eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary SzelkówBudowa hali sportowej z pomieszczeniami towarzyszącymi, łącznikiem i pomieszczeniami przedszkolnymi w miejscowości Stary Szelków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-18

Stary Szelków: Budowa hali sportowej z pomieszczeniami towarzyszącymi, łącznikiem i pomieszczeniami przedszkolnymi w miejscowości Stary Szelków
Numer ogłoszenia: 111555 - 2012; data zamieszczenia: 18.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 57996 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Szelków, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, woj. mazowieckie, tel. 029 7176001, faks 029 7176004 w. 28.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej z pomieszczeniami towarzyszącymi, łącznikiem i pomieszczeniami przedszkolnymi w miejscowości Stary Szelków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksu budynku hali sportowej z pomieszczeniami towarzyszącymi, łącznikiem oraz pomieszczeniami przedszkolnymi na terenie działki nr 112/2 i 113 w miejscowości Stary Szelków gm. Szelków. Obiekt ten powstanie pomiędzy istniejącym budynkiem szkoły podstawowej (działka nr 113) a istniejącym budynkiem gimnazjum (działka nr 112/2) i połączy funkcjonalnie obie szkoły. Program funkcjonalny przedszkola (PT) - projekt techniczny Nr pom. 1 Wiatrołap 3,07 m2 Nr pom. 2 Komunikacja 56,80 m2 Nr pom. 3 Szatnia 36,48 m2 Nr pom. 4 Jadalnia 62,25 m2 Nr pom. 5 Sala zajęć I 45,64 m2 Nr pom. 6 Łazienka I 10,23 m2 Nr pom. 7 Zaplecze I 3,66 m2 Nr pom. 8 Sala zajęć II 46,14 m2 Nr pom. 9 Łazienka II 10,23 m2 Nr pom. 10 zaplecze II 3,66 m2 Nr pom. 11 Sala zajęć III 46,21 m2 Nr pom. 12 Łazienka III 10,18 m2 Nr pom. 13 Zaplecze III 3,64 m2 Nr pom. 14 Wc personelu 3,69 m2 Nr pom. 15 Pom. gospodarcze 3,46 m2 Nr pom. 16 Wc 3,60 m2 Nr pom. 17 Pokój wychowawców 12,08 m2 Nr pom. 18 Pokój dyrektora 13,71 m2 Razem powierzchnia 374,73 m2 Parametry wymiarowe Powierzchnia użytkowa 374,73 m2 Powierzchnia zabudowy (bez tarasu) 430,00 m2 Wysokość pomieszczeń 3,05 m Kubatura 2266,21 m3 Konstrukcja obiektu - fundamenty - ławy żelbetowe wylewne - ściany zewnętrzne dwuwarstwowe z bloczków gazobetonowych gr. 24 cm ocieplone styropianem gr. 10 cm - ściany wewnętrzne z bloczków gazobetonu gr. 24 cm i 12 cm - ściany wewnętrzne w toaletach - strop gęstożebrowany - dach drewniany wielospadowy kryty blachą trapezową - kominy wentylacyjne z bloczków o przekroju kanałów wentylacyjnych 12/17 - schody i tarasy: - schody wewnętrzne - żelbetowe wylewane obłożone gresem antypoślizgowym - schody zewnętrzne i taras - wylewane z betonu wykończone gresem antypoślizgowym, mrozoodpornym z rowkami antypoślizgowymi na krawędziach stopni. Wykończenie wewnętrzne budynku - podłogi i posadzki: pomieszczenia o nr 1 ÷ 4 (PT) gres pomieszczenia o nr 5, 8, 11 (PT) podłoga drewniana pomieszczenia o nr 6, 7, 9, 10, 12÷18 (PT) terakota - tynki wewnętrzne cementowo-wapienne szpachlowane gładzią gipsową - okładziny wewnętrzne: natryski toalety - glazura do wysokości min. 2,0 m wiatrołap, szatnie, komunikacja - tynk kamyczkowy do wysokości min. 2,0 m - stolarka okienna i drzwiowa: okna PCV drzwi wejściowe do budynku - aluminiowe, szklone szkłem bezpiecznym drzwi do wiatrołapu i hali sportowej - PCV, szklone szkłem bezpiecznym, pozostałe drzwi wewnętrzne - płytowe. Wykończenie zewnętrzne budynku - ściany - tynk mineralny strukturalny, - cokół - płytki klinkierowe, - obróbki blacharskie: podokienniki, rynny, rury spustowe - blacha stalowa powlekana Instalacje w obiekcie - kanalizacja sanitarna, - woda ciepła i zimna, - centralne ogrzewanie, - elektryczne, - wentylacja mechaniczna zgodnie z projektem technicznym, w pozostałych pomieszczeniach zapewnić wentylację grawitacyjną. Hala sportowa z pomieszczeniami towarzyszącymi łącznikiem i drogami. Program funkcjonalny hali sportowej i łącznika (PT) Nr pom. 19 Wiatrołap 5,96 m2 Nr pom. 20 Hol I 105,34 m2 Nr pom. 21 Hol II 28,95 m2 Nr pom. 22 Hol III 48,27 m2 Nr pom. 23 Komunikacja + trybuny 107,37 m2 Nr pom. 24 Sala gimnastyczna 405,85 m2 Nr pom. 25 Wc nauczycieli 4,33 m2 Nr pom. 26 Wc mężczyzn 5,33 m2 Nr pom. 27 Wc kobiet 4,50 m2 Nr pom. 28 Pokój nauczycielski 18,38 m2 Nr pom. 29 Magazyn sprzętu sportowego 28,74 m2 Nr pom. 30 Przedsionek I 3,44 m2 Nr pom. 31 Wc I 1,86 m2 Nr pom. 32 Szatnia I 18,31 m2 Nr pom. 33 Natryski I 7,96 m2 Nr pom. 34 Pomieszczenie porządkowe 4,94 m2 Nr pom. 35 Przedsionek II 3,47 m2 Nr pom. 36 Wc II 1,86 m2 Nr pom. 37 Szatnia II 18,31 m2 Nr pom. 38 Natryski II 7,96 m2 Razem powierzchnia 831,13 m2 Wymiary hali sportowej z łącznikiem Powierzchnia użytkowa 831,13 m2 Powierzchnia zabudowy 910,58 m2 Wysokość wewnętrzna hali sportowej 9,60 m (7,20 m) Wysokość łącznika 2,85 m (3,33 m) Wysokość zaplecza socjalnego 2,85 m (3,89 m) Kubatura 5790,80 m3 Konstrukcja obiektu - fundamenty, ławy i stopy żelbetowe wylewane - ściany zewnętrzne dwuwarstwowe z bloczków gazobetonowych gr. 30 i 24 cm ocieplanych styropianem gr. 10 cm - ściany wewnętrzne z bloczków gazobetonu gr. 24 cm i 12 cm - słupy żelbetowe wylewane - podciągi i nadproża żelbetowe wylewne - strop gęstożebrowany - ściany wewnętrzne w toaletach - podciągi, nadproża, wieńce żelbetowe wylewne - kominy wentylacyjne z bloczków o przekroju kanałów wentylacyjnych 12/17 - schody i pochylnie: - schody wewnętrzne - żelbetowe wylewane obłożone gresem antypoślizgowym - pochylnia wewnętrzna - wylewana z betonu obłożone gresem antypoślizgowym - schody zewnętrzne - wylewane z betonu wykończone gresem antypoślizgowym, mrozoodpornym z rowkami antypoślizgowymi na krawędziach stopni. - pochylnia zewnętrzna o konstrukcji stalowej - dach nad halą sportową dwuspadowy (na dźwigarach stalowych) pokrycie dachowe płyty warstwowe ocieplone wełną mineralną - dach nad łącznikiem i zapleczem socjalnym drewniany dwu- i jednospadowy pokryty blachą trapezową Wykończenie wewnętrzne obiektu - podłogi i posadzki: pomieszczenia o nr 19 ÷ 23 (PT) - gres pomieszczenie nr 24 (PT) - parkiet sportowy pomieszczenia o nr 25 ÷ 38 (PT) - terakota - tynki wewnętrzne cementowo-wapienne szpachlowane gładzią gipsową - okładziny wewnętrzne: w pomieszczeniach gdzie wymagana jest gładkość, zmywalność i nienasiąkliwość ścian (natryski, toalety) - glazura do wysokości min. 2,0 m wiatrołap, szatnie, komunikacja, sala gimnastyczna - tynk kamyczkowy - stolarka okienna i drzwiowa okna PCV (w sali gimnastycznej okna z poliwęglanem odpornym na uderzenia piłką, dodatkowo osłonięte siatką), drzwi wejściowe do budynku - aluminiowe, szklone szkłem bezpiecznym drzwi do wiatrołapu i hali sportowej PCV, szklone szkłem bezpiecznym pozostałe drzwi wewnętrzne - płytowe Wykończenie zewnętrzne budynku - ściany - tynk mineralny strukturalny - cokół - płytki klinkierowe - obróbki blacharskie: podokienniki, rynny i rury spustowe - blacha stalowa powlekana Instalacje w obiekcie - wentylacja mechaniczna zgodnie z projektem technicznym, w pozostałych pomieszczeniach zapewnić wentylację grawitacyjną. - kanalizacja sanitarna - zimnej i ciepłej wody - centralnego ogrzewania (z istniejącej kotłowni olejowej znajdującej się w pomieszczeniach piwnicy Urzędu Gminy, w pomieszczeniu istniejącej kotłowni należy zainstalować dodatkowy kocioł) - elektryczne Wyposażenie sali gimnastycznej - osprzęt do gry w koszykówkę - osprzęt do gry w siatkówkę - osprzęt do gry w piłkę ręczną - drabinki przyścienne Komunikacja zewnętrzna Przewiduje się wykonanie dróg komunikacyjnych dla realizowanego obiektu: - o nawierzchni z kostki betonowej 1131,60 m2 - o nawierzchni asfaltowej 1433,10 m2 Dokładny zakres robót jest przedstawiony w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do obowiązków Wykonawcy należy: - zabezpieczenie terenu budowy, - oznakowanie terenu budowy, - obsługa geodezyjna (tyczenie i inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza), - przedstawienie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania (atestów, aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, protokoły badań itp.) w robotach budowlanych materiałów użytych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz na dostarczone urządzenia, na każde żądanie inspektora nadzoru, a także dołączenia przedmiotowych dokumentów do dokumentacji powykonawczej. - uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich posesji zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Inwestycja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013 Priorytet VII - Tworzenie i poprawa warunków dla rozwoju kapitału ludzkiego. Działanie 7.2. Infrastruktura służąca edukacji..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 15.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 8.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • WALD-GLOB Jan Radecki Sp. J., ul. Kościuszki 41, 06-100 Pułtusk, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3550320,99 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2913835,67

  • Oferta z najniższą ceną: 2761350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4403790,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.