Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-05-13
Kramsk: Wyposażenie Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych - podstawą rozwoju nowoczesnej edukacji przedszkolnej w Gminie Kramsk realizowanego przez Gminę Kramsk w ramach Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Nr POKL.09.01.01-30-012/14
Numer ogłoszenia: 111550 - 2015; data zamieszczenia: 13.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kramsk , ul. Chopina 12, 62-511 Kramsk, woj. wielkopolskie, tel. 063 2470004 w. 28, faks 063 2470311.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakramsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem w ramach projektu Modernizacja oddziałów przedszkolnych - podstawą rozwoju nowoczesnej edukacji przedszkolnej w Gminie Kramsk realizowanego przez Gminę Kramsk w ramach Poddziałania 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Nr POKL.09.01.01-30-012/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie składa się z trzech części (1,2,3).1.Część pierwsza zamówienia: dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Oddziałów Przedszkolnych: a)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, froterka 1 sztuka, lodówka 1 sztuka, stoły przedszkolne 5 sztuk, krzesełka dziecięce 20 sztuk, szafka zamykana 3 sztuki, szafka ze schowkami 3 sztuki, regał na zabawki 3 sztuki, wykładzina dywanowa 20 m2, rolety okienne 1 komplet, szafka na ubrania 3 sztuki) b)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, froterka 1 sztuka, wózek sprzątający z mopem 1 sztuka, lodówka 1 sztuka, umywalka do mycia rąk z baterią 1 sztuka, stoły przedszkolne 8 sztuk, krzesełka dziecięce 16 sztuk, regał z 2 szafkami 3 sztuki, regał 2 sztuki, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, szafka 2 sztuki, biblioteczka 1 sztuka, szafka na ubrania 3 sztuki, rolety okienne 3 komplety, wykładzina dywanowa 22,50 m2). c)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, wózek do sprzątania 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, garnki i naczynia 3 komplety, stoły przedszkolne 6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, szafka na ubrania 3 sztuki). d)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, stoły przedszkolne 6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, szafka na ubrania 3 sztuki). e)Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, stoły przedszkolne 6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, krzesło wysokie 1 sztuka, szafka na ubrania 3 sztuki). f)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, karcher 1 sztuka, stoły przedszkolne 4 sztuki, krzesełka dziecięca 25 sztuk, szafka 3 sztuki, rolety okienne 4 sztuki, wykładzina dywanowa 22 m2). g)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, stoły przedszkolne 4 sztuki, krzesełka dziecięce 25 sztuk, froterka 1 sztuka, szafka 3 sztuki, rolety okienne 4 sztuki, wykładzina dywanowa 25 m2.) 2.Część druga zamówienia: dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wypoczynkowego do Oddziałów Przedszkolnych: a)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej (dostawa: komplet zabawek 47 zestawów, artykuły plastyczne 70 zestawów, materac do leżenia 12 sztuk, gruszka mała 2 sztuki, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet) b)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie: (dostawa: komplet zabawek 60 zestawów, artykuły plastyczne 75 zestawów, materac do leżenia 7 sztuk, pomoce dydaktyczne 16 sztuk, pufy 2 zestawy, siedziska poduszki 11 sztuk, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet). c)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa: komplet zabawek 96 kompletów, artykuły plastyczne 75 kompletów, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet). d)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa: komplet zabawek 95 zestawów, artykuły plastyczne 104 komplety, materac do leżakowania 12 sztuk, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa mały miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) e)Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa: komplet zabawek 69 zestawów, artykuły plastyczne 99 zestawów, materac do leżakowania 13 sztuk, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) f)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa: komplet zabawek 87 zestawów, artykuły plastyczne 100 zestawów, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) g)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa: komplet zabawek 88 zestawów, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący mis 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) 3.Część trzecia zamówienia: dostawa i wyposażenie w sprzęt ICT, audiowizualny i tablice interaktywne Oddziałów Przedszkolnych: a)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej: dostawa i montaż: komputer wraz z oprogramowaniem 1 zestaw, monitor 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, skaner 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka). b)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie: (dostawa i montaż: laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, DVD 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, kamera i aparat HD 1 zestaw, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka). c)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 2 sztuki, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka). d)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka). e)Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, aparat cyfrowy 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka). f)Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: kamera HD 1 sztuka, DVD 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka.) g)Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: aparat fotograficzny 1 sztuka, DVD 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka). Zamawiający zastrzega, iż wykonawca składający ofertę może przystąpić do maksymalnie dwóch części zamówienia. Sposób realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do siwz. Wszystkie materiały, urządzenia i sprzęty winny być równoważne z podanymi w punkcie III. (Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia) niniejszej SIWZ. Za równoważne Zamawiający uzna te, które odpowiadać będą funkcjom, treściom i wartościom merytorycznym i estetycznym dla jakich są przewidziane. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane w punkcie III. (Szczegółowy opis poszczególnych części zamówienia) niniejszej SIWZ, pod warunkiem , iż zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych, merytorycznych, jakościowych i estetycznych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Dopuszcza się odstępstwo o około 5% dla parametrów mierzalnych. Wykonawca, który decyduje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i wyposażenie spełniają określone w SIWZ przez Zamawiającego wymagania. Ciężar udowodnienia, że towar jest równoważny w stosunku do wymogu stawianego przez Zamawiającego spoczywa na wykonawcy składającym ofertę. Wykonawca w takim przypadku musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, certyfikaty opisujące parametry techniczno jakościowe, pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne z opisanymi przez Zamawiającego (pod rygorem odrzucenia oferty). Wszystkie dostarczane urządzenia, materiały, pomoce dydaktyczne oraz wyposażenie powinny zawierać odpowiednie certyfikaty, atesty lub oznaczenia informujące o dopuszczeniu do sprzedaży (jeżeli wymaga tego specyfika urządzenia lub materiału). Gwarancje: a) W przypadku wyposażenia meblowego i urządzeń do utrzymania czystości: wykonawca udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony sprzęt. b) W przypadku urządzeń ICT, audiowizualnych i tablic interaktywnych: wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji door to door na dostarczony sprzęt. c) W przypadku urządzeń kopiujących: wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji i jest on jednocześnie jedynym przedstawicielem serwisowym. Nie dopuszcza się serwisowania dostarczonego sprzętu przez inne podmioty. Przedmiot Zamówienia dostarczony Zamawiającemu musi być fabrycznie nowy, wolny od wad, zapakowany w oryginalne opakowanie, nie może posiadać znamion użytkowania, winien spełniać wszelkie wymogi norm określanych obowiązującymi przepisami, w tym jeżeli jest wymagane, dopuszczane do stosowania w placówkach przedszkolnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.15.00.00-8, 37.00.00.00-8, 32.30.00.00-6, 30.00.00.00-9, 48.00.00.00-8, 30.21.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczeniao spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz 1) W przypadku Wykonawców przystępujących do trzeciej części zamówienia Dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i tablic interaktywnych do Oddziałów Przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi być autoryzowanym przedstawicielem handlowym urządzeń kopiująco drukujących. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych certyfikatów i zaświadczeń.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dla wszystkich Wykonawców składających ofertę Oraz 1) w przypadku Wykonawców przystępujących do pierwszej części zamówienia: dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Oddziałów Przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się minimum dwiema zrealizowanymi dostawami, na kwotę minimum 30 tys. złotych netto każda, wyposażenia meblowego do oddziałów przedszkolnych w ciągu ostatnich 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych faktur / rachunków za zrealizowane dostawy 2) w przypadku Wykonawców przystępujących do drugiej części zamówienia dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wypoczynkowego do Oddziałów Przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się minimum dwiema zrealizowanymi dostawami pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych, na kwotę 20 tys. złotych netto każda, w przeciągu ostatnich 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych faktur / rachunków za zrealizowane dostawy. 3) w przypadku Wykonawców przystępujących do trzeciej części zamówienia Dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i tablic interaktywnych do Oddziałów Przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się minimum dwiema zrealizowanymi dostawami sprzętu ICT oraz sprzętu drukującego na kwotę minimum 100 tys. złotych netto każda, w ciągu ostatnich 3 lat. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie przedłożonych faktur / rachunków za zrealizowane dostawy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, - dla wszystkich Wykonawców składających ofertę Oraz 1) w przypadku Wykonawców przystępujących do pierwszej części zamówienia dostawa i montaż mebli do Oddziałów Przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się dysponowaniem minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie dostawy mebli i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych oraz minimum 2 osobami zdolnymi do rozładunku oraz montażu mebli i wyposażenia do oddziałów przedszkolnych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu wskazanych warunków udziału w postępowaniu sporządzonego na druku Wykonawcy. 2) W przypadku wykonawców przystępujących do drugiej części zamówienia :dostawa pomocy dydaktycznych do oddziałów przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się minimum 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie dostawy i rozładunku pomocy dydaktycznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: na podstawie oświadczenia o spełnianiu wskazanych warunków udziału w postępowaniu sporządzonego na druku wykonawcy. 3) W przypadku wykonawców przystępujących do trzeciej części zamówienia:dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego i tablic interaktywnych do oddziałów przedszkolnych Wykonawca składający ofertę musi wykazać się minimum 1 osobą zdolną do przeprowadzenia szkoleń we wszystkich oddziałach przedszkolnych z zakresu użytkowania dostarczonego sprzętu i wyposażenia oraz minimum 3 osobami serwisującymi urządzenia kopiująco drukujące. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku : na podstawie oświadczenia o spełnianiu wskazanych warunków udziału w postępowaniu sporządzonego na druku wykonawcy oraz na podstawie przedłożonych certyfikatów potwierdzających uprawnienia osób do serwisowania urządzeń kopiująco drukujących.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - dla wszystkich Wykonawców.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: formularz ofertowy (zał. nr 1), upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; do składanej oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć opisy, zdjęcia, rysunki proponowanego wyposażenia w formie papierowej jako wydruki załączone do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Wszelkie zmiany umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zmiana postanowień niniejszej umowy w zakresie odnoszącym się do ceny, terminu i sposobu realizacji jest dopuszczalna w przypadku: zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami lub obowiązującymi przepisami prawa.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakramsk.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kramsk, ul. Chopina 12, 62-511 Kramsk, pokój nr 24, inspektor Anna Kasprzak..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2015 godzina 08:00, miejsce: Urząd Gminy w Kramsku, ul. Chopina 12, 62-511 Kramsk SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, froterka 1 sztuka, lodówka 1 sztuka, stoły przedszkolne 5 sztuk, krzesełka dziecięce 20 sztuk, szafka zamykana 3 sztuki, szafka ze schowkami 3 sztuki, regał na zabawki 3 sztuki, wykładzina dywanowa 20 m2, rolety okienne 1 komplet, szafka na ubrania 3 sztuki) b) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, froterka 1 sztuka, wózek sprzątający z mopem 1 sztuka, lodówka 1 sztuka, umywalka do mycia rąk z baterią 1 sztuka, stoły przedszkolne 8 sztuk, krzesełka dziecięce 16 sztuk, regał z 2 szafkami 3 sztuki, regał 2 sztuki, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, szafka 2 sztuki, biblioteczka 1 sztuka, szafka na ubrania 3 sztuki, rolety okienne 3 komplety, wykładzina dywanowa 22,50 m2). c) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, wózek do sprzątania 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, garnki i naczynia 3 komplety, stoły przedszkolne 6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, szafka na ubrania 3 sztuki). d) Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, stoły przedszkolne 6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, krzesło wysokie 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, szafka na ubrania 3 sztuki). e) Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, mop do sprzątania 2 sztuki, stoły przedszkolne 6 sztuk, krzesełka dziecięce 25 sztuk, biurko dla nauczyciela 1 sztuka, biblioteczka 1 sztuka, regał z kieszeniami 3 sztuki, krzesło wysokie 1 sztuka, szafka na ubrania 3 sztuki). f) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, karcher 1 sztuka, stoły przedszkolne 4 sztuki, krzesełka dziecięca 25 sztuk, szafka 3 sztuki, rolety okienne 4 sztuki, wykładzina dywanowa 22 m2). g) Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: odkurzacz 1 sztuka, stoły przedszkolne 4 sztuki, krzesełka dziecięce 25 sztuk, froterka 1 sztuka, szafka 3 sztuki, rolety okienne 4 sztuki, wykładzina dywanowa 25 m2.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.10.00-8, 39.15.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia wypoczynkowego do Oddziałów Przedszkolnych przy szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej (dostawa: komplet zabawek 47 zestawów, artykuły plastyczne 70 zestawów, materac do leżenia 12 sztuk, gruszka mała 2 sztuki, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet) b) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie: (dostawa: komplet zabawek 60 zestawów, artykuły plastyczne 75 zestawów, materac do leżenia 7 sztuk, pomoce dydaktyczne 16 sztuk, pufy 2 zestawy, siedziska poduszki 11 sztuk, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet). c) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa: komplet zabawek 96 kompletów, artykuły plastyczne 75 kompletów, wyposażenie zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet). d) Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa: komplet zabawek 95 zestawów, artykuły plastyczne 104 komplety, materac do leżakowania 12 sztuk, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa mały miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) e) Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa: komplet zabawek 69 zestawów, artykuły plastyczne 99 zestawów, materac do leżakowania 13 sztuk, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) f) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa: komplet zabawek 87 zestawów, artykuły plastyczne 100 zestawów, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący miś 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.) g) Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa: komplet zabawek 88 zestawów, poducha sensoryczna 1 sztuka, gruszka mała 2 sztuki, kanapa śpiący mis 1 sztuka, komplet wyposażenia zapewniające bezpieczne warunki do opieki nad dziećmi 1 komplet.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.00.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i wyposażenie w sprzęt ICT, audiowizualny i tablice interaktywne Oddziałów Przedszkolnych przy Szkołach Podstawowych w Woli Podłężnej, Anielewie, Kramsku i Wysokiem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Woli Podłężnej: dostawa i montaż: komputer wraz z oprogramowaniem 1 zestaw, monitor 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, skaner 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka). b) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Anielewie: (dostawa i montaż: laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, DVD 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, kamera i aparat HD 1 zestaw, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka). c) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 2 sztuki, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka). d) Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka). e) Oddział Przedszkolny nr 3 Szkoła Podstawowa w Wysokiem: (dostawa i montaż: komputer z oprogramowaniem 1 sztuka, monitor 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, aparat cyfrowy 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka). f) Oddział Przedszkolny nr 1 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: kamera HD 1 sztuka, DVD 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem CD 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka, kserokopiarka 1 sztuka.) g) Oddział Przedszkolny nr 2 Szkoła Podstawowa w Kramsku: (dostawa i montaż: aparat fotograficzny 1 sztuka, DVD 1 sztuka, laptop z oprogramowaniem 1 sztuka, drukarka 1 sztuka, rzutnik multimedialny 1 sztuka, ekran 1 sztuka, telewizor 1 sztuka, radio z odtwarzaczem 1 sztuka, tablica interaktywna z oprogramowaniem 1 sztuka)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.30.00.00-6, 30.00.00.00-9, 48.00.00.00-8, 30.21.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 03.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- DZP.26.196.2024 Na dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2025 r.
- Dostawa drukarko-kopiarki
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - sprzęt komputerowy
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.