Ogłoszenie z dnia 2017-07-25
Ogłoszenie nr 111503 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Iława: Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją oraz w okresie gwarancji inwestycji pn.: "Remont i dostosowanie budynku Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie w części użytkowanej przez Centrum Rozwoju Edukacji dla potrzeb osób niepełnosprawnych"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500002765-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Iławski, krajowy numer identyfikacyjny
51074246800000, ul.
ul. Gen. Władysława Andersa
,
14200
Iława, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
089 649 07 42, faks
089 649 66 00, e-mail
przetargi@powiat-ilawski.pl
Adres strony internetowej (URL): http://bip.powiat-ilawski.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją oraz w okresie gwarancji inwestycji pn.: "Remont i dostosowanie budynku Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie w części użytkowanej przez Centrum Rozwoju Edukacji dla potrzeb osób niepełnosprawnych"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OSO.272.13.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zarządzaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją umowy o roboty budowlane zawartej w wyniku postępowania pn.: "Remont i dostosowanie budynku Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie w części użytkowanej przez Centrum Rozwoju Edukacji dla potrzeb osób niepełnosprawnych" 2. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego w okresie realizacji zadania tj. od dnia podpisania umowy do dnia odbioru końcowego robót oraz w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę robót w tym udziału w postępowaniach obejmujących reklamację robót oraz uczestniczenie w przeglądach i odbiorach gwarancyjnych robót. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca pełnić będzie obowiązki i funkcje Inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) w szczególności art. 24 - 26. 4. Wykonawca zobowiązuje się zlecony nadzór inwestorski wykonywać zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami, zasadami wiedzy technicznej i dobrej praktyki oraz postanowieniami umowy. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik Nr 5 do zaproszenia do negocjacji. 6. Nadzór nad realizacją umowy będzie powierzony osobom wskazanym przez Wykonawcę na negocjacjach. Osoby winny posiadać stosowne uprawnienia określone w części 3 niniejszego zaproszenia. Osobą odpowiedzialną za kierowanie dwuosobowym zespołem jest Inspektor nadzoru/koordynator. W skład zespołu wchodzą: ? Inspektor nadzoru robót konstrukcyjno - budowlanych /koordynator (1 osoba) ? Inspektor nadzory robót elektroenergetycznych (min. 1 osoba) Zgodnie z art. 36b ust.1 ustawy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy lub podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. Wykonawca w chwili negocjacji wskaże Zamawiającemu czy powierzy wykonanie przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający nie wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy kodeks pracy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6829.26 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 9000.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki
na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
1. Art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy prawo zamówień publicznych mówi, iż "Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postepowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
2. Zamawiający przeprowadził postępowanie nr OSO.272.12.2017 w trybie przetargu nieograniczonego na nadzór inwestorski nad realizacją oraz w okresie gwarancji inwestycji pn.: "Remont i dostosowanie budynku Zespołu Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie w części użytkowanej przez Centrum Rozwoju Edukacji dla potrzeb osób niepełnosprawnych". W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad zadaniem "Modernizacja kompleksu sportowego Moje Boisko- Orlik 2012"
- Remont dróg powiatowych na terenie powiatu iławskiego
- Rozbiórka istniejącego mostu i budowa nowego przepustu w ciągu drogi powiatowej nr 1307N w msc. Jerzwałd wraz z przebudową odcinka drogi powiatowej nr 1307N
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.