eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarlinoWykonanie dostawy materiałów promocyjnych - etap II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Karlino: Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych - etap II
Numer ogłoszenia: 111499 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Związek Miast i Gmin Dorzecza Parsęty , ul. Szymanowksiego 17, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117247, faks 094 3117116.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parseta.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Związek komunalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dostawy materiałów promocyjnych - etap II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie zostało podzielone na 4 zadania częściowe, oznaczone jak następuje: 1) zadanie częściowe nr 1: a) Roll-up - 2 szt. (dostawa oraz nadruk); b) kompasy - 300 szt. (dostawa oraz nadruk); c) kubki - 200 szt. (dostawa oraz grawer): d) piłeczki antystress GLOBE - 1000 szt. (dostawa oraz nadruk); e) pamięć USB na smyczy - 300 szt. (dostawa oraz nadruk); f) piłki plażowe - 150 szt. (dostawa oraz nadruk); g) długopisy - 1000 szt. (dostawa oraz grawer); h) torby papierowe - 250 szt. (dostawa oraz nadruk); i) notesy z karteczkami samoprzylepnymi - 250 szt. (dostawa oraz nadruk); j) nalepki informacyjne - 1200 szt. (dostawa oraz nadruk); k) tablice informacyjne - 16 szt. l) bluzy sportowe z nadrukiem reklamowym 130 szt. 2) zadanie częściowe nr 2: a) zegary ścienne - 160 szt. (dostawa oraz nadruk); 3) zadanie częściowe nr 3: a) pamiątkowy komplet konferencyjny - 150 szt.; b) notesy klejone (bruliony 50 kartek) - 250 szt.; c) teczka papierowa składana - 250 szt.; d) roll-up - 3 szt.; e) banery Informacyjne - 2 szt. 4) zadanie częściowe nr 4: a) balony z nadrukiem 1000 szt.; b) długopisy - 2000 sztuk (dostawa oraz grawer); c) smycz reklamowa 1000 szt.; d) piłki plażowe 1000 szt.; e) torba ekologiczna 500 szt.;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.00.00-8, 39.25.41.20-4, 37.52.50.00-4, 39.22.11.10-1, 30.23.46.00-4, 39.29.41.00-0, 38.11.11.00-7, 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5, 30.19.28.00-9, 18.93.70.00-6, 22.85.00.00-3, 22.81.63.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadiów dla poszczególnych zadań częściowych ustala się w kwocie: - zadanie częściowe nr 1 - 700,00zł, - zadanie częściowe nr 2 - 300,00zł, - zadanie częściowe nr 3 - 250,00zł, - zadanie częściowe nr 4 - 250,00zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z oznaczeniem numeru postępowania i numeru zadania częściowego, którego wadium dotyczy. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: nr 29 1020 2791 0000 7002 0104 0690 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; - ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia; - ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia wykonawców o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.parseta.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Związku - sekretariat ul. Szymanowskiego 17 78-230 Karlino.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2012 godzina 13:00, miejsce: Biuro Związku ul. Szymanowskiego 17 78-230 Karlino.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 2. Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu -Wrota Parsęty II - usługi społeczeństwa informacyjnego na terenie dorzecza Parsęty współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 oraz w ramach projektu -Współpraca Polsko - Niemiecka na przykładzie XX - lat działalności Związku Miast i Gmin Dorzecza Parsęty- współfinansowanego z -Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Meklemburgia Pomorze Przednie- Brandenburgia 2007 - 2013 oraz ze środków budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie częściowe nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Roll-up - 2 szt. (dostawa oraz nadruk); b) kompasy - 300 szt. (dostawa oraz nadruk); c) kubki - 200 szt. (dostawa oraz grawer): d) piłeczki antystress GLOBE - 1000 szt. (dostawa oraz nadruk); e) pamięć USB na smyczy - 300 szt. (dostawa oraz nadruk); f) piłki plażowe - 150 szt. (dostawa oraz nadruk); g) długopisy - 1000 szt. (dostawa oraz grawer); h) torby papierowe - 250 szt. (dostawa oraz nadruk); i) notesy z karteczkami samoprzylepnymi - 250 szt. (dostawa oraz nadruk); j) nalepki informacyjne - 1200 szt. (dostawa oraz nadruk); k) tablice informacyjne - 16 szt. l) bluzy sportowe z nadrukiem reklamowym 130 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.25.41.20-4, 38.11.11.00-7, 30.23.46.00-4, 30.19.28.00-9, 22.81.63.00-6, 39.22.11.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.07.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie częściowe nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zegary ścienne - 160 szt. (dostawa oraz nadruk);.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.25.41.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie częściowe nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) pamiątkowy komplet konferencyjny - 150 szt.; b) notesy klejone (bruliony 50 kartek) - 250 szt.; c) teczka papierowa składana - 250 szt.; d) roll-up - 3 szt.; e) banery Informacyjne - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.00.00-8, 30.19.20.00-1, 30.19.21.21-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie częściowe nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) balony z nadrukiem 1000 szt.; b) długopisy - 2000 sztuk (dostawa oraz grawer); c) smycz reklamowa 1000 szt.; d) piłki plażowe 1000 szt.; e) torba ekologiczna 500 szt.;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 30.19.28.00-9, 19.92.37.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.06.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.