eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KramskWyposażenie Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych - podstawą rozwoju nowoczesnej edukacji przedszkolnej w Gminie Kramsk realizowanego przez Gminę Kramsk w ramach Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Nr POKL.09.01.01-30-012/14

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-13

Kramsk: Wyposażenie Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych - podstawą rozwoju nowoczesnej edukacji przedszkolnej w Gminie Kramsk realizowanego przez Gminę Kramsk w ramach Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Nr POKL.09.01.01-30-012/14
Numer ogłoszenia: 111550 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kramsk , ul. Chopina 12, 62-511 Kramsk, woj. wielkopolskie, tel. 063 2470004 w. 28, faks 063 2470311.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakramsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych - podstawą rozwoju nowoczesnej edukacji przedszkolnej w Gminie Kramsk realizowanego przez Gminę Kramsk w ramach Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Nr POKL.09.01.01-30-012/14.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z trzech części (1,2,3).1.Część pierwsza zamówienia: dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Oddziałów Przedszkolnych: a)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, froterka 1 sztuka, lodówka 1 sztuka, stoły przedszkolne 5 sztuk, krzesełka dziecięce 20 sztuk, szafka zamykana 3 sztuki, szafka ze schowkami 3 sztuki, regał na zabawki 3 sztuki, wykładzina dywanowa 20 m2, rolety okienne 1 komplet, szafka na ubrania 3 sztuki) b)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, froterka 1 sztuka, wózek sprzątający z mopem 1 sztuka, lodówka 1 sztuka, umywalka do mycia rąk z baterią 1 sztuka, stoły przedszkolne 8 sztuk, krzesełka dziecięce 16 sztuk, regał z 2 szafkami 3 sztuki, regał 2 sztuki, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, szafka 2 sztuki, biblioteczka 1 sztuka, szafka na ubrania 3 sztuki, rolety okienne 3 komplety, wykładzina dywanowa 22,50 m2). c)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, wózek do sprzątania 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, garnki i naczynia 3 komplety, stoły przedszkolne 6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, szafka na ubrania 3 sztuki). d)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, stoły przedszkolne 6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, szafka na ubrania 3 sztuki). e)Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, stoły przedszkolne 6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, krzesło wysokie 1 sztuka, szafka na ubrania 3 sztuki). f)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, karcher 1 sztuka, stoły przedszkolne 4 sztuki, krzesełka dziecięca 25 sztuk, szafka 3 sztuki, rolety okienne 4 sztuki, wykładzina dywanowa 22 m2). g)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, stoły przedszkolne 4 sztuki, krzesełka dziecięce 25 sztuk, froterka 1 sztuka, szafka 3 sztuki, rolety okienne 4 sztuki, wykładzina dywanowa 25 m2.) 2.Część druga zamówienia: dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wypoczynkowego do Oddziałów Przedszkolnych: a)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej (dostawa: komplet zabawek 47 zestawów, artykuły plastyczne 70 zestawów, materac do leżenia 12 sztuk, gruszka mała 2 sztuki, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet) b)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie: (dostawa: komplet zabawek 60 zestawów, artykuły plastyczne 75 zestawów, materac do leżenia 7 sztuk, pomoce dydaktyczne 16 sztuk, pufy 2 zestawy, siedziska poduszki 11 sztuk, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet). c)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa: komplet zabawek 96 kompletów, artykuły plastyczne 75 kompletów, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet). d)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa: komplet zabawek 95 zestawów, artykuły plastyczne 104 komplety, materac do leżakowania 12 sztuk, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa mały miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) e)Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa: komplet zabawek 69 zestawów, artykuły plastyczne 99 zestawów, materac do leżakowania 13 sztuk, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) f)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa: komplet zabawek 87 zestawów, artykuły plastyczne 100 zestawów, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) g)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa: komplet zabawek 88 zestawów, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący mis 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) 3.Część trzecia zamówienia: dostawa i wyposażenie w sprzęt ICT, audiowizualny i tablice interaktywne Oddziałów Przedszkolnych: a)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej: dostawa i montaż: komputer wraz z oprogramowaniem 1 zestaw, monitor 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, skaner 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka). b)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie: (dostawa i montaż: laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, DVD 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, kamera i aparat HD 1 zestaw, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka). c)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 2 sztuki, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka). d)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka). e)Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, aparat cyfrowy 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka). f)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: kamera HD 1 sztuka, DVD 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka.) g)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: aparat fotograficzny 1 sztuka, DVD 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka). Zamawiający zastrzega, iż wykonawca składający ofertę może przystąpić do maksymalnie dwóch części zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do siwz. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęty winny być równoważne z podanymi w punkcie III. (Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia) niniejszej SIWZ. Za równoważne Zamawiający uzna te, które odpowiadać będą funkcjom, treściom i wartościom merytorycznym i estetycznym dla jakich są przewidziane. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane w punkcie III. (Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia) niniejszej SIWZ, pod warunkiem , iż zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych, merytorycznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Dopuszcza się odstępstwo o około 5% dla parametrów mierzalnych. Wykonawca, który decyduje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i wyposażenie spełniają określone w SIWZ przez Zamawiającego wymagania. Ciężar udowodnienia, że towar jest równoważny w stosunku do wymogu stawianego przez Zamawiającego spoczywa na wykonawcy składającym ofertę. Wykonawca w takim przypadku musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, certyfikaty opisujące parametry techniczno jakościowe, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne z opisanymi przez Zamawiającego (pod rygorem odrzucenia oferty). Wszystkie dostarczane urządzenia, materiały, pomoce dydaktyczne oraz wyposażenie powinny zawierać odpowiednie certyfikaty, atesty lub oznaczenia informujące o dopuszczeniu do sprzedaży (jeżeli wymaga tego specyfika urządzenia lub materiału). Gwarancje: a) W przypadku wyposażenia meblowego i urządzeń do utrzymania czystości: wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt. b) W przypadku urządzeń ICT, audiowizualnych i tablic interaktywnych: wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji door to door na dostarczony sprzęt. c) W przypadku urządzeń kopiujących: wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji i jest on jednocześnie jedynym przedstawicielem serwisowym. Nie dopuszcza się serwisowania dostarczonego sprzętu przez inne podmioty. Przedmiot Zamówienia dostarczony Zamawiającemu musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, zapakowany w oryginalne opakowanie, nie może posiadać znamion użytkowania, winien spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującymi przepisami, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach przedszkolnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.15.00.00-8, 37.00.00.00-8, 32.30.00.00-6, 30.00.00.00-9, 48.00.00.00-8, 30.21.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczeniao spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz 1) W przypadku Wykonawców przystępujących do trzeciej części zamówienia Dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i tablic interaktywnych do Oddziałów Przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi być autoryzowanym przedstawicielem handlowym urządzeń kopiująco drukujących. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych certyfikatów i zaświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dla wszystkich Wykonawców składających ofertę Oraz 1) w przypadku Wykonawców przystępujących do pierwszej części zamówienia: dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Oddziałów Przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się minimum dwiema zrealizowanymi dostawami, na kwotę minimum 30 tys. złotych netto każda, wyposażenia meblowego do oddziałów przedszkolnych w ciągu ostatnich 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych faktur / rachunków za zrealizowane dostawy 2) w przypadku Wykonawców przystępujących do drugiej części zamówienia dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wypoczynkowego do Oddziałów Przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się minimum dwiema zrealizowanymi dostawami pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych, na kwotę 20 tys. złotych netto każda, w przeciągu ostatnich 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych faktur / rachunków za zrealizowane dostawy. 3) w przypadku Wykonawców przystępujących do trzeciej części zamówienia Dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i tablic interaktywnych do Oddziałów Przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się minimum dwiema zrealizowanymi dostawami sprzętu ICT oraz sprzętu drukującego na kwotę minimum 100 tys. złotych netto każda, w ciągu ostatnich 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych faktur / rachunków za zrealizowane dostawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - dla wszystkich Wykonawców składających ofertę Oraz 1) w przypadku Wykonawców przystępujących do pierwszej części zamówienia dostawa i montaż mebli do Oddziałów Przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się dysponowaniem minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie dostawy mebli i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych oraz minimum 2 osobami zdolnymi do rozładunku oraz montażu mebli i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu wskazanych warunków udziału w postępowaniu sporządzonego na druku Wykonawcy. 2) W przypadku wykonawców przystępujących do drugiej części zamówienia :dostawa pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie dostawy i rozładunku pomocy dydaktycznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu wskazanych warunków udziału w postępowaniu sporządzonego na druku wykonawcy. 3) W przypadku wykonawców przystępujących do trzeciej części zamówienia:dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i tablic interaktywnych do oddziałów przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się minimum 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkoleń we wszystkich oddziałach przedszkolnych z zakresu użytkowania dostarczonego sprzętu i wyposażenia oraz minimum 3 osobami serwisującymi urządzenia kopiująco drukujące. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku : na podstawie oświadczenia o spełnianiu wskazanych warunków udziału w postępowaniu sporządzonego na druku wykonawcy oraz na podstawie przedłożonych certyfikatów potwierdzających uprawnienia osób do serwisowania urządzeń kopiująco drukujących.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - dla wszystkich Wykonawców.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: formularz ofertowy (zał. nr 1), upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; do składanej oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opisy, zdjęcia, rysunki proponowanego wyposażenia w formie papierowej jako wydruki załączone do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i sposobu realizacji jest dopuszczalna w przypadku: zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakramsk.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kramsk, ul. Chopina 12, 62-511 Kramsk, pokój nr 24, inspektor Anna Kasprzak..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Kramsku, ul. Chopina 12, 62-511 Kramsk SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, froterka 1 sztuka, lodówka 1 sztuka, stoły przedszkolne 5 sztuk, krzesełka dziecięce 20 sztuk, szafka zamykana 3 sztuki, szafka ze schowkami 3 sztuki, regał na zabawki 3 sztuki, wykładzina dywanowa 20 m2, rolety okienne 1 komplet, szafka na ubrania 3 sztuki) b) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, froterka 1 sztuka, wózek sprzątający z mopem 1 sztuka, lodówka 1 sztuka, umywalka do mycia rąk z baterią 1 sztuka, stoły przedszkolne 8 sztuk, krzesełka dziecięce 16 sztuk, regał z 2 szafkami 3 sztuki, regał 2 sztuki, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, szafka 2 sztuki, biblioteczka 1 sztuka, szafka na ubrania 3 sztuki, rolety okienne 3 komplety, wykładzina dywanowa 22,50 m2). c) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, wózek do sprzątania 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, garnki i naczynia 3 komplety, stoły przedszkolne 6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, szafka na ubrania 3 sztuki). d) Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, stoły przedszkolne 6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, szafka na ubrania 3 sztuki). e) Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, stoły przedszkolne 6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, krzesło wysokie 1 sztuka, szafka na ubrania 3 sztuki). f) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, karcher 1 sztuka, stoły przedszkolne 4 sztuki, krzesełka dziecięca 25 sztuk, szafka 3 sztuki, rolety okienne 4 sztuki, wykładzina dywanowa 22 m2). g) Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, stoły przedszkolne 4 sztuki, krzesełka dziecięce 25 sztuk, froterka 1 sztuka, szafka 3 sztuki, rolety okienne 4 sztuki, wykładzina dywanowa 25 m2.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.15.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wypoczynkowego do Oddziałów Przedszkolnych przy szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej (dostawa: komplet zabawek 47 zestawów, artykuły plastyczne 70 zestawów, materac do leżenia 12 sztuk, gruszka mała 2 sztuki, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet) b) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie: (dostawa: komplet zabawek 60 zestawów, artykuły plastyczne 75 zestawów, materac do leżenia 7 sztuk, pomoce dydaktyczne 16 sztuk, pufy 2 zestawy, siedziska poduszki 11 sztuk, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet). c) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa: komplet zabawek 96 kompletów, artykuły plastyczne 75 kompletów, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet). d) Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa: komplet zabawek 95 zestawów, artykuły plastyczne 104 komplety, materac do leżakowania 12 sztuk, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa mały miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) e) Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa: komplet zabawek 69 zestawów, artykuły plastyczne 99 zestawów, materac do leżakowania 13 sztuk, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) f) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa: komplet zabawek 87 zestawów, artykuły plastyczne 100 zestawów, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) g) Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa: komplet zabawek 88 zestawów, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący mis 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i wyposażenie w sprzęt ICT, audiowizualny i tablice interaktywne Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej: dostawa i montaż: komputer wraz z oprogramowaniem 1 zestaw, monitor 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, skaner 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka). b) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie: (dostawa i montaż: laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, DVD 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, kamera i aparat HD 1 zestaw, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka). c) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 2 sztuki, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka). d) Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka). e) Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, aparat cyfrowy 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka). f) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: kamera HD 1 sztuka, DVD 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka.) g) Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: aparat fotograficzny 1 sztuka, DVD 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 30.00.00.00-9, 48.00.00.00-8, 30.21.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.