To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-12
Karlino: Obsługa bankowa budżetu Gminy Karlino oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie
Numer ogłoszenia: 111548 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80488 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117273, faks 094 3117410.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Karlino oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.0 Opis przedmiotu zamówienia. 3.1Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Gminy Karlino oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie, tj.: 1. Jednostki budżetowe: - Urząd Miejski w Karlinie - Zakład Oświaty w Karlinie - Szkoła Podstawowa w Karlinie - Szkoła Podstawowa w Daszewie - Szkoła Podstawowa w Karwinie - Szkoła Podstawowa w Karścinie - Gimnazjum w Karlinie - Przedszkole Miejskie w Karlinie - Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Karlinie - Warsztat Terapii Zajęciowej Iskierka w Karlinie 2.Instytucja Kultury w Karlinie - Karliński Ośrodek Kultury Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: -otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu gminy i jednostek organizacyjnych podległych gminie, -realizacja poleceń przelewu, -realizacja wpłat i wypłat gotówkowych, -automatyczne lokowanie wolnych środków finansowych na rachunkach bieżących, lokaty standardowe i krótkoterminowe, -uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym, -korzystanie przez zamawiającego z międzybankowego elektronicznego systemu bankowości. -wydawanie opinii, zaświadczeń , czeków gotówkowych w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.2W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 3.4 Obecnie budżet Zamawiającego (rok 2011 - w tym jednostki podległe) kształtuje się na poziomie: 1. wydatki ok. 46,6 mln zł., 2. dochody ok. 46,0 mln zł. 3.limit kredytu w rachunku bieżącym 3,5 mln zł. 3.5 Dane o przedmiocie zamówienia: Lp Wyszczególnienie Ilośćwartość w zł 1.Ilość rachunków podstawowych 6 2.Ilość rachunków pomocniczych 39 3.Ilość przelewów droga elektroniczną ( rocznie) 25 200 4Ilość przelewów w formie papierowej ( rocznie) 1 535 6Średnio miesięczna ilość ( w szt.) wpłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego w placówce Wykonawcy 69 7Miesięczna wartość ( średnia w PLN) wpłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego w placówce Wykonawcy 183 871 8Średnio miesięczna ilość ( w szt.) wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego 699 9Średnio miesięczna wartość ( w PLN) wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego 271 437 3.6 Zamawiający nie przewiduje możliwości samodzielnego generowania wyciągów bankowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej. Zamawiający potwierdza, że automatyczne lokowanie salda oznacza założenie lokaty ON bądź lokaty weekendowej. 3.7Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej gminy. 3.8Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu wyciągów bankowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BANK SPÓŁDZIELCZY W BIAŁOGARDZIE
jakie przetargi wygrała firma
BANK SPÓŁDZIELCZY W BIAŁOGARDZIE
- Bank Spółdzielczy w Białogardzie, ul.Jana Kochanowskiego 6, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 720635,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 720635,00
Oferta z najniższą ceną: 720635,00 / Oferta z najwyższą ceną: 720635,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI KARLINO
więcej: przetargi KARLINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanej koparki obrotowej na podwoziu kołowym
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.