eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KarlinoObsługa bankowa budżetu Gminy Karlino oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-05-12

Karlino: Obsługa bankowa budżetu Gminy Karlino oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie
Numer ogłoszenia: 111548 - 2011; data zamieszczenia: 12.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80488 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino, Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3117273, faks 094 3117410.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Karlino oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.0 Opis przedmiotu zamówienia. 3.1Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze bankowej budżetu Gminy Karlino oraz jednostek organizacyjnych podległych gminie, tj.: 1. Jednostki budżetowe: - Urząd Miejski w Karlinie - Zakład Oświaty w Karlinie - Szkoła Podstawowa w Karlinie - Szkoła Podstawowa w Daszewie - Szkoła Podstawowa w Karwinie - Szkoła Podstawowa w Karścinie - Gimnazjum w Karlinie - Przedszkole Miejskie w Karlinie - Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Karlinie - Warsztat Terapii Zajęciowej Iskierka w Karlinie 2.Instytucja Kultury w Karlinie - Karliński Ośrodek Kultury Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: -otwarcie i prowadzenie rachunku bieżącego i rachunków pomocniczych budżetu gminy i jednostek organizacyjnych podległych gminie, -realizacja poleceń przelewu, -realizacja wpłat i wypłat gotówkowych, -automatyczne lokowanie wolnych środków finansowych na rachunkach bieżących, lokaty standardowe i krótkoterminowe, -uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym, -korzystanie przez zamawiającego z międzybankowego elektronicznego systemu bankowości. -wydawanie opinii, zaświadczeń , czeków gotówkowych w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.2W przypadku łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 3.4 Obecnie budżet Zamawiającego (rok 2011 - w tym jednostki podległe) kształtuje się na poziomie: 1. wydatki ok. 46,6 mln zł., 2. dochody ok. 46,0 mln zł. 3.limit kredytu w rachunku bieżącym 3,5 mln zł. 3.5 Dane o przedmiocie zamówienia: Lp Wyszczególnienie Ilośćwartość w zł 1.Ilość rachunków podstawowych 6 2.Ilość rachunków pomocniczych 39 3.Ilość przelewów droga elektroniczną ( rocznie) 25 200 4Ilość przelewów w formie papierowej ( rocznie) 1 535 6Średnio miesięczna ilość ( w szt.) wpłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego w placówce Wykonawcy 69 7Miesięczna wartość ( średnia w PLN) wpłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego w placówce Wykonawcy 183 871 8Średnio miesięczna ilość ( w szt.) wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego 699 9Średnio miesięczna wartość ( w PLN) wypłat gotówkowych dokonywanych przez Zamawiającego 271 437 3.6 Zamawiający nie przewiduje możliwości samodzielnego generowania wyciągów bankowych za pomocą systemu bankowości elektronicznej. Zamawiający potwierdza, że automatyczne lokowanie salda oznacza założenie lokaty ON bądź lokaty weekendowej. 3.7Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do zapewnienia kompleksowej obsługi elektronicznej w standardzie zapewniającym pełne bezpieczeństwo, zgodnie z przepisami prawa, w zakresie bankowej obsługi finansowej gminy. 3.8Wykonawca w ramach złożonej oferty jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu wyciągów bankowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.05.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Białogardzie, ul.Jana Kochanowskiego 6, 78-200 Białogard, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 720635,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 720635,00

  • Oferta z najniższą ceną: 720635,00 / Oferta z najwyższą ceną: 720635,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.