eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrlaTermomodernizacja budynku Urzędu Gminy Orla

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-24

Ogłoszenie nr 111400 - 2017 z dnia 2017-07-24 r.

Orla: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Orla
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak

Nazwa projektu lub programu
RPOWP 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Osi Priorytetowej V Gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałania 5.3.1 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 523977-N-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orla, krajowy numer identyfikacyjny 5065960000000, ul. ul. Mickiewicza 5, 17106 Orla, państwo Polska, woj. podlaskie, tel. 085 730 57 81, faks 085 730 57 80, e-mail ugorla@orla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Orla

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Opis przedmiotu zamówienia 1) przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja czynnego budynku administracyjnego - siedziby Urzędu Gminy Orla. Budynek dwukondygnacyjny o wymiarach 18.92 m x 12,72 m jest zlokalizowany w Orli przy ul. Mickiewicza 5, na działce oznaczonej nr geodezyjnym 272/1. Prace będą prowadzone przy czynnym budynku użyteczności publicznej. Drugie piętro budynku jest po wewnętrznym remoncie. 2) przedmiot zamówienia zgodnie z art. 31 ust. 1 ustawy PZP opisany jest za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, 3) wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (art. 29 ust. 3a pzp.) - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oraz Podwykonawca wykonując roboty budowlane przy termoizolacji i wykonaniu elewacji ścian zewnętrznych oraz termoizolacji i remoncie dachu zatrudniał wszystkich pracowników fizycznych na podstawie umowy o pracę (w pełnym wymiarze etatu) - w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację - remont czynnego budynku administracyjnego Urzędu Gminy Orla, w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe: a) pokrycia dachowego i obróbek blacharskich, b) stolarki okiennej PCV i drewnianej, c) okładzin ścian zewnętrznych z blachy trapezowej, d) demontaż kotła i instalacji centralnego ogrzewania (piwnica, parter i pierwsze piętro), 2) wykonanie nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej z obróbkami blacharskimi, 3) wykonanie termoizolacji i ocieplenia ścian piwnic, 4) wykonanie termoizolacji styropianem ścian nadziemia, 5) wymianę stolarki okiennej piwnicy, parteru i I piętra budynku, 6) wymianę drzwi zewnętrznych, 7) wykonanie elewacji budynku z tynku silikatowego z malowaniem, 8) remont schodów zewnętrznych i wykonanie ich zadaszenia, 9) wykonanie opaski chodnikowej wokół budynku, 10) naprawę zniszczonej podczas robót zieleni wokół budynku, 11) szpachlowanie malowanie ścian i sufitów wewnątrz budynku - w pomieszczeniach, w których zostaną wymienione okna i przeprowadzone prace instalacyjne, wymiana parapetów. 12) modernizację kotłowni i instalacji CO: a) montaż nowego kotła na opał stały- pellet wraz z instalacją CO, b) wymiana grzejników w piwnicy, na parterze i I piętrze budynku, c) montaż nowych elektrycznych pojemnościowych podgrzewaczy wody, d) wykonanie prób i pomiarów ciśnieniowych, 13) roboty elektryczne: a) wykonanie nowej instalacji odgromowej, b) montaż na dachu budynku paneli fotowoltaicznych o mocy 4,5 KW - 18 sztuk ogniw, c) przebudowa instalacji elektrycznej w kotłowni na potrzeby nowych urządzeń, d) wymiana opraw oświetleniowych w budynku oraz wymiana oświetlenia zewnętrznego, e) wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej, 14) wykonanie dokumentacji powykonawczej, świadectwa charakterystyki energetycznej budynku.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45300000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/07/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT581262.87
Walutazłoty


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
SATO DEV sp. z o. o., , ul. Pozioma 4, 15-558, Białystok, kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 714953.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 705388.44
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 891059.53
Waluta: złoty


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe: Na podstawie formularza ofertowego Wykonawcy - podwykonawcom zostaną powierzone roboty sanitarne i elektryczne.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.