eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup usług organizacji i przeprowadzenia praktyki specjalistycznej w Ośrodku SPA w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-10

Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia praktyki specjalistycznej w Ośrodku SPA w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 111368 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80798 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6442872, 501642173, faks 12 6449997.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia praktyki specjalistycznej w Ośrodku SPA w ramach realizacji projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1/. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na organizacji i przeprowadzeniu praktyki specjalistycznej w Ośrodku SPA dla uczniów Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoła Policealna Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach, w ramach projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie noclegów, wyżywienia oraz zorganizowanie praktyki według programu określonego przez Zamawiającego. 2/. Szczegółowe wymagania związane z przeprowadzeniem praktyk Liczba uczestników: łącznie 5 uczniów z Zespołu Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Gorlicach - Szkoły Policealnej Pracowników Służb Medycznych i Społecznych w Gorlicach Czas trwania praktyki: łącznie 50 godzin praktycznych- 7,5 godzin przez 2 dni a potem po 7 godzin dziennie przez 5 dni. Przy czym przez 1 godzinę trwania praktyki Zamawiający rozumie godzinę zegarową- 60 minut. W trakcie trwania praktyki specjalistycznej, w każdym dniu przewiduje się jedną przerwę trwającą 20 min codziennie. Czas realizacji praktyk: łącznie 7 dni. Zamawiający zaleca, aby praktyka specjalistyczna w Ośrodku SPA planowana była w dni powszednie. 3/. Termin realizacji: 4.06.2012 - 12.06.2012 r. (od poniedziałku do piątku w pierwszym tygodniu i od poniedziałku do wtorku w drugim tygodniu) 4/. Miejsce realizacji praktyk: Ośrodek SPA w Krynicy - Zdrój wyposażony w basen, saunę, siłownię, jacuzzi, salę gimnastyczną, gabinety masażu wyposażone w odpowiedni sprzęt i środki. Wymagane jest, aby hotel miał oddzielne miejsca zabiegowe(np. do masażu) nie włączone do centrum SPA. 5/. Minimalna tematyka praktyk Liczba godzin Rodzaj masażu Cel praktyki Program praktyki 7,5 h Masaż klasyczny Nabycie umiejętności stosowania poszczególnych technik masażu Organizacja i higiena wykonywania masażu, wiadomości ogólne, podstawy anatomii i fizjologii, metody, techniki, wskazania i przeciwwskazania do wykonania masażu klasycznego, praktyczne wykonanie masażu kończyny górnej, kończyny dolnej, karku i kręgosłupa, brzucha i klatki piersiowej , głowy, masaż całościowy 7,5 h Masaż leczniczy Nabycie umiejętności stosowania poszczególnych technik masażu w masażu leczniczym Anatomiczne, fizjologiczne i patofizjologiczne podstawy masażu leczniczego. Wskazania i przeciwskazania masażu w różnych jednostkach chorobowych. Masaż Schantala, izometryczny, podstawy terapii manualnej . Diagnostyka zmian odruchowych. 7 h Drenaż limfatyczny Nabycie umiejętności stosowania wybranych technik masażu w drenażu limfatycznym Wskazania i przeciwskazania do wykonywania drenażu limfatycznego. Masaż limfatyczny, pozycje drenażowe, leczenie cellulitu. 7 h Masaż sportowy Uzyskanie umiejętności stosowania masażu sportowego. Masaż przedwysiłkowy sportowy, masaż powysiłkowy sportowy, masaż międzywysiłkowy, masaż relaksacyjny, odnowa biologiczna. 7h Masaż kamieniami Pelingi Nabycie umiejętności stosownia różnych technik w masażu kamieniami Poszerzenie posiadanej wiedzy, oraz nabycie praktycznych umiejętności z zakresu peelingu. Podstawy ciepłolecznictwa,wskazania i przeciwskazania do wykonania masażu , technika wykonania masażu Przeciwwskazania i powikłania po zabiegach, rodzaje stosowanych piklingów. Technika wykonania 7 h Masaż ajurwed jski Masaż twarzy Zapoznanie z alternatywnymi rodzajami terapii . Nabycie umiejętności wykonania masażu twarzy Teoretyczne oraz praktyczne podstawy terapii ajurwedyjskiej Wykorzystanie techniki drenażu i akupresury w masażu twarzy.. 7 h Masaż stemplami Masaż tajski Zapoznanie z alternatywnymi rodzajami terapii . Nabycie umiejętności masażu stóp. Teoretyczne oraz praktyczne podstawy terapii ajurwedyjskiej Wykorzystanie technik akupresury oraz masażu klasycznego w masazu stóp.. Rekrutację na praktyki prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Wykonawca otrzyma imienną listę uczestników stażu po podpisaniu umowy. 6/. Obowiązki Wykonawcy a. pokrycie kosztów praktyki w przypadku pobierania opłat przez Ośrodek, b. zapewnienie dostępu do materiałów dydaktycznych (szkoleniowych), c. zapewnienie dostępu do urządzeń, przyrządów rehabilitacyjnych i medycznych, sprzętu będących wyposażeniem Ośrodka SPA, d. Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wynikłe podczas przeprowadzenia praktyk na terenie ośrodka SPA, e. realizacja praktyk przez wykwalifikowanych trenerów, posiadających doświadczenie zawodowe i wiedzę merytoryczną z tematu objętego przedmiotem zamówienia, f. zapewnienie opiekuna odpowiedzialnego za prawidłowy przebieg praktyk, g. po zakończeniu praktyk wypełnienie z uczestnikami anonimowej ankiety ewaluacyjnej, h. wystawienie i wręczenie zaświadczeń o ukończeniu praktyk, Zaświadczenie powinno zawierać informacje o wymiarze godzin oraz program zajęć i musi zostać wydane zgodnie z aktualnymi wytycznymi Departamentu Zarządzania Europejskim Funduszem Społecznym Ministerstwa Rozwoju Regionalnego, dotyczącymi zasad oznaczania projektów i działań informacyjno-promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy 7/. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sali, w których będą prowadzone zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników praktyk o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z Wytycznymi POKL, d. odpowiedniego oznakowania pojazdu zgodnie z wytycznymi POKL 8/. Wykonawca po zakończeniu praktyk przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników praktyk w każdym dniu zajęć, b. program praktyk oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenie odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. kopie wydanych zaświadczeń oraz listę potwierdzającą ich odbiór przez uczestników praktyk, e. oryginały ankiet ewaluacyjnych, f. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem. 9/. Szczegółowe wymagania związane z wyżywieniem Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie uczestnikom praktyki specjalistycznej wyżywienia, w tym łącznie w trakcie trwania zamówienia 35 śniadań, 35 obiadów i 25 kolacji dla wszystkich uczestników przez 7 dni trwania praktyk. Wyżywienie: a.śniadanie - pieczywo różnorodne, danie na ciepło: jajecznica lub kiełbaski na gorąco lub wędliny, ser żółty, dżem, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: kawa, herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna b.obiad - zupa, danie główne (mięsne z dodatkiem ziemniaków lub ryżu i zestawu surówek), napoje: kompot lub soki owocowe c.kolacja - pieczywo różnorodne, wędliny, ser, świeże warzywa: pomidor, ogórek zielony, napoje: herbata, dodatki: cytryna, mleko, masło, margaryna, woda mineralna gazowana lub niegazowana (0,33l/osobę) 10/. Szczegółowe wymagania związane z zakwaterowaniem Przedmiotem zamówienia jest organizacja łącznie 5 noclegów dla 5 osób, w terminie pomiędzy 04.06-12.06.2012 W I tygodniu - 04-08.06.2012 - 4 noclegi W II tygodniu - 11-12.06.2012- 1 nocleg Zakwaterowanie: Wykonawca zapewni zakwaterowanie grupy w jednym obiekcie położonym w Krynicy Zdroju, w miejscu zlokalizowanym nie dalej niż 5 km od miejsca odbywania praktyki specjalistycznej w Ośrodku SPA, w budynku stacjonarnym, spełniającym min. następujące wymagania: - stołówka mieszcząca się w budynku zakwaterowania, bądź nie dalej niż 100 m od niego, - pokoje 1,2,3,4 lub 5 osobowe z samodzielnym węzłem higieniczno-sanitarnym. Wyposażenie łazienki: wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa, umywalka z blatem lub półka, wc, lustro, gniazdko elektryczne, pojemnik na śmieci, brak ograniczeń w korzystaniu z ciepłej wody. Minimalne wyposażenie pokoi: łóżka (w ilości odpowiadającej nazwie pokoju), pościel, nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania, szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, stół/biurko, krzesło lub inny mebel do siedzenia, wieszak, telewizor, oświetlenie. Obiekt nowoczesny, czysty, wyposażony w sprawne urządzenia sanitarne i techniczne. Standard typowy obiektom dwugwiazdkowym.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.50.00.00 - Usługi bufetowe oraz w zakresie podawania posiłków 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro Podróży LAVISTA, Wojsław, Brożek Spółka Jawna, Ul. Lwowska 32, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13387,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.