepisami. Przedmiar robót, stanowiący załącznik Nr 3, należy traktować jako materiał pomocniczy, niebędący podstawą opisu przedmiotu zamówienia i obliczenia ceny ryczałtowej oferty. Zakres robót remontowo-konserwatorskich obejmuje następujące prace: I. Roboty budowlane: 1. Czyszczenie, mycie, naprawy ścian wieży i ościeży okien od poz.+/-29.65 do poz.+/-38.89 (spód stropu drewnianego). 2. Tynkowanie ścian wieży (od srodka) od poz.+/-18.86 do poz.+28.50 (drobne naprawy, przebicia, obrobienie otworów). 3. Wymiana stropu drewnianego na poz.+/-38.89, nowa drabina na dach. 4. Przeniesienie pomostów stalowych z poz.+/-30.71 na poz.+/-33.27; z poz.+/-33.16 na poz.+/-33.42; dopasowanie drabin, remont powłok malarskich. 5. Wymiana żaluzji w oknach wieży, montaż siatek przeciw ptakom. 6. Montaż drzwi widokowych na poziomie +/-29.65; wykonanie balustrad w otworach okiennych od strony dachu kościoła. 7. Montaż drzwi przeszklonych EI30 na poziomie +/-21.16 (drzwi widokowe na dach nad nawą główną). 8. Naprawa i malowanie stalowej konstrukcji iglicy wieży. 9. Kratki w oknach na poziomie +/-21.16 10. Obudowy przewodów, uporządkowanie przewodów. II. Roboty elektryczne: 1. Wykonanie rozdzielnicy TR. 2. Wykonanie tablicy obwodowej TE. 3. Wykonanie WLZ. 4. Wykonanie instalacji odbiorczych: - oświetlenia podstawowego - oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego - gniazd wtyczkowych - zasilania urządzeń - ochrony od przepięć - ochrony od porażeń - demontaż istniejącej instalacji III. Roboty wykończeniowe: 1) oczyszczenie i naprawa uszkodzonych miejsc; 2) wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki, uporządkowanie terenu budowy. 3) oczyszczenie stropów, pomostów i całego wnętrza wieży (w tym z ptasich odchodów). B/ Szczegółowe wymagania i warunki realizacji zamówienia: 1. Budynek kościoła w granicach działki Nr 285 wraz z ogrodzeniem został wpisany do rejestru zabytków decyzją Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z dn. 4.01.2010 r. pod Nr A/87. Roboty konserwatorskie należy prowadzić zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury z dn. 9.06.2004 r. (Dz. U. Nr 150, poz. 1579). 2. Autorzy projektu zalecają Wykonawcy zapoznanie się z całym opisem do PT oraz ze specyfikacjami do projektu wykonawczego i w czasie prac stosować się do ich zaleceń. 3. Wykonawca winien udokumentować prowadzenie prac spawalniczych przez osoby legitymujące się odpowiednimi uprawnieniami. 4. Wykonawca winien zabezpieczyć organy na czas trwania prac. 5. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym: a) wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki łącznie z ich utylizacją, b) zabezpieczenie placu budowy i zaplecza, c) zabezpieczenie pomieszczeń przed zalaniem, pożarem bądź innymi zniszczeniami w trakcie prowadzenia prac. 6. Roboty budowlane należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektu, przy zachowaniu przepisów bhp i dla robót na wysokości. W szczególności- prace nie mogą być wykonywane w niedziele i święta państwowe i kościelne oraz w czasie trwania nabożeństw i sprawowania liturgii w kościele. Plan nabożeństw i sprawowania liturgii w kościele stanowi załącznik Nr 4. 7. Jedyną drogą dostawy materiałów na plac budowy jest balkon zewnętrzny. Należy podjąć środki ochrony zapobiegające zniszczeniu wyremontowanej elewacji wieży kościelnej. 8. Na przedmiotowe roboty Zamawiający ustala minimum 5-letni okres gwarancji. 9. Ze względu na szczególną specyfikę zamówienia i uwarunkowania związane z realizacją zamówienia - Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej terenu wykonania prac remontowo - konserwatorskich. Wizja lokalna nie ma charakteru obowiązkowego, tym niemniej w ocenie Zamawiającego, dokonanie wizji jest bezwzględnie konieczne dla prawidłowego sporządzenia oferty i realizacji tego zamówienia. 10. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Łodzi, Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego i Gminy Miasto Zgierz. C/ Załączniki : 1. Wyciąg z projektu budowlanego wraz z pozwoleniem na budowę - zał. Nr 1 2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. Nr 2 3. Przedmiar robót - zał. Nr 3 4. Plan nabożeństw i sprawowania liturgii w kościele - zał. Nr 4 1. 1) zgodnie z przepisami ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: roboty ogólnobudowlane, roboty z zakresu instalacji elektrycznych. 45442200-9
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
45453000-7
Dodatkowe kody CPV:
45212350-4,
45262310-7,
45212361-4,
45262311-4,
45262400-5,
45450000-6,
45421130-4,
45421146-9,
45421152-4,
45442100-8,
45442200-9,
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2071151.23 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 286999,59 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- "Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów/uczennic oraz nauczycieli w ramach realizacji projektu "Eksperci branży informatycznej" - z podziałem na II części
- Dostawa sprzętu do pracowni zawodowej w ramach realizacji projektu "Robotyk - zawód przyszłości"
- MUK.271.6.2024Sprzątanie przystanków komunikacji miejskiej na terenie Gminy Miasto Zgierz
- USŁUGA PRZEPROWADZENIA ZABIEGÓW DEZYNSEKCJI, DERATYZACJI, DEZYNFEKCJI OBIEKTÓW ORAZ PRZEPROWADZENIU MONITORINGU AKTYWNOŚCI SZKODNIKÓW NA TERENIE KOMPLEKSÓW ADMINISTROWANYCH PRZEZ 31 WOG
- USŁUGĘ UBEZPIECZENIA MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW POWIATU ZGIERSKIEGO WRAZ Z JEDNOSTKAMI ORGANIZACYJNYMI I INSTYTUCJAMI KULTURY
- Ubezpieczenia mienia i interesów Gminy Miasto Zgierz wraz z jednostkami budżetowymi i instytucjami kultury oraz Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. i Miejskiego (...)
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.