To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-06-30
Katowice: Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KPP Wodzisław
Śląski w ramach pierwszego wyposażenia - postępowanie nr 2
Numer ogłoszenia: 111531 - 2016; data zamieszczenia: 30.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66049 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach, ul. J. Lompy 19, 40-038 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2002050, faks 032 2002060.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu drukującego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia - postępowanie nr 2.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu drukującego dla KPP Wodzisław Śląski w ramach pierwszego wyposażenia. 2 Szczegółowe informacje dotyczące sprzętu znajdują się w załącznikach: 2.1 Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy 2.2 Załącznik nr 2 - Projekt umowy 2.3 Załącznik nr 3 - Formularz cenowy - specyfikacja sprzętu 2.4 Załącznik nr 4 - Protokół odbioru 2.5 Załącznik nr 5 - Dodatkowe wymogi z zakresu obsługi urządzeń wielofunkcyjnych 3 Podane parametry w załącznikach nr 3 do SIWZ są parametrami minimalnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu o wyższych parametrach technicznych. W przypadku materiałów eksploatacyjnych zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania materiałów eksploatacyjnych o niższych parametrach np. bębny: w ilości, która zapewni wydrukowanie minimum 300 000 stron A4 na jednym urządzeniu - w tym wypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu w którym standardowy bęben wystarcza na wydruk 100 000 stron w tym wypadku Wykonawca musi dostarczyć odpowiednią ilość bębnów niezbędną do wydrukowania 300 000 stron. 4 Zamawiający przewiduje możliwość zakupu w ramach prawa opcji według potrzeb Zamawiającego, do wartości nie większej niż 20% wartości zamówienia podstawowego wynikającej z § 3 ust. 1 projektu umowy. W ramach opcji zakres zakupowanego sprzętu (tj. rodzaj sprzętu i ilość) zostanie każdorazowo określony przez Zamawiającego w złożonym zamówieniu w przypadku podjęciu decyzji o skorzystaniu z opcji. Ceny jednostkowe oraz rodzaj (w tym producent, model) sprzętu zakupowanego w ramach opcji będzie identyczny jak dla zamówienia podstawowego w złożonej ofercie. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku pozyskania dodatkowych środków finansowych. Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z prawa opcji w części. 5 Wykonawca składa wraz z ofertą formularz cenowy dla zamówienia podstawowego. Brak złożenia formularza cenowego dla zamówienia podstawowego będzie podstawą do odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 PZP - jako niezgodną z SIWZ. 6 Zamawiający informuje, iż w celu wyboru oferty najkorzystniejszej ocenie podlegać będzie cena brutto oraz okres gwarancji dla urządzeń wielofunkcyjnych. 7 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą sprzętu ponosi Wykonawca. 8 W przypadku wykazania przez Wykonawcę iż zaoferowany sprzęt, zarówno w ramach zamówienia podstawowego jak i w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, został wycofany ze sprzedaży lub zaprzestano jego produkcji, brak jest dostępu do niego na rynku polskim (potwierdzone przez producenta lub przedstawiciela handlowego na rynku polskim) Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania i dostarczenia innego sprzętu pod warunkiem, iż funkcjonalność sprzętu pozostanie bez zmian, a cena nie będzie wyższa od zaoferowanej w ofercie Wykonawcy. 9 Wykonawca dostarczy zakupiony asortyment do KPP Wodzisław Śląskim i/lub do KWP w Katowicach. 10 Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy były produkowane jako fabrycznie nowe, wolne od wad technicznych i prawnych, dopuszczone do obrotu oraz gatunku I-go wyprodukowane nie wcześniej niż 01.01.2016r. Zamawiający wymaga by urządzenia z funkcją faxu miały możliwość programowego wyłączenia tej funkcji, w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę tego typu urządzeń. 11 Wykonawca zobowiązany będzie na swój koszt zamontować sprzęt (dotyczy 1 i 2 pozycji w formularzu cenowym), skonfigurować i uruchomić w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego. 12 Zamawiający wymaga, aby urządzenia dostarczane w ramach realizacji umowy posiadały deklarację zgodności CE. 13 Zamawiający wymaga oświadczenia o udzieleniu określonego okresu gwarancji wskazanego w poszczególnych pozycjach załącznika nr 3 do SIWZ -formularz cenowy. 14 Zamawiający wymaga by okres gwarancji sprzętu wynosił minimum 24 miesiące i maksimum 60 miesięcy na urządzenia wielofunkcyjne ( drugie kryterium w postępowaniu) i 36 miesięcy na materiały eksploatacyjne. Odpowiednie dokumenty gwarancyjne Wykonawca dostarczy przy dostawie urządzeń. Termin gwarancji liczony będzie od dnia podpisania bez zastrzeżeń przez przedstawicieli stron, protokołu odbioru ilościowo - jakościowego odrębnie dla każdego sprzętu w ramach danej dostawy. Gwarancja na zaoferowany sprzęt nie może być krótsza niż okres gwarancji wskazany w formularzach cenowych 15 Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy, iż w przypadku wyboru jego oferty jako najkorzystniejszej przedstawi w chwili każdej z dostaw dla pozycji 1 i 2 (zarówno dla zamówienia podstawowego jak i zakupu w ramach prawa opcji) oświadczenie producenta sprzętu lub jego autoryzowanego przedstawiciela w Polsce, że w przypadku niewywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. W przypadku gdy Wykonawcą jest autoryzowanym przedstawicielem Producenta oświadczenia nie wymaga się; 16 Zamawiający wymaga oświadczenia, że Wykonawca dostarczy instrukcje (w formie papierowej lub elektronicznej) konfiguracji sprzętu w formacie pdf i ppt w języku polskim; 17 Zamawiający wymaga oświadczenia, że Wykonawca dostarczy formularz określający procedurę zgłaszania napraw gwarancyjnych (dane teleadresowe, punkty serwisowe) w formie papierowej lub elektronicznej. 18 Zamawiający wymaga aby Wykonawca uznał reklamację na wady ukryte dostarczanego sprzętu i bezzwłocznej ich wymiany na wolne od wad fizycznych i prawnych. 19 W okresie udzielonej gwarancji Zamawiający nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, wszystkie koszty związane z obsługą gwarancyjną ponosi Wykonawca. W przypadku awarii (dot. sprzętu wyposażonego w dysk twardy) uszkodzony dysk pozostaje u Zamawiającego, jednocześnie Wykonawca dostarcza nowy dysk w ramach udzielonej gwarancji bez dodatkowych kosztów po stronie Zamawiającego. 20 W okresie gwarancji sprzęt podlegający naprawie Wykonawca zobowiązany jest odebrać i dostarczyć po naprawie do KPP Wodzisław Śląski lub KWP w Katowicach. 21 Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę producenta i modelu oferowanych urządzeń jak również dodatkowych urządzeń wchodzących w skład danej pozycji asortymentu w załączniku nr 3. 22 Brak wpisania modelu i producenta oferowanych urządzeń skutkować będzie odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 - jako niezgodnej z SIWZ. 23 Zamawiający wymaga dołączenia do oferty specyfikacji technicznej (w języku polskim) producenta urządzenia potwierdzającą spełnienie minimalnych warunków technicznych Zamawiającego. Specyfikacja techniczna winna zawierać wszystkie parametry wymagane przez Zamawiającego zawarte w załączniku nr 3. 24 W przypadku, gdy parametry nie będą zgodne z wymogami niniejszej SIWZ Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 - jako niezgodną z SIWZ. 25 Wykonanie działań wynikających z gwarancji nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia. W przypadku przekroczenia powyższego terminu, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprawny sprzęt zastępczy, funkcjonalnie zbliżony do uszkodzonego we wskazanym terminie. 26 Zamawiający wymaga by czas naprawy gwarancyjnej sprzętu nie przekroczył 40 dni kalendarzowych. 27 Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego oraz zamontuje sprzęt, skonfiguruje i uruchomi w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego. 28 Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy wykonawca będzie korzystał z podwykonawców zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.50 - Drukarki atramentowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Arcus S.A., Kolejowa 5/7, 01-217 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 145528,46 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 150090,00
Oferta z najniższą ceną: 150090,00 / Oferta z najwyższą ceną: 150090,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drukarko-kopiarki
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Zakup sprzętu komputerowego dla KWP w Opolu oraz CBZC - część 3
- Dostawa zestawów komputerowych z oprogramowaniem oraz drukarek
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.