eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanówZakup energii elektrycznej do budynku Sądu Rejonowego w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5 i 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Ciechanów: Zakup energii elektrycznej do budynku Sądu Rejonowego w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5 i 6
Numer ogłoszenia: 111392 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Ciechanowie , ul. Mikołajczyka 5, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 23 674 17 04, faks 23 674 17 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanow.sr.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.ciechanow.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej do budynku Sądu Rejonowego w Ciechanowie przy ul. Mikołajczyka 5 i 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup energii elektrycznej do budynków użytkowanych przez Sąd Rejonowy w Ciechanowie ul. Mikołajczyka 5 i 6 . 2. Budynki są zasilane i posiadają układy pomiarowo-rozliczeniowe. 3. Obecnie Zamawiający posiada umowę na sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej z ENERGA-OBRÓT SA z siedzibą w Gdańsku 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki przyłączeniowe zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Sprzedaż energii elektrycznej winna się odbywać na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. nr 89, poz. 625 z późn. zm.), Kodeksu Cywilnego oraz wydanymi na ich podstawie przepisami wykonawczymi. 6. Operatorem systemu dystrybucyjnego będzie ENERGA-OPERATOR SA z siedzibą w Gdańsku. 7. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą miesięcznie, na podstawie faktycznego zużycia energii. Dane dotyczące nieruchomości przy ul. Mikołajczyka 5 i 6: Tytuł prawny nieruchomości - trwały zarząd. 1) Przyłącze- typu kablowego 2) Planowane zużycie energii- w okresie trwania umowy- budynek przy ul. Mikołajczyka 5 - 300 000 kWh budynek przy ul. Mikołajczyka 6 - 200 000 kWh 3) Ilość punktów poboru- budynek przy ul. Mikołajczyka 5 - 1 budynek przy ul. Mikołajczyka 6 - 1 4) Grupa taryfowa- budynek przy ul. Mikołajczyka 5 - C 21 budynek przy ul. Mikołajczyka 6 - C 21 5) Grupa przyłączeniowa - IV,V 6) Moc umowna - budynek przy ul. Mikołajczyka 5 - 55,4 kW budynek przy ul. Mikołajczyka 6 - 26,3 kW 7) Układ pomiarowo- rozliczeniowy- zlokalizowany na poziomie parteru w budynkach Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (treść oświadczenia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ). b) Aktualna koncesja na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki. c) Oświadczenie o posiadaniu (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej) podpisanej umowy lub promesy umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej przez OSD (załącznik nr 5 do SIWZ). d) W przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej - aktualna koncesja na prowadzenie dystrybucji energii elektrycznej wydana przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechanow.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Ciechanowie ul.Mikołajczyka 5 06-400 Ciechanów Pokój nr 211.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2011 godzina 11:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Ciechanowie ul.Mikołajczyka 5 06-400 Ciechanów Pokój nr 211.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.