Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-19
Ogłoszenie nr 11135 - 2017 z dnia 2017-01-19 r.
Kwidzyn: Dostawa doposażenia szkół z terenu Gminy Kwidzyn w ramach realizacji projektu pn. Kompetentni=gotowi na lepszą przyszłość.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Kompetentni=gotowi na lepszą przyszłość w ramach Regionalnego Programu Opercyjnego Wojewdztwa Pomorskiego na lata 214-2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kwidzyn, krajowy numer identyfikacyjny
17074776700000, ul.
ul. Grudziądzka
30,
82500
Kwidzyn, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
055 261-41-51, e-mail
przetargi@gminakwidzyn.pl, faks
552 792 306.
Adres strony internetowej (URL):
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.gminakwidzyn.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.gminakwidzyn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w formie pisemnej za pośrednictwem np. poczty, kuriera, osobiście
Adres:
Urząd Gminy Kwidzyn, ul. Grudziadzka 30, 82-500 Kwidzyn
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa doposażenia szkół z terenu Gminy Kwidzyn w ramach realizacji projektu pn. Kompetentni=gotowi na lepszą przyszłość.
Numer referencyjny: ZP.271.2.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Jednym z zadań projektu pn. "Kompetentni= gotowi na lepszą przyszłość" realizowanego przez Gminę Kwidzyn, jest doposażenie szkół podstawowych w Janowie, w Korzeniewie, w Tychnowach i Rakowcu oraz gimnazjum w Liczu i Nowym Dworze w konwencjonalne pomoce edukacyjne, sprzęt TiK oraz platformę edukacyjną z treściami dydaktycznymi. Gmina Kwidzyn jest dla wymienionych szkół organem prowadzącym. Platforma edukacyjna z treściami edukacyjnymi to nowoczesne narzędzie edukacyjne, którego treści obejmują? nie tylko podstawę? programowa?, ale również? wykraczają? poza jej tematykę?. Treści przedstawiane są? w ciekawy sposób - w postaci filmów, interaktywnych ćwiczeń? i wykładów. Można ją wykorzystywać podczas pracy z uczniami zdolnymi i słabszymi, w zależności od ich potrzeb edukacyjnych. Jest to skuteczne narzędzie przygotowujące uczniów do egzaminów końcowych. Lista zakupów została stworzona na podstawie inwentaryzacji przeprowadzonej w szkołach i potrzeb uzupełnienia zaplecza posiadanego przez szkoły. Zakupy dokonane pod kątem prowadzenia zajęć rozwijających będą wykorzystywane na potrzeby realizacji pozostałych zadań zaplanowanych w projekcie. Zakupiony sprzęt TiK przyczyni się do unowocześnienia sposobu prowadzenia zajęć dydaktycznych. Dzięki tablicom interaktywnym, projektorom czy laptopom nauczyciele będą mogli korzystać z wielu interaktywnych programów edukacyjnych i w ciekawy sposób urozmaicać sposób prowadzenia zajęć. Powstaną pracownie przedmiotowe. Doposażenie szkół wpłynie na jakość oferowanych zajęć. Przedmiot zamówienia podzielono na 3 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 39.16.20.00 - Pomoce naukowe
Dodatkowe kody CPV:39162100-6, 39162110-9, 30213100-6, 30231300-0, 30236000-2, 32322000-6, 48000000-8
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 15/03/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
załącznik nr 2 do SIWZ, załącznik nr 3 do SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Część I zamówienia: 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
Część II zamówienia 9000,00(słownie; dziewięć tysięcy złotych 00/100)
Część III zamówienia 2500,00zł(słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realzacji zamówienia | 30 |
termin płatności faktury | 10 |
czas reakcji serwisu | 30 |
termin dostarczenia sprzętu | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 27/01/2017, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Platforma edukacyjna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I zamówienia dotyczy dostawy i uruchomienia platformy edukacyjnej z zasobami dydaktycznymi dla wszystkich 6 szkół objętych projektem, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi (podanymi w Załączniku A do SIWZ) oraz przeprowadzenia szkoleń dla wszystkich pedagogów wskazanych przez Zamawiającego
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5, 39162100-6,
39162110-9,
30213100-6,
30236000-2,
32322000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji zamówienia | 30 |
termin płatności | 10 |
Część nr: 2
Nazwa: Sprzęt TiK
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II zamówienia dotyczy dostawy i uruchomienia sprzętu TiK wraz z oprogramowaniem, zgodnie z wymaganiami szczegółowymi (podanymi w Załączniku B do SIWZ) oraz przeprowadzenia szkoleń dla wszystkich pedagogów wskazanych przez Zamawiającego;
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162000-5, 39162100-6,
39162110-9,
30213100-6,
30236000-2,
32322000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 15/03/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
czas reakcji serwisu | 30 |
termin dostarczenia sprzętu | 10 |
Część nr: 3
Nazwa: Pracownie przedmiotowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III zamówienia dotyczy zakupu pracowni przedmiotowych i konwencjonalnych materiałów dydaktycznych, których wymagania szczegółowe opisane zostały w Załączniku C do SIWZ. Na potrzeby realizacji projektu wnioskodawca zaplanował zakup doposażenia pracowni przedmiotowych. Zakup przyczyni się? do atrakcyjniejszego sposobu prowadzenia zajęć dydaktycznych. Doposażenie pracowni przedmiotowych jest kluczowym elementem w realizacji zajęć przy zastosowaniu metody eksperymentu i odwróconego nauczania. Pozytywnie wpływa na zaangażowanie uczniów w prace? podczas zajęć i proces zrozumienia przyswajanych informacji.Doposażenie zaplanowane na zajęcia terapeutyczne przyczyni się? do lepszych rezultatów wykonywanych podczas zajęć ćwiczeń, a tym samym do zniwelowania posiadanych przez uczniów deficytów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 28/02/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin realizacji zamówienia | 30 |
termin płatności | 10 |
INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Budowa potrójnej samodzielnej kancelarii Ryjewo.
- "KBO- Kąpielisko nad Balatonem- miejsce okazjonalnie wykorzystywane do kąpieli w Kwidzynie oraz budowa ciągu komunikacyjnego dla osób niepełnosprawnych"
- Remonty nawierzchni asfaltowych dróg na terenie miasta Kwidzyna
- Przebudowa dróg i miejsc składowania drewna w leśnictwach Miłosna oddz. 3 i 41 oraz Biały Dwór oddz. 265 i 266 z podziałem na 4 części.
- Utrzymanie czystości terenu wewnętrznego i zewnętrznego Starostwa Powiatowego w Kwidzynie
- Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kwidzynie.
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych w ramach projektu: "Super Szkoły w Gminie Radoszyce"
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
- WYPOSAŻENIE PRACOWNI SPECJALISTYCZNEJ (TRANSMISYJNYCH SIECI ROZLEGŁYCH ) DO REALIZACJI PODSTAWY PROGRAMOWEJ W ZAWODZIE TECHNIK TELEINFORMATYK
- Dostawa wyposażenia dla Miejskiego Przedszkola Publicznego im. Świętego Mikołaja w Węglińcu Część II - KARTY OCENY LOGOPEDYCZNEJ DZIECKA
- Rozwój kształcenia ogólnego w szkołach w gminie Dąbrowa
- "Innowacyjne metody nauczania dla rozwoju kompetencji kluczowych u uczniów i nauczycieli " na zakup wyp. w pomoce dydaktyczne sal lekcyjnych dla szkół podst. m.: Chodel, Granice i Ratoszyn Drugi
więcej: Pomoce naukowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.