Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-05-12
Łódź: Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz akcesoriów dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego WAM- CSW w Łodzi z podziałem na 9 Pakietów
Numer ogłoszenia: 111420 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny Nr 2 im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów , ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6393452, 6393453, 6393458, faks 042 6393452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk2.umed.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz akcesoriów dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego WAM- CSW w Łodzi z podziałem na 9 Pakietów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz akcesoriów dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego WAM- CSW w Łodzi z podziałem na 9 Pakietów-PN / 161 / ZP / D / 2011 Pakiet Nazwa asortymentu 1- PREPARATY DO DIALIZ 2- PREPARATY DO AUTOMATYCZNEJ MYJNI - DEZYNFEKTORA DO ENDOSKOPÓW / MEDIVATORS 3- TESTY KONTROLNE PROCESÓW MYCIA W AUTOMATYCZNYCH MYJNIACH - DEZYNFEKTORACH 4- PREPARATY DO AUTOMATYCZNYCH MYJNI - DEZYNFEKTORÓW TYP: DECO 260 ; INNOVA E II. 5- TESTY KONTROLNE DO STERYLIZACJI 6- POJEMNIKI TRANSPORTOWE 7- PAPIER DO DRUKAREK DO AUTOKLAWÓW PAROWYCH I STERYLIZATORÓW GAZOWYCH NA TLENEK ETYLENU 8- PREPARATY DO CZYSZCZENIA, MYCIA I KONSERWACJI STALI SZLACHETNEJ 9- PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW Łączna wartość szacunkowa brutto/24m-ce:332257,15 zł.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.82.00.00-6, 39.83.12.50-0, 44.61.90.00-2, 30.19.23.20-0, 33.12.41.31-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przedmiotowym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 2 uPzp, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca wykonał /lub wykonuje/ należycie co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 70% szacunkowej wartości zamówienia określonej przez Zamawiającego w danym pakiecie. /W przypadku dostaw wykonywanych należy uwzględnić wartość dostaw faktycznie zrealizowanych/.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek określony w art. 22 ust. 1, pkt. 4 uPzp, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową umożliwiającą realizację przedmiotowego zamówienia - co najmniej 10% szacunkowej wartości zamówienia określonej przez Zamawiającego w danym pakiecie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty: 1. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679 ( jeżeli dotyczy): dla wyrobów wprowadzonych po wejściu w życie ustawy: - CERTYFIKAT JAKOŚCI CE - wystawiony przez jednostkę notyfikującą, - Oświadczenie o dokonaniu prawidłowego ZGŁOSZENIA WYROBU MEDYCZNEGO do Prezesa, lub - Oświadczenie o dokonaniu prawidłowego POWIADOMIENIA O WPROWADZENIU WYROBU MEDYCZNEGO NA TERYTORIUM RP do Prezesa Urzędu o ile wymaga tego ustawa lub złożenie stosownego oświadczenia jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane dla wyrobów wprowadzonych przed wejściem w życie ustawy zgodnie z Art. 138 Ustawy o wyrobach medycznych: - CERTYFIKAT JAKOŚCI CE - wystawiony przez jednostkę notyfikującą, - DEKLARACJĘ ZGODNOŚCI wystawioną przez producenta, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi, - WPIS LUB ZGŁOSZENIE DO REJESTRU (KLASA II b i III) o ile wymaga tego ustawa lub złożenie stosownego oświadczenia jeśli na oferowany asortyment w/w dokumenty nie są wymagane. 2. Pozytywną opinię dla oferowanego preparatu równoważnego i kompatybilnego w Pakiecie 2 - PREPARATY DO AUTOMATYCZNEJ MYJNI - DEZYNFEKTORA DO ENDOSKOPÓW / MEDIVATORS -, wystawioną przez producenta urządzeń posiadanych przez Szpital -firmę Medivators Reprocessing Systems / jeżeli dotyczy/. 3. Firmowe Materiały Informacyjne (FMI)- strony katalogowe, foldery lub ulotki w języku polskim z zaznaczeniem, których pozycji oferta dotyczy, w których zawarte będą informacje nt. wymaganych parametrów oferowanych wyrobów- np. stężenie, skład, spektrum, czas działania, wymiary, itp. Prosimy o zaznaczenie na poszczególnych dokumentach, którego pakietu/asortymentu dotyczą.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień umowy w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności: 2.1. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia , w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu w przypadku gdy: 2.1.1. nastąpi zmiana w procesie produkcyjnym wynikająca z postępu technologicznego. Produkt zamienny nie może posiadać gorszych właściwości od objętych umową; 2.1.2. będzie to konieczne ze względu na zmianę przepisów prawa. 2.2. zmianę ceny przedmiotu zamówienia w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy: 2.2.1. nastąpi obniżka ceny, promocja producencka skutkująca obniżką ceny na towary będące przedmiotem umowy; 2.2.2. nastąpi zmiana stawki podatku VAT; 2.3. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, przy jednoczesnym zachowaniu wartości umowy w przypadku gdy nastąpi zmiana w zakresie zapotrzebowania Zamawiającego. 2.4. zmianę ilości zamawianego asortymentu w zakresie przewidzianym umową w przypadku gdy nastąpi zmiana w zakresie zapotrzebowania Zamawiającego. 2.5. zmianę sposobu konfekcjonowania w przypadku gdy wystąpi przejściowy brak asortymentu przy jednoczesnej możliwości dostarczenia asortymentu zamiennego o parametrach nie gorszych od asortymentu objętego Umową, bądź wprowadzony zostanie na rynek przez Wykonawcę asortyment zmodyfikowany bądź udoskonalony; 2.6. zmianę organizacyjną po stronie Wykonawcy lub Zamawiającego w przypadku gdy nastąpi zmiana adresu siedziby firmy, siedziby serwisu /jeżeli dotyczy/ bądź zmiana adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usk.umed.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź, Dział Zamóweń Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2011 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Wojskowej Akademii Medycznej Uniwersytetu Medycznego w Łodzi, ul. Żeromskiego 113, 90-549 Łódź,Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1 - PREPARATY DO DIALIZ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO DIALIZ Szacunkowa wartość brutto/24 m-ce:8360,07 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 39.82.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2- PREPARATY DO AUTOMATYCZNEJ MYJNI - DEZYNFEKTORA DO ENDOSKOPÓW / MEDIVATORS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO AUTOMATYCZNEJ MYJNI - DEZYNFEKTORA DO ENDOSKOPÓW / MEDIVATORS Szacunkowa wartość brutto/24 m-ce:136814,40 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.82.00.00-6, 39.83.12.50-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 -TESTY KONTROLNE PROCESÓW MYCIA W AUTOMATYCZNYCH MYJNIACH - DEZYNFEKTORACH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY KONTROLNE PROCESÓW MYCIA W AUTOMATYCZNYCH MYJNIACH - DEZYNFEKTORACH Szacunkowa wartość brutto/24 m-ce: 6247,15 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 - PREPARATY DO AUTOMATYCZNYCH MYJNI - DEZYNFEKTORÓW TYP: DECO 260 ; INNOVA E II..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO AUTOMATYCZNYCH MYJNI - DEZYNFEKTORÓW TYP: DECO 260 ; INNOVA E II. Szacunkowa wartość brutto/24 m-ce: 81858,82 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.82.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 - TESTY KONTROLNE DO STERYLIZACJI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TESTY KONTROLNE DO STERYLIZACJI Szacunkowa wartość brutto/24 m-ce: 40417,22 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6 - POJEMNIKI TRANSPORTOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: POJEMNIKI TRANSPORTOWE Szacunkowa wartość brutto/24 m-ce: 7109,40 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.90.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 - PAPIER DO DRUKAREK DO AUTOKLAWÓW PAROWYCH I STERYLIZATORÓW GAZOWYCH NA TLENEK ETYLENU.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAPIER DO DRUKAREK DO AUTOKLAWÓW PAROWYCH I STERYLIZATORÓW GAZOWYCH NA TLENEK ETYLENU Szacunkowa wartość brutto/24 m-ce: 25349,07 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.23.20-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 - PREPARATY DO CZYSZCZENIA, MYCIA I KONSERWACJI STALI SZLACHETNEJ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO CZYSZCZENIA, MYCIA I KONSERWACJI STALI SZLACHETNEJ Szacunkowa wartość brutto/24 m-ce: 9065,10 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.82.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 - PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PREPARATY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW Szacunkowa wartość brutto/24 m-ce: 17035,92 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.82.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Świadczenie usług terapii traumy w projekcie "#Rodzina"
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie Psich Parków
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości i sprzętu sprzątającego
- Dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Szpitala Ogólnego w Kolnie
- Środki dezynfekcyjne
- Dostawa środków dezynfekcyjnych do bronchoskopu dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawę środków dezynfekcyjnych do SZPZLO Warszawa - Mokotów
- ZP/TP/2025/11-dezynfekcja
więcej: Taśmy do drukarek »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.