Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-20
Legionowo: Wykonanie prac z zakresu utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego w 2013 r. polegającym na:
1) przykrawężnikowym oczyszczaniu dróg,
2) oczyszczaniu studni chłonnych, wypustów ulicznych i podchodnikowych,
3) oczyszczaniu pasów drogowych z odpadów Komunalnych.
Numer ogłoszenia: 111574 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Legionowski , ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 22 7840872, faks 22 7742551.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-legionowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac z zakresu utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego w 2013 r. polegającym na: 1) przykrawężnikowym oczyszczaniu dróg, 2) oczyszczaniu studni chłonnych, wypustów ulicznych i podchodnikowych, 3) oczyszczaniu pasów drogowych z odpadów Komunalnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie na wykonanie prac z zakresu utrzymania dróg kategorii powiatowej na terenie Powiatu Legionowskiego w 2013 r. zostało podzielone na trzy oferty częściowe: 1) OFERTA CZĘŚCIOWA NR I - oczyszczanie przykrawężnikowe, 2) OFERTA CZĘŚCIOWA NR II - oczyszczanie studni, wypustów i kratek ściekowych, 3) OFERTA CZĘŚCIOWA NR III - oczyszczanie pasów drogowych z odpadów komunalnych. Wartość szacunkowa zamówienia przekracza wyrażoną w złotych kwotę 14 tys. euro i nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 200 tys. euro.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W miarę posiadanych środków finansowych Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających nie przekraczających 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu zamówień tego samego rodzaju co zamówienia będące przedmiotem zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.64.00.00-5, 90.51.10.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) - na część I postępowania, 480,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych) - na część II postępowania, 100,00 zł (słownie: sto złotych) - na część III postępowania
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna posiadanie zezwolenia na transportu odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach, Dz. U. z 2013r. Poz. 21 (wydane przez właściwego Starostę) - dotyczy części I i III postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna dysponowanie przez Wykonawcę specjalistycznym sprzętem tj. minimum jedną zamiatarką samojezdną lub ciąganą - dotyczy części I postępowania oraz minimum jednym samochodem asenizacyjnym z funkcją ssąco-czyszczącą - dotyczy części II postępowania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, ocena odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonanej przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-legionowski.pl zakładka zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo, Zespół ds. Zamówień Publicznych, V pięto, pokój nr 516 w cenie 20,00 zł, po uprzednim uzgodnieniu tel. 22/784 08 72..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2013 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria na parterze przy wejściu głównym Starostwa Powiatowego, ul. gen. Władysława Sikorskiego 11, 05-119 Legionowo.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: OFERTA CZĘŚCIOWA NR I - oczyszczanie przykrawężnikowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) OFERTA CZĘŚCIOWA NR I - oczyszczanie przykrawężnikowe Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usługi a) dwustronnego pozimowego oczyszczania przykrawężnikowego dróg i ulic wraz z wywozem i utylizacją urobku, przewiduje się co najmniej jednokrotne pozimowe dwustronne oczyszczanie przykrawężnikowe (ok.47 km) ulic i dróg powiatowych zgodnie z wykazem dróg i ulic stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, b) dwustronnego letniego oczyszczania przykrawężnikowego dróg i ulic wraz z wywozem i utylizacją urobku, przewiduje się co najmniej dwukrotne letnie dwustronne oczyszczanie przykrawężnikowe (ok. 47 km) ulic i dróg powiatowych zgodnie z wykazem dróg i ulic stanowiącym załącznik nr 1 do wzoru umowy, c) oczyszczania ciągów pieszo rowerowych (chodniki, ścieżki rowerowe) z zalegającego piasku - zamiatanie oraz wywóz i utylizacja urobku, przewiduje się jednokrotne oczyszczanie ciągów pieszo-rowerowych (ok. 6.000 m2), d) zebranie, wywóz i utylizacje piasku, błota zgromadzonego przez właściciela posesji z przylegającego chodnika, ok. 50 m3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.64.00.00-5, 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: OFERTA CZĘŚCIOWA NR II - oczyszczanie studni, wypustów i kratek ściekowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OFERTA CZĘŚCIOWA NR II - oczyszczanie studni, wypustów i kratek ściekowych Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usługi oczyszczania elementów odwadniających wg poniższego zestawienia: a) oczyszczania studni chłonnych całkowicie zamulonych - 6 szt., b) oczyszczanie konserwacyjne studni chłonnej - 10 szt., c) oczyszczanie wpustu ulicznego studni chłonnej - 80 szt., d) oczyszczanie ulicznego dołu chłonnego - 80 m2, e) oczyszczanie konserwacyjne ulicznego ziemnego dołu chłonnego - 80 m2, f) oczyszczanie koryta odpływowego podchodnikowego - 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.64.00.00-5, 90.61.00.00-6, 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: OFERTA CZĘŚCIOWA NR III - oczyszczanie pasów drogowych z odpadów komunalnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OFERTA CZĘŚCIOWA NR III - oczyszczanie pasów drogowych z odpadów komunalnych Przedmiotem zamówienia będzie świadczenie usługi wykonania oczyszczania pasów drogowych dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu legionowskiego z zalegających śmieci wraz z wywozem i utylizacją urobku. Zamawiający przewiduje, że obszar objęty sprzątaniem wyniesie ok. 38 ha..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.64.00.00-5, 90.51.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku oraz krzesła do transportu pacjenta w pozycji siedzącej
- Remont dojść do budynków przy ul. Zegrzyńskiej w Legionowie na terenie działki ew. nr 1/813 obr. 63 pomiędzy blokami 29, 31 i 33 wraz z elementami małej architektury
- Zadanie 1 i 2: Demontaż, przechowanie dekoracji świątecznych, naprawa, montaż oraz konserwacja zamontowanej dekoracji świątecznej na terenie miasta Legionowo
- Remonty chodników istniejących w ciągach dróg powiatowych powiatu legionowskiego
- Bieżące utrzymanie zieleni w pasach drogowych dróg powiatowych
- Wykonanie modernizacji trzech pomieszczeń łazienek w budynku mieszkalnym przy ul. POW 8 w Legionowie
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport i zagospodarowanie odpadów selektywnie zbieranych: tworzywa sztuczne z nieruchomości zamieszkałych, niezamieszkałych i z PSZOK z terenu gminy Rokietnica
- Przebudowa pomieszczeń na potrzeby poradni: nefrologicznej, endokrynologicznej, kardiologiczne
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji.
- Sprzątanie ulic i dróg powiatowych na terenie Powiatu Kolskiego w 2025 roku z podziałem na 6 części
- Bieżące utrzymanie i remonty kanalizacji deszczowej wraz z infrastrukturą techniczną jej towarzyszącą oraz bieżące utrzymanie i naprawy (...) funkcjonujących na terenie miasta Mielca
- Usługa odbioru i unieszkodliwienia popiołu z obozowisk ZZ PODLASIE w podziale na trzy części
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.