To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-07-25
Ogłoszenie nr 111520 - 2017 z dnia 2017-07-25 r.
Zakopane: Świadczenie usług na rzecz Zakopiańskiego Centrum Kultury w zakresie druku materiałów promocyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 507105-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 85088-2017 i 86344-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakopiańskie Centrum Kultury, krajowy numer identyfikacyjny
36379691100000, ul.
Ul. Kościeliska
7,
34500
Zakopane, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
18 206 69 50, faks
18 206 66 56, e-mail
office@promocja.zakopane.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zakopane.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samorządowa Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług na rzecz Zakopiańskiego Centrum Kultury w zakresie druku materiałów promocyjnych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):182/ZCK/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem przetargu jest wybór wykonawcy, który będzie świadczył na rzecz zamawiającego usługi polegające na druku materiałów promocyjnych dla Zakopiańskiego Centrum Kultury zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz zgodnie z przedstawionymi poniżej warunkami szczegółowymi. 2. Świadczenie usług, o których mowa wyżej w szczególności polega na wykonaniu druku materiałów promocyjnych: 1) Folder "Zakopane.pl" - Zamawiający informuje, że niniejszy tytuł został zarejestrowany w międzynarodowym systemie informacji o wydawnictwach ciągłych i oznaczono symbolem ISSN 2451-1374 a) Format: A5 (140 mm szer. x 200 mm wys.) b) Papier okładka: kreda połysk, gramatura min. 300g CMYK 4/4 c) Papier środek: kreda połysk, gramatura min. 115 g CMYK 4/4 d) Introligatornia: dyspersja matt lub lakier offsetowy e) Laminat błysk na 1 stronie okładki (tj. laminowanie folią błyszczącą) f) Zszycie: zeszytowe płaskie, dwie zszywki g) Ilość stron i nakład: o Lipiec (wersja polska) - 32 strony + 4 okładka - nakład: 12.000 o Lipiec (wersja angielska) - 32 strony + 4 okładka - nakład: 2.000 o Sierpień (wersja polska) - 32 strony + 4 okładka - nakład: 15.000 o Sierpień (wersja angielska) - 32 strony + 4 okładka - nakład: 2.000 o Wrzesień - 28 stron + 4 okładka - nakład: 10.000o Październik / listopad - 28 stron + 4 okładka - nakład: 8.000 o Grudzień / styczeń 2018 - 28 stron + 4 okładka - nakład: 10.000 2) Folder promocyjny o Zakopanem a) Format: A5 (140 mm szer. x 200 mm wys.) b) Papier okładka: kreda połysk, gramatura min. 300g CMYK 4/4 c) Papier środek: kreda połysk, gramatura min. 115 g CMYK 4/4 d) Introligatornia: dyspersja matt lub lakier offsetowy e) Laminat błysk na 1 stronie okładki (tj. laminowanie folią błyszczącą) f) Zszycie: zeszytowe płaskie, dwie zszywki g) Ilość stron: 44 strony + 4 okładka h) Nakład: 10.000 3) Mapa Zakopanego ulotka a) Format: A3 b) Papier: kreda połysk, gramatura min.135 g CMYK 4/4 c) Druk dwustronny d) Klejone w układzie poziomym z krótszego lewego boku po 100 szt. e) Nakład: 15 000 Ponadto wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia drukonawnych materiałów promocyjnych do siedziby zamawiającego na własny koszt i na własne ryzyko oraz dokonania rozładunku własnymi zasobami ludzkimi i sprzętowymi. Druk powinien być wykonany na maszynie ze zintegrowaną kontrolą densytometryczną kolorystyki druku. Druk rastrem stochastycznym lub hybrydowym min 350 dpi. Formy drukowe wykonane na urządzeniu CtP, winny zawierać kalibrację przyrostu punktu do maszyny drukującej. 3. Warunki wykonania zamówienia zawarte są w projekcie umowy, która stanowi załącznik nr 5 do przedmiotowej SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
79800000-2
Dodatkowe kody CPV:
79823000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/06/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT41310.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert20 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 11 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 45957.30 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- TAPZ - usługa przewodnicka
- Dostawa Implantów - Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki
- Dostawa materiałów medycznych 1 x użytku (igły, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zgłębniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.