eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup sprzętu i materiałów eksploatacyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-14

Warszawa: Zakup sprzętu i materiałów eksploatacyjnych
Numer ogłoszenia: 111415 - 2009; data zamieszczenia: 14.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 50 50 673.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu i materiałów eksploatacyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i materiałów eksploatacyjnych w następującym zakresie: a) 6 szt. Dyski SATA 250 WD Caviar RE3 320 GB WD3202ABYS 16MB cache SATA-II lub równoważne, b) 30 szt. Nagrywarki DVD SATA DVD+ -RW z okablowaniem i oprogramowaniem do nagrywania płyt, c) 20 szt. Pamięci SO-DIMM 512 GB DDR2 266 MHz, d) 33 szt. Pamięci SO-DIMM 1 GB DDR2 667 MHz, e) 20 szt. Pamięci do laptopów Dell D600 SO-DIMM 1 GB DDR2 667 MHz, f) 7 szt. Pamięci do Serwerów 2GB do serwerów Fujitsu Siemens RX100 S5, procesor Dual Core E2160, pamięć PC2-6400E - 2GB; g) 40 szt. Pendrive 16 GB prędkość odczytu, zapisu minimum 20 [MB/s], h) 100 szt. Pendrive 4 GB prędkość odczytu, zapisu minimum 10 [MB/s], i) 5 szt. Zasilacze 400W ATX, ATX 12V 2.2 (20+4+4, 2x 5-pin SATA), j) 460 szt. pamięci DDR 512 MB 400MHz, k) 500 szt. pamięci DDR2 1GB 533 MHz, l) 5 szt. pamięci do laptopów Dell D530 SO-DIMM 1 GB DDR2 667, m) 5 szt. pamięć do laptopa Dell D830 2 GB SO-DIMM 2 GB DDR2 667, n) 5 szt. Kabel USB (drukarkowy) 5 m USB 2.0, o) 15 szt. Kable SATA długość 30 cm, p) 15 szt. Kable SATA długość 50 cm, q) 20 szt. Linki Zabezpieczające na szyfr Kensington (4 cyfry), r) 10 szt. Pasta termoprzewodząca na bazie srebra, opakowanie: 1,5 cm3, s) 150 szt. Patchcord 1 m kat 6, t) 150 szt. Patchcord 2 m kat 6, u) 150 szt. Patchcord 3 m kat 6, v) 15 szt. Przedłużacz USB 2m USB 2.0, w) 20 szt. Przedłużacz USB 3m USB 2.0, x) 20 szt. Przejściówka Molex-Sata przejściówka zasilania ze standardowej 4 pinowej na Serial ATA 15-pin, y) 150 szt. taśm do streamerów LTO4 wyposażonych w naklejki z kodem kreskowym, wyprodukowane w 2009 roku..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawcy zaproszeni do udziału w licytacji zobowiązani będą do wniesienia wadium w kwocie 3 500 zł., najpóźniej w terminie wskazanym w zaproszeniu do wzięcia udziału w licytacji elektronicznej. Termin otwarcia licytacji elektronicznej zostanie podany Wykonawcom w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej. Wadium nie jest wymagane na etapie składania wniosków.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Złożenie przez Wykonawcę wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 12.2 Opisu będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej składający się z: a) wypełnionego formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do Opisu, b) dokumentów wymienionych w pkt. 12.2 niniejszego Opisu. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków o których mowa w pkt 12: a) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Opisu, b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/info.php?zamowienie=25643

IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Zamawiający przekazuje zakwalifikowanym Wykonawcom zaproszenie do udziału w licytacji elektronicznej. Zaproszenie zostanie przekazane drogą elektroniczną na adres wskazany we wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej takie jak: data i godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji. Operator platformy aukcyjnej wyśle na adres e-mail osoby wskazanej we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wiadomość wraz z instrukcją obsługi platformy aukcyjnej. Następnie, w terminie wyznaczonym w treści wiadomości, dla wykonawców zaproszonych do udziału w licytacji elektronicznej zostanie zdefiniowana licytacja testowa. W trakcie licytacji testowej, dla zainteresowanych wykonawców, operator platformy przeprowadzi telefoniczne szkolenie dotyczące zasad korzystania z platformy aukcyjnej, w czasie którego zostaną omówione zasady postępowania w trakcie licytacji elektronicznej. Wykonawca powinien dysponować komputerem z procesorem min. 733 Mhz, pamięcią 512 RAM, systemem operacyjnym Windows XP lub wyższym, wyposażonym w przeglądarkę internetową IE w wersji 6.0 lub Mozilla oraz dostępem do internetu..

IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Minimalna wysokość postąpień: 1000,00 zł..

IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • etap nrczas trwania etapu
    120 min.

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.

IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 21.07.2009 godzina 11:00, miejsce: ul. Senatorska 36, pok. 17, IV p., 00-095 Warszawa.

IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 28.07.2009 r. o godzinie 10.00.Zamawiający ustala czas trwania licytacji na 20 minut. Ostateczny termin otwarcia licytacji Zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji..

Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 28.07.2009 r. o godzinie 10.20..

Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona żadna inna oferta, jednakże nie wcześniej niż po upływie 20 minut od otwarcia licytacji..

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: 1) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: imię nazwisko: Przemysław Niewiadomski stanowisko służbowe: Naczelnik w Biurze Informatyki i Przetwarzania Informacji tel.: (022) 595-32-01 2) w zakresie dotyczącym zagadnień formalno - prawnych: imię nazwisko: Ewa Krawczyk - Włoś stanowisko służbowe: Główny specjalista w Biurze Zamówień Publicznych tel.: (022) 443-14-15, (022) 595-33-66.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.