Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-04-10
Gliwice: Dostawy implantów i wszczepów ortopedycznych, materiałów zespalających złamania kości i materiałów do osteotomii
Numer ogłoszenia: 111490 - 2012; data zamieszczenia: 10.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 106 Szpital Wojskowy z Przychodnią SPZOZ , ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2318888 w. 304, faks 032 2318888 w. 301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: 05707491@pro.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy implantów i wszczepów ortopedycznych, materiałów zespalających złamania kości i materiałów do osteotomii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy implantów i wszczepów ortopedycznych, materiałów zespalających złamania kości i materiałów do osteotomii. 1. Zamówienie obejmuje 8 pakietów (zadań, części), których pełny wykaz zawiera formularz oferty (załącznik 1 do SIWZ) wraz z formularzami pakietów: a) Pakiet 1 Materiały zespalające złamania kości b) Pakiet 2 Stopa c) Pakiet 3 Kość udowa d) Pakiet 4 Systemy zespalające e) Pakiet 5 Endoprotezy, kleje do protez, ACL f) Pakiet 6 Kolano g) Pakiet 7 Połowiczna endoproteza stawu biodrowego h) Pakiet 8 Biomateriały 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. W ramach każdej części (zadania, pakietu) należy wypełnić wszystkie pozycje. 4. Niewypełnienie którejkolwiek z pozycji pakietu (zadania), na które składana jest oferta skutkować będzie odrzuceniem oferty jako niezgodnej z SIWZ. 5. Przedmiot zamówienia, będący wyrobem medycznym musi spełniać wymagania nałożone przez ustawę z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17 czerwca 2010r., nr 107, poz. 679) oraz Dyrektywy Rady 93/42/EWG (Dz. U. UE 169 z 12.07.1993r. ze zm.). 6. Oferowane produkty spełniają wymagania określone w SIWZ oraz ustawie z dnia z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17 czerwca 2010r., nr 107, poz. 679). 7. Oferowane produkty Wykonawców muszą być oznakowane znakiem CE zgodnie z art. 11 cyt ustawy o wyrobach medycznych i Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23.09.2010r. w sprawie wzoru znaku CE - Dz. U. z 2010r. Nr 186, poz. 1252 oraz uprzednio zgłoszone do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów biobójczych, z zastrzeżeniem art. 133 ustawy z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych. 8. Wykonawca obowiązany będzie przedstawić na każde żądanie Zamawiającego dokumenty (deklarację zgodności, certyfikat zgodności) potwierdzające spełnianie wymogów przez dostarczone wyroby medyczne, wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, pod rygorem odstąpienia Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących wyłącznie po stronie Wykonawcy. 9. Zamawiający w trakcie obowiązywania umowy będzie zakupywał wyroby medyczne wyżej wymienione zgodnie z wykazem, w ilości według własnych potrzeb, do łącznej szacunkowej kwoty (rocznie): a) dla pakietu 1: 55 000,00zł brutto b) dla pakietu 2: 15 000,00zł brutto c) dla pakietu 3: 15 000,00zł brutto d) dla pakietu 4: 15 000,00zł brutto e) dla pakietu 5: 15 000,00zł brutto f) dla pakietu 6: 15 000,00zł brutto g) dla pakietu 7: 15 000,00zł brutto h) dla pakietu 8: 15 000,00zł brutto z tym że niewyczerpanie tej wartości nie stwarza po stronie Wykonawcy jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego i jego następców prawnych. Wykonawca w formularzu ofertowym wskaże ceny jednostkowe brutto poszczególnych pozycji. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania w przeciągu roku kwoty mniejszej niż powyższa szacunkowa, ale także wykorzystanie kwot przypisanych na okresy (lata) następne - z zastrzeżeniem, że w sumie nie przekroczą one kwot oszacowanych i zabezpieczonych na wykonanie całości umowy. 10. Zamawiający informuje, iż szacunkowo wykonuje w skali roku około 60 zabiegów palucha koślawego oraz około 100 zabiegów osteosyntezy śródszpikowej kości długich. Wykonuje się - zgodnie z kontraktem - około 10 - 12 endoprotez oraz około 40 zespoleń złamań bliższego odcinka kości udowej (różne metody). Zamawiający - ze względu na specyfikę zamówienia - nie jest w stanie określić ilości poszczególnych produktów (wyrobów medycznych), albowiem ilości te są zależne od kontraktu z NFZ, ale także - przede wszystkim - ilości przyjmowanych pacjentów i ich urazów (określenie konkretnego asortymentu odbywa się często śródoperacyjnie) 11. Wykonawca użyczy Zamawiającemu w okresie trwania umowy instrumentarium dostosowane do oferowanych produktów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 33.18.33.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W formie elektronicznej bezpłatnie na stronie: www.przetargi.ipzp.pl/szw-gliwice
Na wniosek Wykonawcy za SIWZ w formie pisemnej Zamawiający pobiera opłatę w wysokości 20,00 zł. + koszt wysyłki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Kancelarii ogólnej Szpitala, (budynek nr 4- Administracja, pokój nr 001) Gliwice ul. Zygmunta Starego 20.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Materiały zespalające złamania kości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawiera 141 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 33.18.33.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stopa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawiera 11 pozycji..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-8, 33.18.32.00-8, 33.18.33.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kość udowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawiera 3 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 33.18.33.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Systemy zespalające.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawiera 18 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 33.18.33.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Endoprotezy, kleje do protez, ACL.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawiera 17 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 33.18.33.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kolano.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawiera 10 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 33.18.33.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Połowiczna endoproteza stawu biodrowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawiera 1 pozycję.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6, 33.18.32.00-8, 33.18.33.00-9, 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Biomateriały.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zawiera 4 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.30.00-6, 33.18.31.00-7, 33.18.32.00-8, 33.18.33.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urządzeń do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwiązania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP.D.BO.67.24 Zakup wraz z dostawą testu czystości pola operacyjnego oraz nośnika do antybiotyku w ramach zabezpieczenia zabiegów rewizyjnych stawu biodrowego/kolanowego
- Dostawa implantów ortopedycznych - 2 zadania
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
- Dostawy endoprotez
- Dostawa implantów ortopedycznych dla SPZZOZ w Nowej Dębie.
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Chirurgii Urazowo - Ortopedycznej
więcej: Dodatkowe wyroby ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.